TKOTRT vs -STA-

DeletedUser

Guest
Från och med idag kommer TKOTRT och dess systerstammar ligga i krig mot -STA-, inte --ST--.
Kriget kommer fortgå tills -STA- erkännt sig besegrade eller det att de är förintade.
Alla TKOTRT stammar kommer ligga på -STA-'s medlemmar som iglar och de kommer inte få en lugnt stund förren detta är över.
Kriget har länge legat och kokat på ytan.
Anledningen till krig är enkel och det är att många av -STA- medlemmarna är forna LoL medlemmar som vi ofta legat i luven på. Det är också en stam som ligger nära till hands, och precis som alla andra stammar vill vi expandera.

Beslutet togs av kungen och hans närmsta rådgivare (stamledarna)


TKOTRT vill önska -STA- all den lycka de förtjänar och hoppas att ingen smutskastning kommer ske under kriget.

/Kungen och diplomaten i TKOTRT.
 

DeletedUser

Guest
Från och med idag kommer TKOTRT och dess systerstammar ligga i krig mot -STA-, inte --ST--.
Kriget kommer fortgå tills -STA- erkännt sig besegrade eller det att de är förintade.
Alla TKOTRT stammar kommer ligga på -STA-'s medlemmar som iglar och de kommer inte få en lugnt stund förren detta är över.
Kriget har länge legat och kokat på ytan.
Anledningen till krig är enkel och det är att många av -STA- medlemmarna är forna LoL medlemmar som vi ofta legat i luven på. Det är också en stam som ligger nära till hands, och precis som alla andra stammar vill vi expandera.

Beslutet togs av kungen och hans närmsta rådgivare (stamledarna)


TKOTRT vill önska -STA- all den lycka de förtjänar och hoppas att ingen smutskastning kommer ske under kriget.

/Kungen och diplomaten i TKOTRT.






änkligen gorde ni draget det dä har ju varit pågång länge konstingt att det ej vart tidigare.

hur komemr det sig?
visa i TKOTRT hatar ju st?
gorde ni det bara för att 20 krigar nu och då pasar ni på att utjyta det hela och döda dom på eran feg taktik?
 

DeletedUser

Guest
Venne =)

Tycker inte de ska lägga sig i :p
Det är ju trots allt de som tog in LoL spelarna :)
 

DeletedUser

Guest
Glömde och fråga en sak.

Vill ni i 20 verkligen att vi ska lägga oss i eller känner ni att ni har läget under full kontroll?
Bli inte sura över detta nu, det finns gott om byar att ta :p
 

DeletedUser

Guest
Glömde och fråga en sak.

Vill ni i 20 verkligen att vi ska lägga oss i eller känner ni att ni har läget under full kontroll?
Bli inte sura över detta nu, det finns gott om byar att ta :p

Jag pratar inte för hela min stam nu jag pratar för mej själv..

VI krigar mot --ST-- INTE -STA- Så jag tkr att de är bara för er att gasa på .. jag bryr mej inte.. jag krigar som sagt mot --ST-- inte -STA- ..
 

DeletedUser

Guest
Jag är gammal LoL spelare så jag förväntar mig ett par anfall innan natten är över. Annars blir jag ledsen </3
 

DeletedUser

Guest
Ja, men anledningen till kriget var att de legat i luven på LoL medlemmar. :)
 

DeletedUser

Guest
ja vi spårar upp alla från LoL och attackerar dem:D verkar som en vattentät plan ju:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Enligt "elitdoktrinen" som togs i brk i början av Maj, för vi enbart diplomati med huvudstammar förutom vid undantagsfall beordrade av den sittande diktatorn.

Med andra ord har vi alltså inget krig med -STA-
 

DeletedUser

Guest
Enligt "elitdoktrinen" som togs i brk i början av Maj, för vi enbart diplomati med huvudstammar förutom vid undantagsfall beordrade av den sittande diktatorn.

Med andra ord har vi alltså inget krig med -STA-

Och de menas att vi inte bryr om oss deras krig ?
 

DeletedUser

Guest
hummm var är anfallen? ska man inte starta med en offensiv?:p
 

DeletedUser

Guest
hummm var är anfallen? ska man inte starta med en offensiv?:p

Nej, vi tänkte förvarna våra motståndare i detta fall.
Förra gången vi gjorde det startades det tre nya trådar om hur dumma vi var:p

Dessutom har ni ett par spioner inom TKOTRT.
 

DeletedUser

Guest
nu har ST brytit sin IAP mot oss, och har även skickat några anfall.
 
Topp