[SWE] vs Swcw

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Anzen snackar så himla mkt om risen och vet igentligen ingenting säkert. Vad bra källa han har :D
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag undrar om det är så, men får nya teorier hela tiden.
Dock så håller jag käften om den senaste.... hehe.
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Näjmen vad tråkigt :( Får vi inte höra anzens teorier ;'( Ta det inte personligt men prata om saker du vet ist :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ingen av sidorna är ju pigg på att gå på offensiv. speciellt när kriget startades av en rätt lolig anledning :rolleyes:

Jag antar att du menar rolig. Vi försvarade våra medlemmar som vart attackerade. Det tror jag att dom flesta stammar gör....eller?
 

DeletedUser

Guest
Jag antar att du menar rolig. Vi försvarade våra medlemmar som vart attackerade. Det tror jag att dom flesta stammar gör....eller?

Fånig snarare. jaja. den disskussionen hade vi i en annan tråd. ni valde att starta en ny när den gått s.k "offtopic" :/
 

DeletedUser

Guest
Ja, ingen av sidorna är ju pigg på att gå på offensiv. speciellt när kriget startades av en rätt lolig anledning :rolleyes:

Min gissning är att swe inte så "pigg" på att gå på offensiv då deras anledning till kriget var att försvara sina meddlemmar och de verkar ha lyckats, och swcw inte vill för de har ingen större chans med en offensiv på swe.

Och sming hur kan du tjafsa om anledningen till kriget, och när isidor svarar så säger du att det är off topic xD
 

DeletedUser

Guest
Min gissning är att swe inte så "pigg" på att gå på offensiv då deras anledning till kriget var att försvara sina meddlemmar och de verkar ha lyckats, och swcw inte vill för de har ingen större chans med en offensiv på swe.

Och sming hur kan du tjafsa om anledningen till kriget, och när isidor svarar så säger du att det är off topic xD


Jaså har dom? många utav medlemmarna dom skyddade har väl på ett eller annat sätt slutat. så mycket var det försvaret värt =)


Nu menar jag egentligen den förra tråden. den första tråden blev ju "sönderspammad" så Zvampfar valde att göra en ny tråd i form av denna. du missuppfattade mig där =)
 

DeletedUser

Guest
???

En märklig debatt som förs i denna världs forum, där några spelare som i princip tillhör samma stam o kanske borde kunna använda det forumet till att kommentera allt o inget. Synd att det är så eftersom detta forumet saknar det liv som alla de andra forumen har, kanske skulle vara roligare om fler deltog, men alla som prövar att göra det blir snabbt hånade och helst förnedrade......

Ang kriget mellan oss o SWE så handlar det naturligtvis om avstånd, det vet alla som tidigare krigat på andra världar, vi har fortfarande inte samma uppfattning som Isidor om bakgrunden till kriget, men det beror ju på att vi vet bakgrunden till varför SWE egentligen gick på oss, detta har vi fått reda på både av deras egna medlemmar samt medlemmar i andra stammar som samarbetade om detta.

Men skall man se det taktiskt så är det lite svårförståeligt att SWE lägger möda på att kriga mot oss, ganska meningslöst egentligen, de tar några byar, vi tar några byar... så rullar det på.

Har man i detta spelet ägnat sig åt krig som de flesta av oss gjort i Swcw då i andra världar så vet man att krig skall man starta om man är säker på att vinna någonting på det inte för att fördriva tiden, även om det oxå kan vara kul. Men SWE kommer inte att expandera på vår bekostnad uppenbarligen o inte vi på deras heller, blir därför ett litet ställningskrig som kan hålla på i åratal om det är så......
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
En märklig debatt som förs i denna världs forum, där några spelare som i princip tillhör samma stam o kanske borde kunna använda det forumet till att kommentera allt o inget. Synd att det är så eftersom detta forumet saknar det liv som alla de andra forumen har, kanske skulle vara roligare om fler deltog, men alla som prövar att göra det blir snabbt hånade och helst förnedrade......

Om du inte hade sagt åt din stam att inte skriva här så skulle vi ha våra gamla härliga diskussioner. Saknar dom. Säg förlåt tompa :'(
 

DeletedUser

Guest
???

Hahaha nikko jag sa att vi skulle byta dagis har jag för mig, "härliga diskussoner" ja några härliga diskussioner kan jag inte komma ihåg.. men de kan väl starta nu då i så fall...
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Men du har ju varit den enda. Trodde alla var fega i swcw utom du som vågar trotsa tompas ord ;) :D
 

DeletedUser

Guest
Men du har ju varit den enda. Trodde alla var fega i swcw utom du som vågar trotsa tompas ord ;) :D

vi trotsade inte tompa. vi slutade bara gå in på dom hårdare disskussionerna om kriget.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men du har ju varit den enda. Trodde alla var fega i swcw utom du som vågar trotsa tompas ord ;) :D

Fega???? Vem är feg som inte vill diskutera på en nivå som de flesta lämnade just mellan dagis o förskolan.... dessutom har vi ju ett eget forum att prata i som ju är trevligare än att bre ut sig här i tid o otid samt inte minst med trevliga allierade genom det nya systemet som införts... bara du nikkoo som känner dig lite utanför eller?
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Nejmen jag tkr det är roligt när det är såna diskussioner, speciellt när du är inblandad tompa :D
 
Topp