Tack, adjö och lycka till

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för allt uppmuntrande, vill däremot inte att folk skall kasta skugga över någon annan utan detta är en avskedstråd, tacktråd och lyckatilltråd för dem som skall fortsätta.

Tycker v8 hade riktigt roliga inställningar, kanske gått lite för snabbt och enkelt att adla så folk lägger ner ist för att försvara sig. Dock har UrbanT´s medlemmar och ledning gjort ett riktigt bra jobb. Detta skulle aldrig gått utan det teamwork som varit i denna stam.

Har bland annat sett att classic har en tidsram så har startat ett skojkonto där för att se om man får tillbaka glädjen i detta spel :)
Kanske ses där ;)
 

DeletedUser

Guest
Hans beteende att skylla på irl, svika stammen och gömma sig i ett sånt krig värt noll respekt, framförallt efter tongångarna som varit i forumet före kriget. Man kan skylla på irl och vad som helst men OBF:en ljuger aldrig. Ur mina ögon 2010 års största luftslott.

Om jag hade dragit en lögn hade jag väl för fan aldrig gett bort mitt konto?? Enda anledningen att jag kom tillbaka var att det var grymt irriterande att se att dom lyckades få mitt konto bannat. Var bara ren jävla tur att jag lyckades ta tillbaks det. Det var startat med en gammal mailadress som vart inaktiv i mer än ett år. Så ren o skär tur att det gick att få igång det igen. Tror inte du heller skulle bli så glad om du ger ditt konto till din stam för att sedan upptäcka att det enda dom gjorde med det var att få det bannat. Speciellt ett konto som mitt med.
 

DeletedUser

Guest
Not :D Om man skall vara vinnare skall man vinna världen och inte lägga av när man ligger bra till.

Vi kan väl inte rå för att du blev bashade och därmed låter din avundsjuka ta över? :) Lyckas man inte besegra någon så får man väl använda ord att "kriga" med ;)

För övrigt: aldrig hört talas om ditt nick... :rolleyes:

Typiskt syndrom där man spelat några månader och ägnar mesta tiden i forumet för att leka "allvetarN" istället för att bevisa det ingame istället.

No offence, men du har ingen som helst aning om vad du snackar om med ditt påstående. Låt inte avundsjukan tala.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett ord. LOL :D


Vet att jag blev bashad, för bara la i sen sluta jag. Men ni kan ju inte vara vinnare,btw. det enda jag ser att ni kopierar en stam från v3 som sluta...


stammen avsluta för dom trodde dom var vinnare, men dom vann ju inte världen och darför e dom inte vinnare, samma sak här, ni e ju inte vinnare, dom rätta vinnarna på v8 e nu TRASH för dom e ju ledande på. Så kom inte med det dravlet att ni har vunnit världen, världen e bara igång igen och ni vill bara ha en orsak att sluta och darför kör ni med detta stuntet...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Badex; Snälla lägg ner!
Världen var/är död. UrbanT valde att lägga ner som värdiga vinnare.
Sen att TRASH väljer att stanna kvar och "officiellt" vinna världen är en annan femma.

Bra jobbat alla i UrbanT & även i TRASH! :D
 

DeletedUser

Guest
Ett ord. LOL :D


Vet att jag blev bashad, för bara la i sen sluta jag. Men ni kan ju inte vara vinnare,btw. det enda jag ser att ni kopierar en stam från v3 som sluta...


stammen avsluta för dom trodde dom var vinnare, men dom vann ju inte världen och darför e dom inte vinnare, samma sak här, ni e ju inte vinnare, dom rätta vinnarna på v8 e nu TRASH för dom e ju ledande på. Så kom inte med det dravlet att ni har vunnit världen, världen e bara igång igen och ni vill bara ha en orsak att sluta och darför kör ni med detta stuntet...:cool:

Nämn någon stam som vi INTE lyckats besegra!

Om du lyckas nämna upp ett ENDA NAMN på någon stam som vi inte lyckats besegra eller kan besegra så lyfter jag på hatten för dig.

Om du inte kan det så ber jag dig att tänka noga innan du börjar att skriva. Vi har ju sett en hel del hur dåliga förlorare beter sig

Att inte kan acceptera att de har förlorat och vad kan man göra åt saken? Jo, man får väl använda ord att kriga med istället för yxan.

Ganska synd att det ska bli så här, mycket skitsnack här i forumet bland folk som blivit bortadlade, då är det ju helt klart man hatar den stammen som adlat bort en och kan man inte hämnas på slagfältet, ja, då är forumet ett alternativ.

Bra jobbat!

Jag hyser däremot stor respekt för alla våra fiender som faktiskt erkänt att de förlorat och idag när spelet är över så är vi vänner igen. Inget hat, bara att tacka varann för en bra match!

Precis som en hockeymatch, man slåss under matchen men efter matchen skakar man hand och säger:

"Tack för en riktigt bra match!"

Det är sådana spelare som förtjänar respekt och all heder! That's it.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nämn någon stam som vi INTE lyckats besegra!

Om du lyckas nämna upp ett ENDA NAMN på någon stam som vi inte lyckats besegra eller kan besegra så lyfter jag på hatten för dig.

Om du inte kan det så ber jag dig att tänka noga innan du börjar att skriva. Vi har ju sett en hel del hur dåliga förlorare beter sig

Att inte kan acceptera att de har förlorat och vad kan man göra åt saken? Jo, man får väl använda ord att kriga med istället för yxan.

Ganska synd att det ska bli så här, mycket skitsnack här i forumet bland folk som blivit bortadlade, då är det ju helt klart man hatar den stammen som adlat bort en och kan man inte hämnas på slagfältet, ja, då är forumet ett alternativ.

Bra jobbat!

Ja, ni var vinnare av världen, men nu sluta ni, så då e ni inte vinnare av v8, varken nu elr aldrig. Och jag är ingen dålig förlorare, jag förklarar bara hur läget är, om du ser att jag är en ''dålig förlorare'' bör du se om. Det handlar heller inte om vem man vunnit över, förlora blablabla, det gäller ju att vinna världen och inte bara gå runt och säga ''jag var en av vinnarna av v8...fast vi sluta för det fanns inget motstånd så vi vann ju inte världen men vi är vinnarna av v8 fastän vi inte ens stängde världen'', märker du hur fel det låter :rolleyes:?

EDIT-Jag hatar inte den stammen som adlade mig, lol, vissa fattar att detta är bara ett spel, men man ser att vissa i denna har värld har tatt detta spel på på liv elr död
 

DeletedUser

Guest
Ja, ni var vinnare av världen, men nu sluta ni, så då e ni inte vinnare av v8, varken nu elr aldrig. Och jag är ingen dålig förlorare, jag förklarar bara hur läget är, om du ser att jag är en ''dålig förlorare'' bör du se om. Det handlar heller inte om vem man vunnit över, förlora blablabla, det gäller ju att vinna världen och inte bara gå runt och säga ''jag var en av vinnarna av v8...fast vi sluta för det fanns inget motstånd så vi vann ju inte världen men vi är vinnarna av v8 fastän vi inte ens stängde världen'', märker du hur fel det låter :rolleyes:?

EDIT-Jag hatar inte den stammen som adlade mig, lol, vissa fattar att detta är bara ett spel, men man ser att vissa i denna har värld har tatt detta spel på på liv elr död

Märks tydligt att du är ingen riktigt TW-spelare. En TW-spelare har TW som sitt andra liv (besides IRL-livet) och nördar på 24/7 för det här spelet!

"Detta är bara ett spel", märks ju n00bigt hur det där lät

Snälla, lägg ner skitsnacket nu Badex, om du inte har nåt bättre att komma med, smutsa inte ner den här tråden - då själva trådskaparen: Vrål-åke ville tillägna tråden åt att ha denna tråd som tacktråd och tacka allihopa för den här tiden:

Tack för allt uppmuntrande, vill däremot inte att folk skall kasta skugga över någon annan utan detta är en avskedstråd, tacktråd och lyckatilltråd för dem som skall fortsätta.

Badex, det finns andra trådar du kan smutsa ner, det räcker nu, känns bara tjatigt att du ska klanka ner på en å samma stam i alla trådar....
 

DeletedUser

Guest
Smutsa ner?, la fram klar fakta!, bb Vrål-åke ha de gött.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
vill bar nämna att de kom ett nytt spel slut förslag idag av nino
för de som missat

annars följer även jag kartan varje dag :) och ska bli kul och se hur den uppdateras inom ett par daggar
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
UrbanT skulle alla ha slutat i stället börjar de bråka och delar sig..då är det ingen stam längre och det är faktiskt sant att man inte kan säga att de vann. Tycker synd om dem som slutat utan anledning :(
 

DeletedUser

Guest
UrbanT skulle alla ha slutat i stället börjar de bråka och delar sig..då är det ingen stam längre och det är faktiskt sant att man inte kan säga att de vann. Tycker synd om dem som slutat utan anledning :(

Tycker mest det har varit uppblåst. Det är som en dokusåpa detta: uppblåst i media

Värsta aftonbladet-rubriker här:

"SKANDAL SOM FAAAAAN!!!!!!! ZLATAN ÄR OTROGEN!!!!111ONEONEONE"

paparazzi på hösta nivå ;) Snacka om nyhetstorka ^^ (I och för sig så har V8 en död värld från längesen tillbaka och UrbanT har redan vunnit sedan långt tillbaka så det är väl klart att varenda nyhet här blir "Super big news" direkt på första sidan ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
UrbanT skulle alla ha slutat i stället börjar de bråka och delar sig..då är det ingen stam längre och det är faktiskt sant att man inte kan säga att de vann. Tycker synd om dem som slutat utan anledning :(


ställ dig en fråga bara... vilka skulle vi ha krigat mot? finns ju inget motstånd kvar....
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
ställ dig en fråga bara... vilka skulle vi ha krigat mot? finns ju inget motstånd kvar....

och ni valde att sluta i stället för att sega kvar. Men eftersom att ni började bråka i stället så slutar inte urbanT som en enad stam...men hejdå alla eliter som slutar ni kommer bli ihågkomna av många kul så länge det varade. Synd att ni inte vann
 

DeletedUser

Guest
Jag som trodde att vrål-åke skrev att den här tråden var ägnade åt att tacka allihopa för en fin tid och önska de som vill fortsätta en trevlig fortsatt resa på V8?

Det betyder att vi har inget emot varann, vi respekterar varann

Lägg ner allt bullsh*t nu och låt folket få vara i fred.

Vill folk sluta, låt dem göra det - vill folk fortsätta, låt dem göra det.

Ni utomstående vill bara reta upp allt för att ha nånting att prata om, men i själva verket har ni ingen aning om vad ni snackar om.

Behind every successful tribe lies a pack of haters.

Stämmer så bra
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, ni var vinnare av världen, men nu sluta ni, så då e ni inte vinnare av v8, varken nu elr aldrig. Och jag är ingen dålig förlorare, jag förklarar bara hur läget är, om du ser att jag är en ''dålig förlorare'' bör du se om. Det handlar heller inte om vem man vunnit över, förlora blablabla, det gäller ju att vinna världen och inte bara gå runt och säga ''jag var en av vinnarna av v8...fast vi sluta för det fanns inget motstånd så vi vann ju inte världen men vi är vinnarna av v8 fastän vi inte ens stängde världen'', märker du hur fel det låter :rolleyes:?

EDIT-Jag hatar inte den stammen som adlade mig, lol, vissa fattar att detta är bara ett spel, men man ser att vissa i denna har värld har tatt detta spel på på liv elr död

Tråkigt att en obetydlig spelare som badex skall få sabba tråden. Men nu när han redan börjat så vill jag göra lite förtydligande för honom.

Bara för att Innogames inte gett oss officiellt avslut och stängt servern så betyder inte det att världen inte är vunnen. Innogames vill mjölka ur varje värld så mycket pengar som möjligt och därför har de valt att inte sätta ett realistiskt mål för vinst. På grund av detta valde helt enkelt många i UrbanT att sätta ett ultimatum till Innogames som de inte uppfyllde. Allt deras snack om att detta är en ny fråga är bara rent struntprat.

Vill du anse att UrbanT inte vunnit världen så okej för mig men sabba inte denna tråd med ditt skitsnack. De mer erfarna spelarna som man pratat med har snarare undrat hur vi orkat adla barbarer och småspelare så länge som vi ändå gjort. Det lilla "hot" som fanns mot UrbanT på slutet var ryssarna som gav upp efter ungefär 2 veckor så speciellt stort hot var de bevisligen inte. Nu är vi tillbaka till det läge där det inte finns några hot alls kvar bara småspelare med med moral 35% (eller vad det är som är lägst) och bara deff i sina byar. Det går åt 6-7 rens + 4 adels för varje by och man möter inget motstånd, inte en gnista av liv i de spelare man kör över. Inte ett motanfall så långt ögat kan nå. Som att adla superdeffade barbarer..... KUL!!!

Är det meningen med detta spel så vill jag ändå inte vara en del av det.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
tycker alla som vill säg sitt och lite till har fått gjort det nu så låser tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp