TFH Vs MI.6

DeletedUser

Guest
och vem fick du den infon ifrån

hemlis..... :eek: men e du snäll o sickar pm in game kan du få veta :) och skriver en fin rublik som får mej att le :)

haha nej du var ngt jag hörde i yla genom vinden när mina spejare var ute på sin kväll's ritt runt de stora träden :) men ibland är dem opålitliga men ibland har dem rätt :) får det det med en nypa salt
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: MI.6
Players:

Side 2:
Tribes: TFH TFH A
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 64
Sida 2: 23
Skillnad: 41

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53
Sida 2: 4
Skillnad: 49

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 500,514
Sida 2: 102,079
Skillnad: 398,435

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 444,913
Sida 2: 29,698
Skillnad: 415,215

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kan dementera att Core skulle vara med i kriget överhuvudtaget.
Om de mot förmodan skulle vara med så är det utan våran vetskap och helt på eget bevåg.
 

DeletedUser

Guest
har bara fått ett tiotal fejks mot mig än så länge men man får väl hoppas på att ni skickar skarpa nån gång:D
 

DeletedUser

Guest
Fick själv reda på det med Core nyss... Deras krigsförklaring har dock ingenting med våran att göra. De tar möjligen tillfället i akt men inte mer.
 

DeletedUser

Guest
Core valde självklart att hedra sin allians med MI.6 och gå med i kriget mot oss ja.

Detta kom dock inte som någon större överraskning, men ändå tråkigt för jag känner att jag fick kontakt med deras ledare, Masse79.

I en annan tid så...;)

För övrigt angående kriget så har de flesta stammar en del spelare, som har detta som deras första krig.
Vi som MI.6.

Misstag görs på varje sida, men frågan är vem som lär sig snabbast.
Det måhända låta löjligt i mångas ögon, men trots att jag har varit ruskigt irriterad över folk som inte vet vad MB betyder, vad "ducka ett anfall" betyder (ja, på den nivån har det varit för vissa) så måste jag säga att jag är stolt över våra medlemmar.

De flesta av våra medlemmar är folk som jag gärna har på min sida efter detta. Det är en crashcourse i krigsstrategi, men dom lär sig fort.

Sen har MI.6 å sin sida, en hel del att lära också, men deras numerära antal gör att dom kan skicka en köttmur med mindre lyckade spelare framför sig och försöka sopa undan så mycket trupper som möjligt, innan de mer rutinerade kliver in.

Men jag får lov att erkänna att det roar mig att se 9 attacker från en och samma by, TILL en och samma by från en spelare som tydligen inte vet vad fejkattacker går ut på.
Eller hur vissa försvarar sig med offtrupper.

Bara synd att jag ligger så långt bort att jag inte kan få vara med och ta dessa tomma byar som ligger överallt :/

Men, än är det inte slut, och även om MI.6 har ledningen i antalet byar så betyder detta ingenting.
De förklarade krig, och skam vore annars om vi hade ledningen ;)

/Crivel
 

DeletedUser

Guest
Säg bara till om ni vill ha byar...
Jag har en lång lista på off- och spejarbyar och en del tomma byar :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte peka finger åt enskilda spelare, så jag har tagit bort all information som kan leda till att hans/hennes identitet kan hittas...

Men...jag får in flera såna här exempel och jag är bara tvungen att dela med mig av iallafall en, något roande och moralstärkande attack vi har fått in.

Tidigare har jag ju berättat hur vi möter hårt försvar bestående av LK, Yxa osv.

Här har ni ett exempel på hur MI.6's attacker kan se ut.
Dock vill jag påminna våra läsare om att detta är bara ett exempel, jag vill inte dra in hela stammen i detta ;)

Skickat: 19 08 09 17:10:44
Försvararen har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)
-8.3%

Moral: 100%

Anfallare: ******
By: *********** K63

Kvantitet: 5999 102 0 422 0 0 0 27 0 169 0 1
Förluster: 5999 102 0 422 0 0 0 27 0 169 0 1


Vi får väl hoppas att tanken var att han skulle ta byn med detta anfallet, men han måste nog ha blandat ihop sina fejk's, för jag tror detta var den första riktiga attacken mot byn.
 

DeletedUser

Guest
såg på forumet att det trillar in såna attacker från Core också:D
 

DeletedUser

Guest
Har tyvärr inga kassa attacker att posta. Varken från TFH eller TFH A. Men det kan bero på att jag heller inte har fått någon attack på någon av mina byar ännu. Inte ens en fejk.
 
Topp