SuitUp & SuitDn förklarar krig mot Returerarna

DeletedUser

Guest
Efter ett antal slag så har vi fått nog av detta!

Vi vill kunna driva vårat företag utan att några små miljönissar ska störa oss och klaga på hur miljöovänligt det är.

Men var lugn alla miljönissar vi ska försöka återvinna era byar så gott vi kan men tyvärr kommer vi nog skrota ett par med. :cool:

Må bästa stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
Efter ett antal slag så har vi fått nog av detta!

Vi vill kunna driva vårat företag utan att några små miljönissar ska störa oss och klaga på hur miljöovänligt det är.

Men var lugn alla miljönissar vi ska försöka återvinna era byar så gott vi kan men tyvärr kommer vi nog skrota ett par med. :cool:

Må bästa stam vinna.

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att SuitUp och SuitDn är mass-invitestammar då de nått toppen med hjälp av mass-invite.

Och tycker att det är lite fegt nu att starta krig då de redan krigar mot fler stammar. Jag har spelat med några av er och vet ganska mycket om er.....

Jag tror ändå att ni kommer falla senare i spelet :(
 

DeletedUser

Guest
Har dGröna gjort sig fiender överallt eller är det bara vanligt gamande?
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Det var Poison som blev arg när Hallon försökte adla honom sen starta [x] krig mot dGröna, och sen så kommer deras små allianser SuitarNa och Susa. . ..

Inget fegt Med Suit**, dom bara hjälper sina allierade
 

DeletedUser

Guest
Det var Poison som blev arg när Hallon försökte adla honom sen starta [x] krig mot dGröna, och sen så kommer deras små allianser SuitarNa och Susa. . ..

Inget fegt Med Suit**, dom bara hjälper sina allierade

Utna varför ska du ljuga för ta reda på fakta innan du skriver.
man blir ju så jävla iriterad när folk som vet ett sh*t.
sen skriver om det hahaha :confused:
Men att vi slås på samma sida är inget jag förnekar.
Som sakt jag skulle knappas vilja ha dom och dGröna imott oss.
Så jag är nöjd med att vi krigar på samma sidda. ;)

tillsammans ska vi krossa och slå ut dGröna :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Utna varför ska du ljuga för ta reda på fakta innan du skriver.
man blir ju så jävla iriterad när folk som vet ett sh*t.
sen skriver om det hahaha :confused:
Men att vi slås på samma sida är inget jag förnekar.
Som sakt jag skulle knappas vilja ha dom och dGröna imott oss.
Så jag är nöjd med att vi krigar på samma sidda. ;)

tillsammans ska vi krossa och slå ut dGröna :awsm:

Aha visste det inte
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Utna varför ska du ljuga för ta reda på fakta innan du skriver.
man blir ju så jävla iriterad när folk som vet ett sh*t.
sen skriver om det hahaha :confused:
Men att vi slås på samma sida är inget jag förnekar.
Som sakt jag skulle knappas vilja ha dom och dGröna imott oss.
Så jag är nöjd med att vi krigar på samma sidda. ;)

tillsammans ska vi krossa och slå ut dGröna :awsm:

Varför jag skall ljuga kan jag först svara på efter jag har ljugit så du får nog vänta på ett svar

Då min bror spelar i Suitup vet jag nog det jag behöver veta för att skriva detta.
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Varför jag skall ljuga kan jag först svara på efter jag har ljugit så du får nog vänta på ett svar

Då min bror spelar i Suitup vet jag nog det jag behöver veta för att skriva detta.

men jag som medlem i [x] så vet jag med vilken orsak vi har en allians med Suitup ;)
 

NiceFool

New Member
Reaktionspoäng
0
Suitup kommer inte vinna dom tager jo in spelare som har 0 trupps och mur på 0 ?? hur kan man kriga med sådana spelare ?
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Det var Poison som blev arg när Hallon försökte adla honom sen starta [x] krig mot dGröna, och sen så kommer deras små allianser SuitarNa och Susa. . ..

Inget fegt Med Suit**, dom bara hjälper sina allierade

Undrar bara varför jag skulle bli arg? bara att snipa ju, hade han dragit ett tåg på samma sec då hade jag inte blivit arg bara jävligt adlad men vissa kan väll bara bygga trupper/farma men har inga skills i spelet i sig. Seriöst vem kan inte snipa ett tåg som inte kommer på samma sec?

Kom med lite fakta och spekulera inte så mycket, för oss som vet sanningen blir det väldigt skratt retande och jag lovar spelar jag med dig någon gång kommer jag se ner på dig fast jag är kort!
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Jag menar dock inte arg i sig, menar mer att du blev mer rädd och ville ha bort oss. .


så du menar att man inte har några skills i spelet pga att man har lagg när man sänder ett adelståg. .
"Skit bara i att prata om saker ni inte vet något om. Blir bara så lack"
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Jag menar dock inte arg i sig, menar mer att du blev mer rädd och ville ha bort oss. .


så du menar att man inte har några skills i spelet pga att man har lagg när man sänder ett adelståg. .
"Skit bara i att prata om saker ni inte vet något om. Blir bara så lack"

Kvittar om man har lagg eller inte, jag har ibland 2 sec uppdateringstid men jag kan fortfarande skicka tåg på 50 ms mellan adlarna. Vet man hur man ska göra så går det inte att få mer mellan attackerna.
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Jag menar dock inte arg i sig, menar mer att du blev mer rädd och ville ha bort oss. .


så du menar att man inte har några skills i spelet pga att man har lagg när man sänder ett adelståg. .
"Skit bara i att prata om saker ni inte vet något om. Blir bara så lack"

Du vet också va att man kan trycka på en knapp som heter Avbryt om det blir lagg :confused::D
 
Topp