The time has come

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
oj vad jag ser fram emot detta :) jag kan behöva lite fler byar :D

lol, spring o göm dig ist.. är 100% säker på att du inte vet vad du ger dig in i..

tror inte du har ngt att komma med öht, speciellt inte när ni måste gå ihop 2 stammar mot lille odin :D

en källa säger dessutom att ni knappt har ngn deff kvar...
jobbigt läge?
 

DeletedUser

Guest
då har dom tagit sin första by, =( men det e strongt jobbat suck trodde ni var bättre än detta, hade detta varit wombat eller nit så hade mina byar varit borta inom ett par timmar å ni är snart innen på 3:e dagen å har bara tagit en by oj va ni e duktiga
 

DeletedUser

Guest
stackare.
har på känn att dom kommer få äta upp detta, så du kan ju trösta dig med det iaf =)
 

DeletedUser

Guest
som sagt.. vem fan har sagt nått om att vi har gått ihop?? om 4 spelare skulle försöka adla samma by av en spelare sammarbetar dom med då?? sen mot en spelare behöver man inte köa fullt ös på 1 spelare..
 

DeletedUser

Guest
som sagt.. vem fan har sagt nått om att vi har gått ihop?? om 4 spelare skulle försöka adla samma by av en spelare sammarbetar dom med då?? sen mot en spelare behöver man inte köa fullt ös på 1 spelare..

lol, ska bli kul att följa hur svampbob o CO "moonwalkar" över dina kvarlevor^^
 

DeletedUser

Guest
Citat:
Ursprungligen postat av plureman
oj vad jag ser fram emot detta jag kan behöva lite fler byar

lol, spring o göm dig ist.. är 100% säker på att du inte vet vad du ger dig in i..

tror inte du har ngt att komma med öht, speciellt inte när ni måste gå ihop 2 stammar mot lille odin

en källa säger dessutom att ni knappt har ngn deff kvar...
jobbigt läge?


jag är rätt så säcker på vad jag ger mig in i :) och byta källa har du så dålig källa så är det på tiden att du skaffar en ny :) den källan är ett skämt maila mig så kan du få fler namn som jag tänker ta så kan du skapa lite trådar av det med så får vi se om ni är så inntresserade av dom spelarna med :)
 

DeletedUser

Guest
Citat:
Ursprungligen postat av plureman
oj vad jag ser fram emot detta jag kan behöva lite fler byar

lol, spring o göm dig ist.. är 100% säker på att du inte vet vad du ger dig in i..

tror inte du har ngt att komma med öht, speciellt inte när ni måste gå ihop 2 stammar mot lille odin

en källa säger dessutom att ni knappt har ngn deff kvar...
jobbigt läge?


jag är rätt så säcker på vad jag ger mig in i :) och byta källa har du så dålig källa så är det på tiden att du skaffar en ny :) den källan är ett skämt maila mig så kan du få fler namn som jag tänker ta så kan du skapa lite trådar av det med så får vi se om ni är så inntresserade av dom spelarna med :)

lolz, jag e inte ens tråd skaparen :p
tror inte du kan adla heller, så bespara dig att PMa mig om eventuella byövertaganden :p

är väldigt säker på min källa :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja din källa är säker så tro du på innformationen :D
och mina byar har jag fått i julklapp av jultomten :p
och skicka pm till dig knappast jag blandar mig inte i andras interna saker men du verkar väldigt inntresserad av andras så bara skicka till mig om du vill veta vem jag tänker ta tror jultomten kommer på fler besök till mig :D
 

DeletedUser

Guest
klanka ner på nån stam? snälla vad handlar in tråd om? den handlar om den att den stora sop stammen X{V*} å simcity stammen LT64 inte klarar å adla upp mig dom e snart inne på sin 3:e dag å har bara lyckats ta 1 enda by, så att stammar börja klanga ner på dom är kanske inte så konstigt??
 

DeletedUser

Guest
Jag vill bara påpeka ett par saker eftersom det här tydligen har blivit föremål för allmänt intresse.

1. Jag hamnade i bråk med Odin då han deffade en by som jag anföll. En liten skitsak. Men jag tyckte han svarade ganska drygt då jag bad honom sluta deffa min fiende. Så det var lite ordväxling. Sånt som händer. Men det ebbade ut.

2. Ett par dar senare förklarar han krig mot min stam. Och LT64*. Vad de senare har med saken att göra förstår jag inte. De är inte vår allierade och vi har så vitt jag vet aldrig samarbetat kring anfall med dem, vare sig nu eller då. (De har heller inte attackerat sen han förklarade krig på dem, jag har faktiskt bett dem låta bli pga den här uppståndelsen!)

3. Då han anföll mig så blir jag, som vem som helst annan i vår stam, automatiskt hjälpt av stammen. Detta innebär dock inte att vår verksamhet snurrar kring Odin81s axel. Han får gärna tro det, eller vad helst annat, om det gör honom glad.

4. Jag vill be er om att ta vad han säger med en nypa salt. Hittills har hans fantasi ständigt varit betydligt rikare än hans fakta och han verkar ha ett kraftigt utvecklat behov av uppmärksamhet.

5. Trots att jag börjat tycka genuint illa om den här spelaren (till skillnad från roliga konflikter där det är kul att tracka varandra) är det möjligt att vi inte ens kommer rimma honom. Vi slösar sällan adel på nytagna bb-byar, han har typ 12 st under 4000p. Dvs tolka inte hans eventuella temporära överlevnad som något annat än vad det i så fall är.

Nu har jag sagt det jag tänker säga i den här frågan. Resten kör jag in-game.

Mvh Mussor
 

DeletedUser

Guest
Jag vill bara påpeka ett par saker eftersom det här tydligen har blivit föremål för allmänt intresse.

1. Jag hamnade i bråk med Odin då han deffade en by som jag anföll. En liten skitsak. Men jag tyckte han svarade ganska drygt då jag bad honom sluta deffa min fiende. Så det var lite ordväxling. Sånt som händer. Men det ebbade ut.

ebbade ur? ok därför du med fler planerade infall inom 1 vecka?

2. Ett par dar senare förklarar han krig mot min stam. Och LT64*. Vad de senare har med saken att göra förstår jag inte. De är inte vår allierade och vi har så vitt jag vet aldrig samarbetat kring anfall med dem, vare sig nu eller då. (De har heller inte attackerat sen han förklarade krig på dem, jag har faktiskt bett dem låta bli pga den här uppståndelsen!)

var inte så säker på den biten ;)

3. Då han anföll mig så blir jag, som vem som helst annan i vår stam, automatiskt hjälpt av stammen. Detta innebär dock inte att vår verksamhet snurrar kring Odin81s axel. Han får gärna tro det, eller vad helst annat, om det gör honom glad.

jag anföll dig? *asg* nu får du ge dig jag hade 241 inkommande från dig med fler i x*v när jag loggade in på morgonen så frågan e vem som anföll först?
sen att du inte har mage nog att erkänna den riktiga storyn bakom deffningen av RS är en annan sak, jag valde å lite på en spelare å det var mitt misstag.

4. Jag vill be er om att ta vad han säger med en nypa salt. Hittills har hans fantasi ständigt varit betydligt rikare än hans fakta och han verkar ha ett kraftigt utvecklat behov av uppmärksamhet.

å faktan ang både er å LT64 kom från väldigt säkra käller


5. Trots att jag börjat tycka genuint illa om den här spelaren (till skillnad från roliga konflikter där det är kul att tracka varandra) är det möjligt att vi inte ens kommer rimma honom. Vi slösar sällan adel på nytagna bb-byar, han har typ 12 st under 4000p. Dvs tolka inte hans eventuella temporära överlevnad som något annat än vad det i så fall är.

barbarerna i mitt område är tidligare spelar som jag fått att sluta det e la klart jag rensar upp det så att sånna som ni inte kommer å hamstrar i dom
 

DeletedUser

Guest
Kan inte avstå att kommentera en sak i ovanstående trams. Helt enkelt för det är den enda av alla förvirrade saker som går att kontrollera.

Igår, 10:39
å skillnaden är, jag valde medvetet å adla dessa barbarer när jag startade på v7 så det är ett medvetet drag, varför spela som alla anndra? jag spelar olika från värld till värld.

Idag 18.03
barbarerna i mitt område är tidligare spelar som jag fått att sluta det e la klart jag rensar upp det så att sånna som ni inte kommer å hamstrar i dom

Hur ska du ha det?

Det är väl en sak att du vill ha uppmärksamhet och ljuger om än det ena och än det andra, men du kan väl ändå komma ihåg vad du själv hittar på? :D
 

DeletedUser

Guest
Kan inte avstå att kommentera en sak i ovanstående trams. Helt enkelt för det är den enda av alla förvirrade saker som går att kontrollera.

Igår, 10:39
å skillnaden är, jag valde medvetet å adla dessa barbarer när jag startade på v7 så det är ett medvetet drag, varför spela som alla anndra? jag spelar olika från värld till värld.

Idag 18.03
barbarerna i mitt område är tidligare spelar som jag fått att sluta det e la klart jag rensar upp det så att sånna som ni inte kommer å hamstrar i dom

Hur ska du ha det?

Det är väl en sak att du vill ha uppmärksamhet och ljuger om än det ena och än det andra, men du kan väl ändå komma ihåg vad du själv hittar på? :D

sa jag vilket område? barbarerna på k65 var gamla spelare dom på k75 var barbarer innan jag tog dom
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker detta mest ser ut att vara öppet käbbel mellan ett par spelare, och vill se en riktig uppryckning på tråden för att jag ska låta den vara kvar.
 

DeletedUser

Guest
Nej men titta nu kommer atwm oxå :p


Förstår inte varför alla ska starta en tråd så fort man blir attackerad av en stam där man sedan klagar på hur en stam ska jobba.

Klart att du får attacker på dig när du svarar drygt, att hans stam också skickar attacker är väl inte så lustigt då det går ut på att hjälpa varandra samt att du irriterar halva världen med en onödig tråd. ATWM attackerar dig nog också bara för att du är irriterande.

Att du försöker förklara bort barbarerna ser jag som komiskt och tragiskt.

Angående xv oxh lt64 som allierade så har xv adlat 6 byar av lt senaste veckan, något ovanligt för allierade.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp