[SWE] vs Swcw

DeletedUser

Guest
twstats.se kolla på swcws tagna byar. Ca 50% barbarer, 35% internadel resten inaktiva/stamlösa

I princip :p sen vet jag inte hur mycket deff ni bygger, men iaf så har jag bara stött på sköldpaddsspelare i swcw

Ge mig en länk IGM så tror jag dig

Ja det har du säkerligen gjort. eller har dom verkligen varit det? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Teoretiskt skulle det även kunna vara så att Swcw är bättre på att deffa så att [SWE] möter uppdeffade byar, medan [SWE] är bättre på att ducka så att Swcw aldrig får slakta några trupper.

Jag säger inte att det är så, men man ska inte bara stirra sig blind på ob.

Då säger statistiken mer (kommer inte åt TWstats just nu så det får vänta).

Egentligen säger bara OB-rankingen hur mycket enheter du lyckats ta kål på genom försvar/anfall. eller? :confused:
Resten kan man ju spekulera om vilket du gjort ;)
 

DeletedUser

Guest
Egentligen säger bara OB-rankingen hur mycket enheter du lyckats ta kål på genom försvar/anfall. eller? :confused:
Resten kan man ju spekulera om vilket du gjort ;)

Jag skulle snarare kalla det att jag lade fram en alternativ modell. Den är kanske inte så trolig men den är möjlig. War Stats säger mer.
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Jag bara undrade om siten funkade :) inget personangrepp ;o Sånt pysslar inte jag med :D Trevlig kväll alla :) <3
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Sa jag någongång att du inte skulle haft belägg? :rolleyes:

Du sa att jag inte hade ;o men nu har mina vänner laggt upp :) Men er taktik verkar ju funka iaf. om nu twstats duger som belägg. Man får spela spelet hur man vill, även om vissa metoder anses vara lite fega av andra ;)
 

DeletedUser

Guest
jag vet inte vilket som är värst [SWE] brist på intresse att nobla swcw eller att swcw inte kunnat ta en enda by från [SWE] på 14dagar eller det faktum att dom bara noblar barbs och in tribe riktigt uselt för en tribe rankad 5:a
 

DeletedUser

Guest
Du sa att jag inte hade ;o men nu har mina vänner laggt upp :) Men er taktik verkar ju funka iaf. om nu twstats duger som belägg. Man får spela spelet hur man vill, även om vissa metoder anses vara lite fega av andra ;)

Nej. frågar man om någon har belägg för en sak så frågar man om man har belägg för en sak. inte om man inte har belägg. Nikk0 är ju den som inte tål någon form av kritik. så visst räknade jag med ett gensvar.
 

DeletedUser

Guest
jag vet inte vilket som är värst [SWE] brist på intresse att nobla swcw eller att swcw inte kunnat ta en enda by från [SWE] på 14dagar eller det faktum att dom bara noblar barbs och in tribe riktigt uselt för en tribe rankad 5:a

Vissa försöker sig på cyckelgrabbarna så. don't judge us :rolleyes:
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Sming, jag klarar inte av kritik när jag vet att jag har rätt. Och när folk inte förstår de enklaste sakerna :D

Och jag tycker det är skoj att ni försöker er på oss :) Lite action ^^
Såg på inkommande och hoppas att vi får en trevlig liten fight <3 :D
 

DeletedUser

Guest
det är väl på tiden att det gör det för än så länge har det inte hänt mycket
 

DeletedUser

Guest
det är väl på tiden att det gör det för än så länge har det inte hänt mycket

Men jag tror inte det kunde hända så speciellt mycket. Nu har [SWE] Jagat ut swcw ur k55 och så har de plockat byar som ligger i varandras kluster så det har bildats en front :)
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tänkte på att Risen planerar nog att hoppa på Swcw.
Då Risen enligt uppgift har allians med SWE.
Planerar SWE och Risen en samtidig offensiv?
Kommer [rs] gå mot SWE för att kunna härska i kontinenten?


Kommer det bli lika mycket krig på v5 som v1?:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte på att Risen planerar nog att hoppa på Swcw.
Då Risen enligt uppgift har allians med SWE.
Planerar SWE och Risen en samtidig offensiv?
Kommer [rs] gå mot SWE för att kunna härska i kontinenten?

Har vi en allians med Risen?

"Då månen enligt uppgifter är gjord av ost.." Låter inte det bra dumt? Sluta trolla..
 
Topp