Tack, adjö och lycka till

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara tacka V8 och dess medlemmar för en riktigt trevlig tid och många trevliga fajter.


Önskar alla som gillar att adla barbarer lycka till för ni får ett ordentligt jobb framför er.

Synd att det skulle bli så mycket tjaffs och skitkastande på slutet, men folk får tycka vad de vill för mig. Vill förtydliga att det jag gillar i detta spel är fajten och spänningen i en oviss framtid. Vi har vetat i över ett halvår att vi vunnit denna server och det blev ännu tydligare efter vi knäckt ryssarna på bara någon vecka men ändå presteras inte något slutmål som är realistiskt från ledningens sida. Då all motivation att fortsätta spela denna värld är borta så jag nöjer mig med att veta att vi vann även om det inte blir en officiell vinst.

Hoppas det blir ordning på reglerna för att vinna en värld så kanske vi möts i framtiden!

MVH
/Marcus
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt men fortsätt att Vråla och jag kan ta över ditt acc och döda hela urban
 

DeletedUser

Guest
Kan inte annat än hålla med i det du säger.

Och tycker även trash ska lägga ner sitt gnällande, du har haft stor del i att vi blev så stora som vi blivit iom din ork att vara aktiv trots bristen på fiender, men det är inte din förtjänst att världen blev vår.

Over and out, Jan Banan1
 

DeletedUser

Guest
Helt klart är vinsten vår! Inget snack om den saken.

Den som säger nånting annat har ingen aning om vad han / hon snackar om, så är det bara.

Tack för den här tiden UrbanT! Jag personligen är nöjd med den tiden som varit iaf och har inget att klaga på.

Jag vet själv att UrbanT vann V8, behöver ingen bekräftelse från andra då de bara snackar massa dynga

Bra kämpat allihopa, mina stambröder och systrar!

/Från Zonic
 

DeletedUser

Guest
Vrål-Åke = bäst!

Du adlade som en tok till ~30 mille, sen existerade inget motstånd och du slutade adla.
Jag tycker du är en av de 3 som har bidragit mest till UrbanT's seger på v8!
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
The king of V8 is gone. eller...ÅTMINSTONE VAD DET STÅR PÅ HAN I URBANT-MEDLEMMAR!!!
 

DeletedUser

Guest
Håller med där! Åtminstone på denna värld. Kan inte tala för dom andra världarna.

Bra att man kan berömma varandra! :)

Du var enastående. Du hade typ 3000 byar när jag började spela. Jag avgudade dig till 100%. Rest in peace och lycka till i livet! :D
 

DeletedUser

Guest
Vill bara tacka V8 och dess medlemmar för en riktigt trevlig tid och många trevliga fajter.


Önskar alla som gillar att adla barbarer lycka till för ni får ett ordentligt jobb framför er.

Synd att det skulle bli så mycket tjaffs och skitkastande på slutet, men folk får tycka vad de vill för mig. Vill förtydliga att det jag gillar i detta spel är fajten och spänningen i en oviss framtid. Vi har vetat i över ett halvår att vi vunnit denna server och det blev ännu tydligare efter vi knäckt ryssarna på bara någon vecka men ändå presteras inte något slutmål som är realistiskt från ledningens sida. Då all motivation att fortsätta spela denna värld är borta så jag nöjer mig med att veta att vi vann även om det inte blir en officiell vinst.

Hoppas det blir ordning på reglerna för att vinna en värld så kanske vi möts i framtiden!

MVH
/Marcus


What he said...


Säger även jag hejdå till v8. Tack till alla som varit med o lirat. Har varit ett nöje till o från.


//Piiwii
 

DeletedUser

Guest
Även jag säger nu farväl. Har varit en trevlig tid med många av er, speciellt gänget i UrbanT :)
Ses kanske i någon annan värld, who knows.

Bye
/Jullekungfu
 

DeletedUser

Guest
Kommer alla urbaner göra sig till bb-byar nu? :( kan ni inte bara låta tiden rinna ut ?:) lite roligare att adla då ... :p
 

DeletedUser

Guest
Vrålis!
Ha en bra sommar det var kul så länge det varade:)
 

DeletedUser

Guest
Rensar ni byarna innan ni slutar? :) (skämt)

Nej men kan förstå varför de flesta slutar :/
Men de som inte vill bli barbarer får väl välja hur de själva vill ha det :)

Nejmen, GL irl, eller på era andra världar(om ni nu kör på någon annan) Vart roligt att se de flesta av er köra på stammar/spelare(inklusive min f.d stam).

Cya
 

DeletedUser

Guest
Vrålis ha en riktigt bra sommar. Starkt beslut att lägga av.

Som sista bevis var ju kriget mot ryssarna, som på pappret verkade hyggliga krigare. Som TW Stats addict tycker man insatsen var grym.

Det är skillnad från er största spelare som nu skall adla barbarer. Hans beteende att skylla på irl, svika stammen och gömma sig i ett sånt krig värt noll respekt, framförallt efter tongångarna som varit i forumet före kriget. Man kan skylla på irl och vad som helst men OBF:en ljuger aldrig. Ur mina ögon 2010 års största luftslott.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Respekt till ruscam! Även nikhita ska ha det, men som du har slitit med det accet.

UrbanT vinnare av v8.
 

DeletedUser

Guest
Synd att teamet inte kan ta fram något bättre slut utan måste förstöra för sig själva, fler världar borde hänga på för att få dem att göra som man vill.

Men men, grattis till vinsten, grymt bra kött efter mergen med XI och E-K, riktigt skönt gäng även om jag drabbat ihop med några av er på senare världar :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp