Thelaw Galleri

DeletedUser

Guest
Bara för att lägga in ytterligare en "synpunkt" eller kanske tillvägagångssätt - om jag gör något mer "avancerat" som då innehåller en riktig bakgrund, plus förgrundsmaterial och då antagligen även text, då det är signatur vi pratar om, så använder jag 10-30 lager. give or take a few, typ.
 

DeletedUser

Guest
Bara för att lägga in ytterligare en "synpunkt" eller kanske tillvägagångssätt - om jag gör något mer "avancerat" som då innehåller en riktig bakgrund, plus förgrundsmaterial och då antagligen även text, då det är signatur vi pratar om, så använder jag 10-30 lager. give or take a few, typ.

Hur många layers det blir beror ju också på hur pass mycket text man vill ha med.

I vissa signaturer har jag en egen layer till varje bokstav så jag kan placera alla exakt där jag vill...
 

DeletedUser

Guest


Min nya till mig själv. Ganska nöjd faktiskt. Cs3 var grymt mycket skönare än cs5.
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Är väl bara roligt med mycket lager? :eek: använder 30+ på min nuvarandra signatur skulle jag tro.

Well för att gå tillbaka till mer topic, tycker dina signaturer är fina. :)



amp.
 

DeletedUser

Guest
Är väl bara roligt med mycket lager? :eek: använder 30+ på min nuvarandra signatur skulle jag tro.

Well för att gå tillbaka till mer topic, tycker dina signaturer är fina. :)



amp.

tackar tackar :) Känner att den jag har nu är den jag är mest nöjd med.
 

DeletedUser

Guest


Min senaste signatur.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest


Ytterliggare en jag gjorde igår. Personligen är jag rätt nöjd.
 

DeletedUser

Guest
Ja, den var riktigt fin (din)

Och tack för min fina också! :)
 

DeletedUser

Guest
Aldrig varit speciellt intresserad av att göra signaturer men när man ser på era konstverk så blir man ju sugen.. Har dock bara paint så det får bli ett framtida projekt. Sparar all info iaf, tack :)
 

DeletedUser

Guest
Har återigen börjat göra signaturer!

Beställningar tas via forumet (privat mail). I varje beställning ska, färger, Font samt eventuella teman skrivas.

Gjorde en idag och resultatet blev följande!

 
Topp