Support <3 Pokémon

Support <3 Pokémon


  • Totalt antal röstare
    31
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Moget att kalla folk för efterblivna för att de ställer frågor...

Tycker dessutom att det var en normal fråga, inget som angrep någon eller något utom straffpoängsystemet, men sen så tar ju vissa såklart åt sig och reagerar med en respons som jag tycker är löjlig och som inte borde passa in på forumen, men men, tyvärr så håller ju inte Pias med mig utan verkar tycka att det är värre att citera det han säger än att faktiskt säga det
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Jajajjaajaj klaga hur mycket ni vill, jag gör mitt jobb och det är att adla bort er.
Sa ju till abel jag kommer möta er 1 vs 1 det är vad jag gör och ser att jag lyckas bra med det :)

U mad bro?

Du har tagit 4 som inte blivit retakeade och tappat 3 under den månaden du suttit på kontot. Hur kan du tycka att det är bra? Till och med jag har bättre stats. Dessutom ligger du en tjugosjättedel plus av vad teh gow har i plusstatistik mot Poke4L. Hans internadlande är mer imponerande än dina krigstats, tbh.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Har ett regelbrott ägt rum så ska man rapportera det. Får ja reda på att mina egna utför några hemskheter så går det in en ticket på det också, tro mig. (Nog för att ja inte rapporterar gråzoner.. )

Precis som du skulle säga om någon var spion eller?

Dina ord väger inte speciellt tungt.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Du har tagit 4 som inte blivit retakeade och tappat 3 under den månaden du suttit på kontot. Hur kan du tycka att det är bra? Till och med jag har bättre stats. Dessutom ligger du en tjugosjättedel plus av vad teh gow har i plusstatistik mot Poke4L. Hans internadlande är mer imponerande än dina krigstats, tbh.

btw jag har väl högre oba, obf än dig? så du har ingen tala kliv av redan!


Noob.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
btw jag har väl högre oba, obf än dig? så du har ingen tala kliv av redan!


Noob.

Nu skrev du ju faktiskt om att adla bort oss och att du lyckades bra med det. Hur ska jag veta att du menar OB när du skriver "att adla bort er"?

Du kallar alla noob så kan inte riktigt ta åt mig av det du skriver. Vem är enligt dig inte noob? Fireside?
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway.

Tycker ninjauffe har den bästa qouten & den passar in skapligt bra här
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway.

Tycker ninjauffe har den bästa qouten & den passar in skapligt bra här

Den beskriver rätt bra hur jag känner, så jag avviker från forumet nu.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Vi alla vet ju att hence och gänget alltid behöver någon hjälp eller fusk för att kunna besegra aina motståndare ;)
Vi vet också att hences enda vinst på v:19 beror endast på att han lirade med OnC lirare på den världen ^^

Det finns 1 spelare som har min respekt i Sparta/Poke och det är min kära söta Jenny <3

Resten av packet är lika värdelösa som vanligt :)
Och de bevisar det ännu än gång när det måste få folk bannade på grund av ett "skämt"
Men spela ni ert fulspel, så spelar vi på KBK sidan TW som det ska spelas
genom att kötta våra motståndare till botten!
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Röstningen avslutad. Tråden låst.


Många diskussioner har pågott här i denna tråd som legat på gränsen.

Önskar folket kunde sluta med alla smutskastning och inse att " I krig och kärlek får man göra som man vill " - Docent Död
Diplomati styr TW, "Fulspel" har blivit en stor del av spelet.
( Eller har de bara kört det mer dolt förrut? )
Spelar ingen roll det är så det fungerar tyvärr ingen mening att kasta skit på motståndarna för det.

//Mod



Gäller bara att skriva upp alla namn man inte kan lita på
//WW
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp