Tack till Gaffel!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vissa missnöjda fåglar i LAW sjunger sånger för det lilla päronet, en av sångerna handlar om Unstoppable:


Unstoppable sa:
Detta fick jag:

129 deff byar vissa har mkt mkt mer än 24000.
1 månad pk.
nya byar.
Alla murar till 19-20.

Heheh :)


Unstoppable sa:
Men visst är denna riktigt skön?

37060/24000

Den schyste Gaffel verkar av misstag ha fyllt på Unstopps byar med allt han förlorat PLUS det Unstopp hunnit bygga upp sedan hacken.

Man kan ju tycka att Unstopp borde rapportera detta till admins istället för att bara fnissa och planera att utnyttja detta till sin fördel.

Detta bör ju ses som en bugg som man är skyldig att rapportera om, vore ju trisst om vi skulle behöva lämna ticket om det.

Vi har nämligen ingen lust att få offbyar med nästan 40k farm på oss.
 

DeletedUser

Guest
Vissa missnöjda fåglar i LAW sjunger sånger för det lilla päronet, en av sångerna handlar om Unstoppable:







Den schyste Gaffel verkar av misstag ha fyllt på Unstopps byar med allt han förlorat PLUS det Unstopp hunnit bygga upp sedan hacken.

Man kan ju tycka att Unstopp borde rapportera detta till admins istället för att bara fnissa och planera att utnyttja detta till sin fördel.

Detta bör ju ses som en bugg som man är skyldig att rapportera om, vore ju trisst om vi skulle behöva lämna ticket om det.

Vi har nämligen ingen lust att få offbyar med nästan 40k farm på oss.

§10) Buggar

Det är obligatoriskt för varje spelare att rapportera kritiska buggar direkt( Support ). Att använda buggarna för ens egen skull kommer leda till ban eller annat straff.

Observera att vi inte återger trupper/resurser eller annat förlorat material om en bugg har skett. Detta sker enbart i extrema fall.
Exempel:

* Om du inser att du får gratis resurser på grund av en bugg, så är du inte tillåten att använda buggen. Detta måste du rapportera direkt.
* Om du inser att du har fler bybor än vad din Nivå 30 farm klarar av, så måste du rapportera detta direkt.

Hade kanske räckt att nämna i förbigående att §10 träder i kraft här om nu nu det inte är medvetet gjort av Gaffel som kompensation för det som skett?
Samt då även skickat in en ticket om det hela då du "bevisligen" vet att denna bugg inträffat på någon annan spelares konto.
 

DeletedUser

Guest
Hihihih, eftersom gaffel satte in så byarna blev fulla till 24000k så räknade han inte allt det jag hade i prod. Och varför ska jag nämna det till honom? :)
 

DeletedUser

Guest
129 byar fick deff, och 20 blev utan, och det var de 20 som skickades mot Horden som inte blev fulla. Och det där med nya byar:
Jag fick nya barbar byar vid 9k istället för att få tillbaka de byar horden tagit av mig under hackings tiden.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känns ju en aning fittigt att tjura och klaga på fel som admins gör samt nackdelar som varit en konsekvens av hackningen när man SJÄLV sitter och fnissar bakom skärmen för att admin gjort fel och man fått byar med ca 40k trupper i.

Hoppas nån hackar ditt konto igen, det förtjänar du :)
 

DeletedUser

Guest
Antingen är det en bugg eller medvetet instoppat.
Är det en bugg är den ju nu redan rapporterad av de goda spelare som nu sitter och gnäller i forumet men inte upplyser om att de skickat in en ticket om det hela och avvaktar svar på denna.

Unstoppable vet om detta och att då utnyttja trupperna, om det är en bugg är avsiktligt fuskande och troligen inget Unstoppable vill utsätta andra för då Unstoppable plus flera har blivit drabbade av det som redan inträffat.

Eller är det bara gnällande som fungerar för er och att jag ska behöva kontakta Gaffel själv samt skicka in en ticket?
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Men herregud!!! Gaffel ville ge Unstop kompensation så fort som möjligt, skulle han då sitta och räkna farmplatser i en vecka?!?!?

Och lille Päron, tvätta öronen så du hör rätt nästa gång nån sjunger för dig, DEFF-trupper inte OFF...

Ni får väl se dom överflödiga DEFF-trupperna som en kompensation för dom trupper övriga medlemmar i LAW och CP förlorade genom hackarens attacker.

Tycker synd om Gaffel, han var den ende som tog tag i nåt och han gjorde det snabbt... och då ska han få skit för det också...
 

DeletedUser

Guest
Känns ju en aning fittigt att tjura och klaga på fel som admins gör samt nackdelar som varit en konsekvens av hackningen när man SJÄLV sitter och fnissar bakom skärmen för att admin gjort fel och man fått byar med ca 40k trupper i.

Hoppas nån hackar ditt konto igen, det förtjänar du :)

Vad fan är det här för jävla skit snack?! Om ni själva fått ca 40k i farm plats så hade ni inte gnällt ett skit. Så tagga ner! Sen hoppas jag du förbättrar ditt ordspråk mot andra människor annars kan du råka illa ut.

Vilken looser du är alltså!
 

DeletedUser

Guest
Vad finns det mer än att försöka hitta glädje i det som hänt?

Eller ska vi alla leta efter fel som admins gjort?
Jag har en ganska lång lista jag skulle kunna presentera så kan vi beta av alla dessa admins en efter en... och se vilka som kanske får stanna kvar och har spelares förtroende kvar.

Själv tycker jag att vi lugnar ned oss allihop ett par hekto och ger creds till de som ska ha det.
Gallan kan man svälja, annars tar jag snart fram Släggan och Basunen :D
 

DeletedUser

Guest
Antingen är det en bugg eller medvetet instoppat.
Är det en bugg är den ju nu redan rapporterad av de goda spelare som nu sitter och gnäller i forumet men inte upplyser om att de skickat in en ticket om det hela och avvaktar svar på denna.

Unstoppable vet om detta och att då utnyttja trupperna, om det är en bugg är avsiktligt fuskande och troligen inget Unstoppable vill utsätta andra för då Unstoppable plus flera har blivit drabbade av det som redan inträffat.

Eller är det bara gnällande som fungerar för er och att jag ska behöva kontakta Gaffel själv samt skicka in en ticket?

Men om du fick extra trupper så hade du inte bett om att någon skulle ta tbx dom.
 

DeletedUser

Guest
Känns ju en aning fittigt att tjura och klaga på fel som admins gör samt nackdelar som varit en konsekvens av hackningen när man SJÄLV sitter och fnissar bakom skärmen för att admin gjort fel och man fått byar med ca 40k trupper i.

Hoppas nån hackar ditt konto igen, det förtjänar du :)

Du ska vårda ditt språk och sådana och vara snäll emot unsto. som har gått igenom detta och som vill fortsätta.

Hade du varit i Unsto. läge nu så hade du inte bett om att någon admin skulle dra tbx dina extra trupper.
 

DeletedUser

Guest
Vad finns det mer än att försöka hitta glädje i det som hänt?

Eller ska vi alla leta efter fel som admins gjort?
Jag har en ganska lång lista jag skulle kunna presentera så kan vi beta av alla dessa admins en efter en... och se vilka som kanske får stanna kvar och har spelares förtroende kvar.

Själv tycker jag att vi lugnar ned oss allihop ett par hekto och ger creds till de som ska ha det.
Gallan kan man svälja, annars tar jag snart fram Släggan och Basunen :D

"En klok man har talat!" Blev lite förbannad, men kan inte accpetera sådant skit snack, "hoppas du bli bannad igen"! Vad fan är det för snack egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Men om du fick extra trupper så hade du inte bett om att någon skulle ta tbx dom.

Vill du undvika ban så gör du nog det.
Som nämnts tidigare i tråden så är det spelarens skyldighet att själv rapportera detta eftersom det bara är han/hon som kan se sina egna farmer.

Sedan kommer ansvarig världsadmin ta hand om problemet. Om det var medvetet antar jag att spelaren får behålla trupperna men jag kan inte tänka mig att det är så.
 

DeletedUser

Guest
Känns ju en aning fittigt att tjura och klaga på fel som admins gör samt nackdelar som varit en konsekvens av hackningen när man SJÄLV sitter och fnissar bakom skärmen för att admin gjort fel och man fått byar med ca 40k trupper i.

Hoppas nån hackar ditt konto igen, det förtjänar du :)

Moget. Mycket har man läst, Men att skriva detta är ju typ, dagisnivå.

Har nån snott din hink och spade ?
 

DeletedUser

Guest
Vill du undvika ban så gör du nog det.
Som nämnts tidigare i tråden så är det spelarens skyldighet att själv rapportera detta eftersom det bara är han/hon som kan se sina egna farmer.

Sedan kommer ansvarig världsadmin ta hand om problemet. Om det var medvetet antar jag att spelaren får behålla trupperna men jag kan inte tänka mig att det är så.

Det är ju inte precis nåt speciellt stort problem att åtgärda utifall det skulle vara en tabbe. Nu tycker jag att det knappast spelar någon roll.
om det står lite mer trupper i en by efter det som hänt.
Det kan det gott bjudas på, dom lär dö iaf förr eller senare.
 

DeletedUser

Guest
Vill du undvika ban så gör du nog det.
Som nämnts tidigare i tråden så är det spelarens skyldighet att själv rapportera detta eftersom det bara är han/hon som kan se sina egna farmer.

Sedan kommer ansvarig världsadmin ta hand om problemet. Om det var medvetet antar jag att spelaren får behålla trupperna men jag kan inte tänka mig att det är så.

Men snälla kan du och alla andra låta Unsto. vara ifred ?
Han är tbx och fått mera trupper men skitsamma.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp