The Conqueror = Schitzo?

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
1.Nino
2.Gaffel
3.Mudnor
4.Steph
5.Danney

Resten av oss tar över .se:D

Hahaha, ni missade dock Keyser som fortfarande är ASS-CM ;) Så med andra ord blir han CM före er :awsm:

Keyser 4 president! (sorry för paintskillzen)

keyser.jpg



Det var nu jag skulle få mina prempoäng va?
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
i grund och botten är The Conqueror men, fick senare schizofreni och denna personlighet som kom vart Theconqueror, som är, konstigt nog, mer älskad av folket, GET MORE PSYCHO The Conqueror


min teori iaf...om vi ska bli on-topic ngt litet..
 

DeletedUser

Guest
ooh en spam tråd =O måste säga att efter min långa semester från externa så gillar jag mudnor å gaffel bäst
 

DeletedUser

Guest
Klart man är :eek:

Du är den soetaste i världen ;)

Åh sign från min favosida <3 den ska jag spara :D


hittar inte på något fint att skriva men ..

[SPOIL]
restips-malaysia-perhentian-island-2391.jpg
[/SPOIL]

Se så fint det är :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det var som... Hade inte förväntat mig en sån här vändning av tråden. Men som trådskapare har väl jag rätten att be en moderator låsa tråden? ;) Fast det gör jag inte för även om de låser tråden kommer de fortsätta spamma, så what's the point? :eek: The Conqueror är ju lätt bättre än Theconqueror! The original and best.
 

DeletedUser

Guest
Det var som... Hade inte förväntat mig en sån här vändning av tråden. Men som trådskapare har väl jag rätten att be en moderator låsa tråden? ;) Fast det gör jag inte för även om de låser tråden kommer de fortsätta spamma, så what's the point? :eek: The Conqueror är ju lätt bättre än Theconqueror! The original and best.

Med risk att bli hatad så måste jag fortfarande säga att jag föredrar Theconqueror eftersom hon är en tjej ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var som... Hade inte förväntat mig en sån här vändning av tråden. Men som trådskapare har väl jag rätten att be en moderator låsa tråden? ;) Fast det gör jag inte för även om de låser tråden kommer de fortsätta spamma, så what's the point? :eek: The Conqueror är ju lätt bättre än Theconqueror! The original and best.

Jo, men jag är ju faktiskt äldre än T C så jag har ju mer födslorätt att vara originalet ;)





<3 @ Twille ;)
 
Topp