Tack till Gaffel!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var hälsade kära forums,

Här gör jag nu en tråd där min nye idol ska berömas, hyllas och gud vet allt. Det var han som hjälpte mig med hackningen och nu har han återställt mitt konto helt, gaffel. Så nu har du har mitt ord, polarn!

Ett stort, stort, tack!

HAIL Gaffel!

Med vänliga hälsningar,
Unstop som ser framtiden tillsammans med sina, bröder och systrar I LAW!
 

DeletedUser

Guest
Grattis Unstop!

Vad händer med de som blev bombade av ic3 med kontot, får de samma kompensation?
 

DeletedUser

Guest
Fan va bra gjort, Gaffel..

Praise till dig för att du tog tag i detta.

Känns som om rättvisa har skipats. =)
 

DeletedUser

Guest
Grattis Unstop!

Vad händer med de som blev bombade av ic3 med kontot, får de samma kompensation?




Varför det inte kompenseras är för att Unstoppable hade kunnat bomba dem
själv, det som har kompenserats är trupper som skickats som anfall mot
stammedlemmar.


Notera att jag inte är ett dugg partisk och bryr mig inte ett smack om
stammarna som är inblandade, däremot spelarna är min högsta prio.

Jag har inget med LAW eller någon stam att göra, jag spelar inte ens.


ps. Jag har skav sår på fingrarna!!!! Lycka till nu Unstopp. ds.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå det kan jag nöja mig med, låter helt rättvist isf... gå och plåstra om fingrarna nu =)
 

DeletedUser

Guest
Menar att Horden, CP och alla andra också borde få tillbaks trupperna då det var en ANNAN person som satt på kontot...
 

DeletedUser

Guest
Härligt att höra, när kommer anmälan för brott mot datalagen mot individen som står för IP-adressen som gjorde det olagliga?
 

DeletedUser

Guest
Att anmäla känns lite överdrivet, visst killen sabbade grymt mycket och förstörde mycket för många men vi får inte glömma bort att det är ett spel som alla spelar för skojs skull, men det är som sagt inte mitt val...
 

DeletedUser

Guest
Att någon bryter mot datalagen är väldigt grovt brott, oavsett om det är ett spel eller ej.

Att Ic3, som nu är en offentlig individ här på tribalwars, bröt mot lagen är uppenbart och anmälan borde redan ha skett från InnoGames sida.

Dock är det bra att åtgärder tagits för att återställa en del av den skadan som skedde ingame.
 

DeletedUser

Guest
Håller med om att Gaffel är en förebild för mods och admins. Går att diskutera med men är ändå fast och följer regler. Snabb handläggning oxå, keep it up.
 

DeletedUser

Guest
Creds till GAFFEL och alla andra som lägger ner tid på detta..

Visst som jag sagt innan så har jagt fått något anfall på mig av unstop, men skiter i det.. Bara hacken är borta så är jag glad:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp