~TB~ och KwN's vapenvila bruten

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
i) syftade på


ingen ide att försöka förtränga hur saker och ting började, då kommer detta känns ännu mera medningslöst..om det nu går

ii) jag har ju blivit tillsatt ledare för kwn, vilket jag inte är intresserad av att vara då jag ingen lust att forsätta i w2 som läget är nu. Men snackat med keyser och det verkar lösa sig i några dagar framåt.

iii) När jag kom igår från mitt uppehåll hoppades jag att det hade blivit fred, finns ju ingen som vill kriga längre? Men nu är känslorna upprörda igen och fred känns långtborta


Det är MILS skillnad på att bryta en vapenvila jämfört med att attackera en allierad när man hör att NwP ska attackera TUS. Att det ska vara så svårt att förstå.
 

DeletedUser

Guest
-- vill bara påpeka att jag lagt ner v2 --

Komiskt att det är KWN spelare som säger att ~TB~ är falska osv när det var KWN(Stor chock där va?) som skapades för att krossa NwP, gick in i en allians med dom och sedan *trumvirvel* bröt den genom att attackera dom under en natt. Kan dock hålla med om att det var fel, men snälla kolla vilken stam ni själva är med i..



Nu är det ju oxo som så att NwP planerade att attackera om det nu var TUS eller KWN, kommer ej ihåg.. Detta hörde jag om ungefär precis innan KWN skulle anfalla, då var jag med i TUS. Så KWN
 

DeletedUser

Guest
Fyfan vad ledsen man blir och de med sömnsvårigheter osv;

Alla sitter i samma sits tror jag.
Elohim! kommer sakna dej fruktansvärt som ledare kring TB!

Tänkte avsluta detta inlägg med min favorit replik;

They got their rank,
We got ELOHIM!
:(
 

DeletedUser

Guest
Trist att du blir borta Elohim - dock är det kanske för det bästa? Man blir beroende av detta spel - helt klart. Dock har jag alltid haft sådana 'pushiga polare' som drar i princip med mig ut på fester, gymmet etc. Dom har varit så enda sedan jag slutade med WoW och tro mig - DET ÄR BEROENDE FRAMKALLANDE!

Det jag råder dig att göra är att börja träna antingen basket som du gillar eller gymma - gör detta dagligen. När du gör det så kommer du igång samt när du kommer hem är du antingen så trött att du inte PALLAR sitta vid datorn. Jag slocknar 20.00 om dagarna efter att jag varit på jobbet, så behöver inte oroa mig för att sitta till 23.00+ förutom på helger då.

Har varit en ära att spela med dig sötnos!
 

DeletedUser

Guest
För komma med ett inlägg här... inte ofta..

Vi kommer stå för vapenvilan så länge jag kan hålla tillbaka folk!

Fortsätter attackerna kommer det bli svårt.... men gör vad jag kan även om ni brutit den.

Att sätta sitt konto till "bannat" är ju att skydda sig.... (MYCKET dålig stil)... På detta sätt har man startat attacker, bannat sig och låter resten av stammen stå för kriget!

Har inte ord för vad jag tycker om det... även om det är så att det är ett beroende... mitt förtroende för Elohim har varit bra mycket högre trots vi är fiender (man måste kunna prata då detta trots allt bara är ett spel :) ) men är nu helt borta.

Elohim och jag har dessutom innan haft en lång konversation av värdet av att vara med familjen under jul och nyår, därav vapenvilan.

Vad KWN gjorde innan jag tillkom som ledare kan jag inte står för, men mitt ord står jag alltid för då jag spelar med heder.

Vapenvilan står om fler attacker inte kommer!

keyser
Ledare
KWN

Jag förstår att du känner så här. Jag bad däremot inte själv om att bli bannad, utan Bertil gjorde det åt mig vilket jag är mycket tacksam över. Han insåg att jag verkligen behöver denna hjälp. Det har ingenting att göra med att jag vill gömma mig.

Att du skriver att jag sviker och överger min stam, är ju precis det jag pratar om. Precis som du tycker att jag "sviker" min stam, så kommer andra att tycka det och även jag. Därav pressen jag känner.

Det är lätt för de som inte har problem att skriva att "det är bara att logga ut och göra annat". Det är ungefär som att en icke-rökare säger "det är bara att sluta röka". Det är inte så enkelt. Om det var det så hade inte Elohim funnits kvar. Tur att flera av er förstår mig i alla fall.

Att bryta vapenvilan var helt klart fel med facit i hand. Jag har ju redan förklarat i tidigare inlägg anledningen till varför jag ville bryta den. Jag kan ju inte gör annat än att be om ursäkt.

Jag vill be samtliga spelare i KWN om ursäkt för detta. Jag vill även be alla i ~TB~ om ursäkt ifall ni på något sätt känner er svikna av mig. Till er i ~TB~ vill jag ändå säga att jag i alla lägen handlat på det sätt som jag tror var bäst för stammen. Ni har betytt mest. Hela det här kriget mot KWN har varit en riktig utmaning. Allting har blivit för allvarligt. Jag är bara en 18-årig norrlandsgrabb. Jag är inte chef på ett storföretag eller president. Därför kanske vissa beslut jag tagit varit fel. Att bryta vapenvilan var nog definitivt ett av dem.

Det senaste dygnet har verkligen varit som att dra ur proppen. Jag har förstått hur fel det är det jag håller på med. Jag har försökt att få slut på min egen press genom att få andra att känna likadant (i och med att bryta vapenvilan). Detta var mycket själviskt från min sida och det gör att jag inte bara som tw-spelare utan även som privatperson skäms. Jag önskar ingen annan att känna som jag. Förlåt.

För er som missat det så kommer jag att lämna stammen omedelbart efter att min bann blir upphävd. Jag hoppas att ingen från KWN klandrar någon annan medlem i ~TB~ om den stammen kommer leva kvar. Jag kommer att prova spela igen på en jämn nivå. Jag kommer endast adla övergivna byar och inte delta i några stridigheter på något sätt. Om jag inte lyckas hålla det på en jämn nivå kommer kontot att raderas. Detta har jag gått igenom med administratorerna redan. De har för övrigt visat stor förståelse för mitt problem. Jag vet att det finns fler som har liknande problem och jag råder er att ta kontakt med dessa administratorer om ni också behöver hjälp.

Jag hoppas att detta får vara en väckarklocka till alla om att det finns en verklig värld som är viktigare. Om ett spel går ut över ens verkliga liv är något absolut fel. Låt det inte gå så långt som det gjorde för mig.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Så, jag tycker vi har gått igenom denna situationen lagom okej nu. Elohim slit dig från datorn, annars får jag nog låsa dig på forumet också =) I andra fall, så låser jag denna tråd nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp