TCO går vidare...

DeletedUser

Guest
Antingen så är det redan avgjort (Solace har gett upp) eller så har vi byar att adla i ganska många fler månader än 2 :) Solace har ca 25.000 byar... det tar tid..

Om ni fortsätter i samma tempo som senaste:

Sida 1: 195
Sida 2: 40
Skillnad: 155


Kommer det ta ca 6 månader att ta över alla solacebyar :D Så det är bara till att kötta på så är det snart över....eller så har de redan gett upp ja!!
 

DeletedUser

Guest
Det ska bli kul detta, lite väl tidigt kan jag tycka att Bringt ger upp å går in i TCO. Trodde ni skulle kämpa på egna ben längre än så. Men nu är det ju nya förutsättningar å det är ju bara för oss att kämpa vidare. Enligt många skulle ju inte Solace existerat vid detta laget så vi får väll se det som bonus då :)

ja dom insåg väl att dom inte skulle klara solace själva och fick kalla fötter och kröp till TCO på sina bara knän (snälla hjälp oss vi går under och orkar inte stå emot )

så TCO lära gå in och avlasta dom =)
 

DeletedUser

Guest
ja dom insåg väl att dom inte skulle klara solace själva och fick kalla fötter och kröp till TCO på sina bara knän (snälla hjälp oss vi går under och orkar inte stå emot )

så TCO lära gå in och avlasta dom =)

Visst är det precis så, dock glömde du att vi var tvugna att muta TCO med allehanda valuta och tjänster. Och så klart att vi grät floder för vi tappade så många byar. Skönt att veta det finns upplyst folk med insikt, som förstår taktik, strategi och har klart för sig vad som händer. Det känns tryggt! :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Efter snart 1 veckas strid ser det ut såhär:

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: Solace
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,641
Sida 2: 296
Skillnad: 1,345

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15,901,200
Sida 2: 2,915,226
Skillnad: 12,985,974

image.php




Lite mer info.


Från de senaste 7 dagarna

Rank Stam Erövrade Byar
1 TCO 1884
2 Solace 398

Rank Stam Förlorade Byar
1 Solace 1681
2 TCO 400
 

DeletedUser

Guest
mm.. spännande siffror :rolleyes: eller inte.. undrar när solace ska börja på allvar eller har dom gjort de :confused:

btw.. undrar hur många bb-byar dom har tagit denna vecka :p
 

DeletedUser

Guest
Lätt å va tuff här efter att gått på sina allierade i ryggen när de krigat i flera veckor, med minimerad off och tomt om adelspaket.

Iof är detta ett forum för att hypa sin sak, men det blir ju mest ett löjligt skimmer över det hela när ni står å slår er på bröstet efter detta faktum.
 

DeletedUser

Guest
Lätt å va tuff här efter att gått på sina allierade i ryggen när de krigat i flera veckor, med minimerad off och tomt om adelspaket.

Iof är detta ett forum för att hypa sin sak, men det blir ju mest ett löjligt skimmer över det hela när ni står å slår er på bröstet efter detta faktum.

Sida 1: 1,641
Sida 2: 296
Skillnad: 1,345


Det där är rätt fina stats måste jag ändå säga, håller inte med om att vi "hypar" något speciellt, tycker att vi håller en riktigt låg profil på forumen!

Allianser bryts när man inte har samma världsuppfattning, detta är ett krigsspel och det verkar ni inte riktigt ha förstått.
Den här statistiken bekräftar bara min känsla som jag och väldigt många andra sedan länge haft.
 

DeletedUser

Guest
Sida 1: 1,641
Sida 2: 296
Skillnad: 1,345


Det där är rätt fina stats måste jag ändå säga, håller inte med om att vi "hypar" något speciellt, tycker att vi håller en riktigt låg profil på forumen!

Allianser bryts när man inte har samma världsuppfattning, detta är ett krigsspel och det verkar ni inte riktigt ha förstått.
Den här statistiken bekräftar bara min känsla som jag och väldigt många andra sedan länge haft.

Like an köttmaskin, beaver jag menar inte att ni gjorde fel, det va väll ända rätta typ.

Mitt inlägg va inriktat till patte som drog ner nivåerna ett par hack (enligt mig), jag försökte dra upp det igen :)
 

DeletedUser

Guest
Like an köttmaskin, beaver jag menar inte att ni gjorde fel, det va väll ända rätta typ.

Mitt inlägg va inriktat till patte som drog ner nivåerna ett par hack (enligt mig), jag försökte dra upp det igen :)

Ahaa ok ok! Det är så tyst här så jag blir glad varje gång någon skriver...Finns kanske inte så mycket att snacka om?

Solace - RIP ?
 

DeletedUser

Guest
Like an köttmaskin, beaver jag menar inte att ni gjorde fel, det va väll ända rätta typ.

Mitt inlägg va inriktat till patte som drog ner nivåerna ett par hack (enligt mig), jag försökte dra upp det igen :)

haha vad va det som drog ner då ? frågade ju bara lite :) nå fel med det ? vill gärna ha svar på dom fortfarande :)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Ahaa ok ok! Det är så tyst här så jag blir glad varje gång någon skriver...Finns kanske inte så mycket att snacka om?

Solace - RIP ?

ja inte händer det mycket här...
Det kan väl...näe...eller....kan det vara så att Solace försöker koncentrera sig på att kriga?? :eek:

Isåfall får jag beklaga. Har inget märkt.


-RIP Solace-
 

DeletedUser

Guest
haha vad va det som drog ner då ? frågade ju bara lite :) nå fel med det ? vill gärna ha svar på dom fortfarande :)

De som vill kriga har ju adelsbrist sen innan TCO gick in i kriget, vi få som ändå försöker kriga nu kan ju inte trolla fram mer paket.
 

DeletedUser

Guest
De som vill kriga har ju adelsbrist sen innan TCO gick in i kriget, vi få som ändå försöker kriga nu kan ju inte trolla fram mer paket.

Det som är väldigt synd i det du säger är att ni fått adelsbrist på grund av att ni har adlat massa övergivna byar.
 

DeletedUser

Guest
De som vill kriga har ju adelsbrist sen innan TCO gick in i kriget, vi få som ändå försöker kriga nu kan ju inte trolla fram mer paket.

hahahah... ja ni tog ju sååå mycke byar av hos :rolleyes:

men ta KÖ av nån som inte krigar då å adla :rolleyes: eller orkar ni inte de ?
 
Topp