The Conqueror = Schitzo?

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
13347_179226558670_711563670_3096510_8026424_n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Alla tjejer ska omedelbart anmäla sig till mig via mail, det gäller en undersökning! :D
 

DeletedUser

Guest
De är väl bara att kolla när den "originalet" reigistrerade sig, den som gjorde de först blir ju då även originalet :p Då e de problemet löst :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nu menade jag ju ingame de e ju ändå där man måste ha ett konto för att kunna fixa ett här på forumet (lr har jag fått de om bakfoten?) och ingame tror jag inte att någon (inte ens Gaffel) kan ändra reggdatum lr?
 

DeletedUser

Guest
Det var som... Hade inte förväntat mig en sån här vändning av tråden. Men som trådskapare har väl jag rätten att be en moderator låsa tråden? ;) Fast det gör jag inte för även om de låser tråden kommer de fortsätta spamma, så what's the point? :eek: The Conqueror är ju lätt bättre än Theconqueror! The original and best.

Då var man tillbaka efter en helg med släkten och genast så kollar man ju i denna roliga tråd:D

Först och främt, so true:awsm:
(Tack Lemon:D)



Med risk att bli hatad så måste jag fortfarande säga att jag föredrar Theconqueror eftersom hon är en tjej ;)

Du din!!!!:eek:
 

DeletedUser

Guest
japp, behöver alltid assistenter :)

Första frågan vi ska reda ut är vem av TC och T C som är orginalet ;)

Jag tror att det krävs en statlig undersökning av det här, annars kommer vi aldrig att få reda på svaret! MEN! Det finnns ett sätt till, det är genom att räkna ut det genom matematik.

Jag återkommer med utförlig matematik vid ett senare tillfälle!
 

DeletedUser

Guest
.. och de som inte vågar delta i Twilles undersökning är välkomna till mig via PM ;)

Twille, jag försöker inte ta dina "assistenter" så misstolka inte detta och ge mig straffpoäng :rolleyes:

Man ser ju ovan (emme) att dom endast lystrar till mig iaf :]. Jag är awesome och bättre än både TC och T C (för att vara lite på topic) ^^
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du vet att jag är bättre än dig, du är bara avis och vill inte erkänna det ;).

(Puss)

Mvh, Danney
 
Topp