TKOTRT F vs Banzai

DeletedUser

Guest
Eftersom under allt babbel tjabbel ang vårat krig mot Bringt så har ju ingen varit närvarande nog för att lägga till stats i våra andra krig så, here we go! :)

Banzai startade då krig samtidigt som Bringt och tog oss väldans på sängen då de anföll inom våra egna kluster! Vi valde då de flesta av oss att ta och göra en rensning på Banzai då dessa hotade oss från insidan!

Stor eloge till Banzai för deras krigsföring och tackar er alla för en bra kamp! Jag erkänner dem personligen som duktiga krigare och hoppas vi stöter på varandra igen i den stora värld som TW erbjuder!

För övrig anser jag detta krig som avslutat rätta mig gärna om jag har fel!

Side 1:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Side 2:
Tribes: Banzai
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 948
Sida 2: 292
Skillnad: 656

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,957,150
Sida 2: 2,968,836
Skillnad: 5,988,314

image.php
 

DeletedUser

Guest
Grymt starkt av "lilla" Banzai att ändå lyckas ta så många byar av "stora" TK-familjen...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jadå, beror ju på hur man ser det med. Lämnar 3 personer TKOTRT mitt i deras kluster och sedan anfaller oss. Så bara överaskningsmomentet att anfalla tomma långdef byar som man vet pga inside info är det inte så stor prestation.

Dock har dem gjort väldigt bra från sig.
 

DeletedUser

Guest
Jadå, beror ju på hur man ser det med. Lämnar 3 personer TKOTRT mitt i deras kluster och sedan anfaller oss. Så bara överaskningsmomentet att anfalla tomma långdef byar som man vet pga inside info är det inte så stor prestation.

Dock har dem gjort väldigt bra från sig.

Tro mig byar i K24/23 trakterna är alltid fulla.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan utan att bortförklara säga att det mesta av förlusterna var gratisbyar tagna av inaktiva spelare... kunde ju se alla gula och röda prickar, och sen gick jag och blev en själv =)

Men bra kämpat ändå... ni var snabba att assistera spelare i nöd ;)
 

DeletedUser

Guest
Tro mig byar i K24/23 trakterna är alltid fulla.

Vet inte vad du vill komma med detta? Därför vill jag inte ens försöka mig på ett svar! :confused: Har jag påstått något annat någonstans? Utveckla gärna så jag kan ge dig ett vettigt svar!

Jag kan utan att bortförklara säga att det mesta av förlusterna var gratisbyar tagna av inaktiva spelare... kunde ju se alla gula och röda prickar, och sen gick jag och blev en själv =)

Men bra kämpat ändå... ni var snabba att assistera spelare i nöd ;)

Tycker ni gjorde det bra och kämpade hårt och tappert med tanke på vart era byar låg! Jag för en tyckte det var ett bra motstånd att försöka få tillbaka mina byar! Glad är jag nu när alla mina original byar är tillbaka i min ägo.

Med detta vill jag bara hylla både motståndare och våra egna medlemmar i detta krig, tyckte det var en ära att kämpa mot er och med er!
 

DeletedUser

Guest
skyll på överasskningseffekten nu, jag varnade mina offer just för att ni INTE skulle kunna göra det. dessvärre så körde inte hela banzai, men nog var det roligt alltid. vem var svårast?(a)
 

DeletedUser

Guest
Skyller inte på något om du pekar på mig och mina utalande, har ingenstans påstått att hela Banzai körde överaskningseffekten? Sa att 2-3 spelare gjorde det vad jag vet, därför jag hade två precis brevid mig. Du har ingen anledning att bli helt deffensiv då jag har redan påpekat att ni gjorde ett bra jobb men uppenbarligen måste du ju kännt dig träffad av påståendet?

Och för att svara på din fråga så slogs jag i huvudsak mot Ugabug och Opel Vectra, vilka jag hade problem att ta mig igenom på. Så för mig vart det en utmaning till att duga, sen tycker jag även att övriga presterade bra som man kunde se på resultatet. Sen att det slutade som det slutade är väll bara ren storleks skillnad i detta fallet skulle jag tro väldigt spännande i mina ögon iallafall.
 

DeletedUser

Guest
det var riktigt spännande och riktigt roligt krig att kriga emot er ska du veta, ännu en erfarenhet rikare kan man säga:)

tycker det verkligen var bar gjort att ni säger öppet om att vi faktiskt gjorde motstånd, hade nästan väntat mig att det skulle bli ett "haha, ni hade inte en chans vi ägde ni sööög". men det värmde:)
 

DeletedUser

Guest
haha, sen blev jag faktiskt lite extra ägd, var iväg en 5 dagars period, dagen efter jag åkte. Då turnade ugabug och opel vectra som låg runt mig. Snacka spö jag höllt på att åka på. Tappade några byar sedan lyckades min K.Ö begära in deff.

Fan och hans kamrater, nästa gång tar jag med datorn och mobila bredbandet! :(

Jag tyckte det var en bra erfarenhet för mig med att bli "överaskad" som jag blev, man lär sig försvara sig på ett helt nytt sätt och även att slå tillbaka snabbt och effektivt. Sen tror jag att vi hade slagits även idag Ugabug och jag om det inte varit så att han gick mega inaktiv där mot slutet!
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Var trevligt att kriga mot er ;) Jag tog iaf mer byar än jag trodde, men bra me lite lite erfarenhet xtra iaf :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Banzai gjorde tkotrt en stor tjänst när dem gick i krig. Abel är den enda som förtjänat respekt i mina ögon efter det kriget, har dock inte koll på ugabug. Men resten av gänget får inga kudos av mig.
Fast de va kanske ett roligare sätt att sluta än att bli barbs direkt. th 13/MoB/Banzai har ju varit dött länge
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ganska roande att du hackar på dem nu med tanke på att de är ganska mycket som Bringt fast utan massa hjälp.

De var färre i antal och mindre i poäng, anföll oss. Tjänade många byar i början. Sen gick det segare och till slut så vände det mot dem. Säger inte att det är det som kommer hända i vårat krig. Men det är inte samma fart på er heller som ni hade från början.

Jag tycker dem presterade bra och visst du har rätt till din åsikt men något rätt måste dem ju ha gjort enligt TW stats iallafall mig veterligen så stog inte Abel för alla byövertagningarna?

Tycker dem förtjänar respekt för att dem utförde idén, tror inte det är många här som hade gjort det under de förutsättningarna.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ganska roande att du hackar på dem nu med tanke på att de är ganska mycket som Bringt fast utan massa hjälp.

De var färre i antal och mindre i poäng, anföll oss. Tjänade många byar i början. Sen gick det segare och till slut så vände det mot dem. Säger inte att det är det som kommer hända i vårat krig. Men det är inte samma fart på er heller som ni hade från början.

Jag tycker dem presterade bra och visst du har rätt till din åsikt men något rätt måste dem ju ha gjort enligt TW stats iallafall mig veterligen så stog inte Abel för alla byövertagningarna?

Tycker dem förtjänar respekt för att dem utförde idén, tror inte det är många här som hade gjort det under de förutsättningarna.



Det är väl inget svårt att adla massa byar av folk som inte är beredda om man varit inaktiva (lagrat) hur länge som helst.

Vi kommer inte kunna hålla vårt höga tempo konstant eftersom adlarna begränsar oss.
Nån gång måste man stanna upp o lagra/rekrytera, kan du klandra oss för att vi tajmar pauserna med värmeböljorna?=)
 

DeletedUser

Guest
Ja jag förstår ju det, adlarna begränsar er! Säger det samma, fasans massa av dem som går åt andra håll än erat.

Ni måste ju förstå varför vi inte tar mer av er! Sen för att fortsätta spinna på detta lite till bara för det så måste ni ju förstå att med så mycket krigande hit och dit så har vi ju slut på off trupper med. och uhm,, vänta kanske deff trupper med! Ja eftersom de är ju de vi får anfalla med! I brist på adlar och off och så :)

Eller något, ;)

Men back to topic, glömde nästan att detta var en tråd för Banzai vi tar gärna mer input och kommentarer från Banzai spelare om det går för sig !
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja som fd banzai så måste jag säga att inaktiva var vi inte så mkt vi hade väldigt trevligt å krigade på bra ja jag tog lite byar jag med av traktorerna inte så många men fick iallafall 8 eller 9 byar å det bara av folk långt mkt större än mig själv, jag vill då tacka hela banzai som i särklass är eller rättare sagt var en av dom bästa stammarna på v2 i mina ögon alla jag spelade med har min fulla respekt å tyckte att banzai - TKOTRT-f var ett riktigt roligt krig å var deffinetivt något som bör ske oftar där små stammar vågar sätta sig upp mot stora stammarvi låg å pendlade mellan 13 å 16 medlemmar men jag hade iallafall jävligt roligt med dom å drömmen e la att återigen på någon värld få spela med allihopa igen
 

DeletedUser

Guest
jag stod ungefär för 1/3 eller 1/4 av övertagningarna för tkotrt skulle jag tro, andra köttare var ju ynwa, odin, kitekat, ugabug och opel. vet inte hur de andra köttade på i tysthet men jag vet ju vad banzai går för. noskillz ftw!
 

DeletedUser

Guest
jag stod ungefär för 1/3 eller 1/4 av övertagningarna för tkotrt skulle jag tro, andra köttare var ju ynwa, odin, kitekat, ugabug och opel. vet inte hur de andra köttade på i tysthet men jag vet ju vad banzai går för. noskillz ftw!

Abel du är söt du,
men ja kriget gick ju inte precis som tänkt.

Ninja krigade mest=) men spelar man med hopp om att dö ut så undrar jag va tkotrt syslar me då jag fortfarande har byar men inte loggat in på 1 månad.

Men kriget va kul den tiden man hade tid att kriga.

Lycka till Bring It!
 

DeletedUser

Guest
Kan inte annat än att hålla med! Tyckte det var en upplevelse! :)
 
Topp