TKOTRT F vs Banzai

DeletedUser

Guest
Jag har alltid undrat varför du hade 31 adelsmän i samma by för? :)

Jag har i min tur alltid undrat varför du envisas med att göra bort dig här med dina dumdryga kommentarer. Fattar du inte att ingen tycker att det är det minsta fyndigt?

Jag tyckte det var en bra erfarenhet för mig med att bli "överaskad" som jag blev, man lär sig försvara sig på ett helt nytt sätt och även att slå tillbaka snabbt och effektivt. Sen tror jag att vi hade slagits även idag Ugabug och jag om det inte varit så att han gick mega inaktiv där mot slutet!

Absolut, det hade varit en riktigt intressant fight =) Du lyckades ju ta en del byar, trots att det mesta av offtrupperna blev utslagna medan du hade KÖ.

Hade jag haft mindre studier och mer fritid hade jag kanske hållt mig kvar ett tag till. Blev ju lite snöpligt för båda sidorna...
 

DeletedUser

Guest
Jag har i min tur alltid undrat varför du envisas med att göra bort dig här med dina dumdryga kommentarer. Fattar du inte att ingen tycker att det är det minsta fyndigt?


Varför skulle jag vilja att det skulle låta fyndigt? Ville bara veta vad som va tanken bakom 31 adlar i samma by :D
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle jag vilja att det skulle låta fyndigt? Ville bara veta vad som va tanken bakom 31 adlar i samma by :D

Faktiskt ganska onödigt då jag tror jag läst detta på ganska många ställen :) Tjata är drygt. 31 adlar i samma by betyder väll att han hade tänkt adla 31 byar på ett ställe ;) Lägg inte så myckte tanke på det.

Absolut, det hade varit en riktigt intressant fight =) Du lyckades ju ta en del byar, trots att det mesta av offtrupperna blev utslagna medan du hade KÖ.

Hade jag haft mindre studier och mer fritid hade jag kanske hållt mig kvar ett tag till. Blev ju lite snöpligt för båda sidorna...

Haha, ja det sög lite. hade en off by kvar men den vart tom. :( Fick ju bli speja efter tomma byar typ! xD Och hoppas på turen! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag har alltid undrat varför du hade 31 adelsmän i samma by för? :)

Taktik?, kan de ha nått me 14k lagringar och en tråkig kväll i december,
hade som mest 40 adlar i den byn och de funka skit bra att fejka med,
så jag sen hade 40 billiga adlar att göra i den byn...

men så långt tänker vi inte;)
 
Topp