The time has come

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför alla ska starta en tråd så fort man blir attackerad av en stam där man sedan klagar på hur en stam ska jobba.

Klart att du får attacker på dig när du svarar drygt, att hans stam också skickar attacker är väl inte så lustigt då det går ut på att hjälpa varandra samt att du irriterar halva världen med en onödig tråd. ATWM attackerar dig nog också bara för att du är irriterande.

Att du försöker förklara bort barbarerna ser jag som komiskt och tragiskt.

Angående xv oxh lt64 som allierade så har xv adlat 6 byar av lt senaste veckan, något ovanligt för allierade.

sa aldrig att dom var allierade
 

DeletedUser

Guest
varför öppna tråden överhuvudtaget om det inte är för att gnälla att du blir anfallen
 

DeletedUser

Guest
Destruction cometh; and they shall seek peace, and there shall be none.
for who ever enter our lord´s hallway should know that Give, and it shall be given to you. For whatever measure you deal out to others, it will be dealt to you in return


X{v*} tillsammans med sin simcity stam LT64* nu får det gå som det gör.
Jag kommer säkert loosa men jag tackar för OB´n på förhand


southwind aka odin81

har du inte sagt det?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Pojken vet ju inte vad han pratar om. Kan inte alla bara sluta svara på den här tråden så självdör den förhoppningsvis snart?
 

DeletedUser

Guest
å då tråden bara blivit pajkastning hade inte räknat med annat då folk är för osäriösa å små så kan nån moderator låsa tråden
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp