TFH Vs MI.6

DeletedUser

Guest
MI.6 har igår förklarat krig emot TFH och deras akademi TFH A!

Här kan ni diskutera lite om kriget ! :)


Side 1:
Tribes: TFH TFH A
Players:

Side 2:
Tribes: MI.6
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 6
Sida 2: 17
Skillnad: 11

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 13
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 18,073
Sida 2: 109,803
Skillnad: 91,730

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 94,314
Skillnad: 94,314

image.php
 

DeletedUser

Guest
de e bara MI.6 som förklarat krig.då är de väl dom som ska anfalla el?
tycker de måste vara mycke pinsamt för MI.6 att redan i starten var de flera medlemmar som sökte assi hjälp fr valhal.. mycke pinsamt!!!! :D
 

DeletedUser

Guest
vi har några nyckelspelare som är borta men när dom kmr tillbaka sätter vi igång en offensiv :D
assistans från Valhal? pinsamt:rolleyes:
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Herregud, kan ni ingeting om krigsplaneringar och hur man förminskar sina förluster?

Klart dem förbereder med förebyggande assist av sina allianser, detta gynnar inte bara MI.6 utan även Valhal.

Att uttala sig så som att det vore pinsamt att ta hjälp av sina allierade gör det bara pinsamt för dem som påstår det.
 

DeletedUser

Guest
Herregud, kan ni ingeting om krigsplaneringar och hur man förminskar sina förluster?

Klart dem förbereder med förebyggande assist av sina allianser, detta gynnar inte bara MI.6 utan även Valhal.

Att uttala sig så som att det vore pinsamt att ta hjälp av sina allierade gör det bara pinsamt för dem som påstår det.

Mjo men att starta ett krig sen efter några timmar skrika efter assi känns lite mesigt? flera utalande från mi.6 tyder på att de skulle klara av tfh som en pojke slår en tjej? men endå ber om assi? hmm fast den offensiva styrka från tfh har varigt mager... skumt?:confused:
 

DeletedUser

Guest
det är ju bara det att vi var så lätta att plocka i början:p
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Mjo men att starta ett krig sen efter några timmar skrika efter assi känns lite mesigt? flera utalande från mi.6 tyder på att de skulle klara av tfh som en pojke slår en tjej? men endå ber om assi? hmm fast den offensiva styrka från tfh har varigt mager... skumt?:confused:

Jag hade inte funnit det pinsamt, jag hade gladeligen bett om assist till mina allierade om jag hade mött på större motstånd än förväntat.
Tydligen så visar det sig att Valhal är villiga att ge denna assist också.
 

DeletedUser

Guest
jag är med i valhal och vi har ingen alli med MI.6!!
var har du fått detta från???

pinsamt var ordet!!!



Herregud, kan ni ingeting om krigsplaneringar och hur man förminskar sina förluster?

Klart dem förbereder med förebyggande assist av sina allianser, detta gynnar inte bara MI.6 utan även Valhal.

Att uttala sig så som att det vore pinsamt att ta hjälp av sina allierade gör det bara pinsamt för dem som påstår det.
 

DeletedUser

Guest
du e ju helt ute o cyklar killen..

jag vet till hundra att förfrågningar kommer innan det startade..pinsamt var de!!





Jag hade inte funnit det pinsamt, jag hade gladeligen bett om assist till mina allierade om jag hade mött på större motstånd än förväntat.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hur kan jag vara helt ute och cykla?

Det jag skrev, skrev jag i tron om att Valhal och MI.6 var allierade.
Även om detta inte var fallet så finner jag ändå mitt påstående effektivt.
Sedan att jag har tillräckligt med mod för att erkänna att jag hade fel angående min kunskap har inte med mitt påstående att göra för jag har redan sagt att jag ändå står fast vid mitt utal.
Då det som jag nämnde ovan, skrevs i tron om att Valhal och MI.6 var allierade.
 

DeletedUser

Guest
du e ju helt ute o cyklar killen..

jag vet till hundra att förfrågningar kommer innan det startade..pinsamt var de!!

Du är pinsam.



Även om man inte är allierade så kan man fråga om hjälp, såsom folk frågar efter hjälp hos sina grannar.

Tror på att MI.6 vinner, trots att båda stammar är noobs. MI.6 tog engagemanget och startade det här, visar något iaf.
 

DeletedUser

Guest
ja den kan säkert stämmer, att jag är de du påstår..

men att starta ett krig utan se till att man är redo för detta på alla håll är pinsamt.. och jag står för detta.. vet också att vissa spelare tycker detta är pinsamt sen dom fått reda på det..

kan tänka att du har kompis med folk i MI.6..så de e helt i sin ordning att du försvarar deras agerande..


 

DeletedUser

Guest
Jag känner inte en enda ifrån MI.6, och varför skulle ja?

De startade ett krig, måste det vara förberett också? Jag kör på med krig och min stam har inget problem med det, vi vinner varje gång utan förberedelse.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Håller med Max där, även om det inte håller i längden kan du komma långt med detta.
TTT totalkrossade *SVEA* utan att ha förberett något.
Även andra krig där dem också var oförberedda som de vann.
 

DeletedUser

Guest
TTT finns inte längre vi behöver inte prata om dom... detta handlar om MI.6 och dom andra vad dom nu heter... HEJA MI.6!!
 
Topp