TCO går vidare...

DeletedUser

Guest
För ca 2 månader sedan så får jag reda på att Bring it tänker förklara krig mot Solace! Jag blev faktiskt glad - Vi skulle äntligen få se "Solace Dragons" kriga!

Jag säger till mina medlemmar att dom INTE får skicka något deff till Bring it eller Solace för att jag vill se hur kriget utvecklade sig och vilken av stammarna som var bäst.

Bring it var bäst.
Vi har alla följt kriget. När vi ser att ni hellre prioriterar strategi (adla barbarer) än att faktiskt kriga så blev jag ledsen - "Fy f*n vad trist" tänkte jag...
Detta är helt tvärt emot hur jag vill driva min stam (att ni mosar Urrskogen eller annan spelare är dock helt rätt, att adla barbarer tycker jag är helt fel.)
Nog om eran taktik, det är väll inte det primära...

Tittar vi på kartan så har ni stängt in oss, det finns bara 2 alternativ.
Att gå ihop eller Kriga, som alla visste så har aldrig Bring it varit ett alternativ för oss, vi har alldeles för starka band med denna forna krigsmaskin till stam ;)


Idag är ett historiskt ögonblick på v2, Bring it och TCO går samman för att utrota Solace från kartan.

Ni kan fly, men ni kan inte gömma er, ni kan försvara er men ni kan inte överleva!

Som sagan säger, Vi dödar Draken - "Solace Dragons".
http://www.youtube.com/watch?v=Z3gIhsOFamM





//Beaver
 

DeletedUser

Guest
Stormen är kommen :)

Solace nu är det kört för er del :D


TCO for LIFE<33333333
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr Solace, ni hade chansen att utrota oss redan under LaD tiden, ni tog den inte och nu får ni stå ert kast.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
För ca 2 månader sedan så får jag reda på att Bring it tänker förklara krig mot Solace! Jag blev faktiskt glad - Vi skulle äntligen få se "Solace Dragons" kriga!

Jag säger till mina medlemmar att dom INTE får skicka något deff till Bring it eller Solace för att jag vill se hur kriget utvecklade sig och vilken av stammarna som var bäst.

Bring it var bäst.
Vi har alla följt kriget. När vi ser att ni hellre prioriterar strategi (adla barbarer) än att faktiskt kriga så blev jag ledsen - "Fy f*n vad trist" tänkte jag...
Detta är helt tvärt emot hur jag vill driva min stam (att ni mosar Urrskogen eller annan spelare är dock helt rätt, att adla barbarer tycker jag är helt fel.)
Nog om eran taktik, det är väll inte det primära...

Tittar vi på kartan så har ni stängt in oss, det finns bara 2 alternativ.
Att gå ihop eller Kriga, som alla visste så har aldrig Bring it varit ett alternativ för oss, vi har alldeles för starka band med denna forna krigsmaskin till stam ;)


Idag är ett historiskt ögonblick på v2, Bring it och TCO går samman för att utrota Solace från kartan.

Ni kan fly, men ni kan inte gömma er, ni kan försvara er men ni kan inte överleva!

Som sagan säger, Vi dödar Draken - "Solace Dragons".
http://www.youtube.com/watch?v=Z3gIhsOFamM





//Beaver

Tack Beaver för att du nu bekänner färg, detta har ju varit tydligt sedan du tvärvände i mergen.
 

lordofthenoobs

New Member
Reaktionspoäng
0
Finns bara en stam som kommer stå som vinnare i slutet.

Att solace nu går mot graven tyder enbart på att spelet utvecklas, färre stammar och slutligen står en stam över alla andra och vinner.
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat vem tusan har sagt att vi friviligt tänker gå i graven?
 

DeletedUser

Guest
Det ska bli kul detta, lite väl tidigt kan jag tycka att Bringt ger upp å går in i TCO. Trodde ni skulle kämpa på egna ben längre än så. Men nu är det ju nya förutsättningar å det är ju bara för oss att kämpa vidare. Enligt många skulle ju inte Solace existerat vid detta laget så vi får väll se det som bonus då :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, snacka kan ni ju.

Varför måste krig ha en sån "fin" grund. Kan ni inte bara säga som det är?

Typ; "Vi tror inte att vi har någon chans mot BringT så vi fortsätter kriga på deras sida och försöker vinna världen på det sättet."

Fast jag kan ju ha fel.
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, snacka kan ni ju.

Varför måste krig ha en sån "fin" grund. Kan ni inte bara säga som det är?

Typ; "Vi tror inte att vi har någon chans mot BringT så vi fortsätter kriga på deras sida och försöker vinna världen på det sättet."

Fast jag kan ju ha fel.

Va????????
 
Topp