Support <3 Pokémon

Support <3 Pokémon


  • Totalt antal röstare
    31
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Pajas. Du vet gott och väl att det var bra mycket mer än 30min, och med tanke på att du sitter på ALLA namnen som vart bannade i din inkorg så vet du gott och väl även att det inte var något på andra sidan kartan..

Du menar mer än att du har en offensiv mot ett konto vägg i vägg med dig som vart bannat?

Lol Elias, ja tror du försäger dig nu.

Vi hade inte ens koll på att någon har blivit bannad. Så du menar att de ej finns en attackspärr på de som blivit bannade?

WELL SHIT.

Dags o tåga grabbs.
 

DeletedUser

Guest
Nu när bannen har släppt. Poke påstår att de inte gjort något för att försöka tjäna på detta.

Notera dock 14 timmars tåg över hela mappen, (samtidigt som en Linus chockerat säger, VA, var inte bannen 24h? i skype)

Ett frontkonto med ALLA trupper på kontot utrensat. Återstår att se vad mer för skada som orsakats.. Patetiskt.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Nej, bannen pågår i 24h, släpper imorgon kl 12. Fortsätt skicka tåg från 15h nu, poke.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Antar att folk aldrig gått mot röd gubbe heller. Hur kan man bli arg över 19 PM? Det är ju fan bara kul.. Hur skulle det ens kunna förstöra för spelaren i fråga att få PM? Det är ju bara ignorera skiten hahaha.
Patetiskt folk. Då menar jag de som skött ärendet och de som tycker att det ens är fel.

Jag kanske inte tyckte det var så kul :( :(. Det här däremot, det slår allt :D

Lowdins tårar smakade exceptionellt gott :sneaky:
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
I am the true master of warfare.

Jag planerade en offensiv, samtidigt som ja använde magiska krafter för att framhäva ett troll mood hos kbk. Ja visste då att de skulle helt plötsligt, mitt i en pågående offensiv börja spamma jesper kontot. Detta samt att supporten tog sin tid på sig (väl inövat) så att er bann skulle landa när alla era byar stod tomma.

Den som kommer och säger att ja är noob på tw vet inte va han snackar om. Mästaren på planering!

Bow to my greatness

PM] XXX: Tycker synd om henke som måste skriva alla spelares namn i ticketen :D
[8/19/2015 6:43:14 PM] Teh Gow: XD
[8/19/2015 6:43:54 PM] Teh Gow: Lol

I did that for shit and gigggles

Precis som ja tänker ta era byar. :*
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Som på v28 och v29??

Minns jag rätt vart du adlad 2 gånger på v28 tom, innan du på tredje försöket gav upp.

Hårt jobb besegrar även de bästa. Vi får väl se hur hårt ni tänker jobba för att vinna, för ja jobbar ganska hårt för & se till att ni inte gör det.

:*
 

DeletedUser

Guest
Lol Elias, ja tror du försäger dig nu.

Vi hade inte ens koll på att någon har blivit bannad. Så du menar att de ej finns en attackspärr på de som blivit bannade?

WELL SHIT.

Dags o tåga grabbs.

Du menar utöver att Linus tex skickade ett 14timmars tåg. Och erkännde att han visste?

Och nej, ni gjorde ett försök att adla då jag tidigare hade helt och hållet 0 trupper. Och lyckades inte då. Nu har jag en massa stackade byar som står med massa deff kvar. Så på det planet är det nog lugnt ändå.

Och Ni kan väl ändå se era egna rapporter? Hur är det att försäga sig själv, när ni klart och tydligt ser vad ni rensar ut.
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som tycker att det är anmärkningsvärt att halva jävla KBK och -AoP- har fått massvis med varningar för att vi har citerat Mesut?
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Bara jag som tycker att det är anmärkningsvärt att halva jävla KBK och -AoP- har fått massvis med varningar för att vi har citerat Mesut?

Jajajjaajaj klaga hur mycket ni vill, jag gör mitt jobb och det är att adla bort er.
Sa ju till abel jag kommer möta er 1 vs 1 det är vad jag gör och ser att jag lyckas bra med det :)

U mad bro?
 

DeletedUser

Guest
Såvitt jag vet, så brukar väl Mesuts inlägg också bli raderade. Du kan väl fråga honom hur många varningar han fått? ;)

Hur många varningar kan man få ens? Känns rätt så meningslöst med ett varningssystem om det inte händer något
 

DeletedUser

Guest
Kan man förvänta sig någon straffpoäng på dedär också? (note: inge citat den här gången, är en jävla ängel)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp