SuitUp & SuitDn förklarar krig mot Returerarna

DeletedUser

Guest
Kvittar om man har lagg eller inte, jag har ibland 2 sec uppdateringstid men jag kan fortfarande skicka tåg på 50 ms mellan adlarna. Vet man hur man ska göra så går det inte att få mer mellan attackerna.

Men det där är väll gammalt alla vet väll hur man använder Opera för att adelstågen ska komma i principt 0,1 sek efter varandra?

Eller alla vet tydligen inte det :/
 

DeletedUser

Guest
FF och Opera är de bästa webbläsarna för att skicka snabba adelståg. Särskilt Opera faktiskt, om man har version 11 och använder Turbo mode :D
 

DeletedUser

Guest
Massinvitsstammar yeahh :D

Vill bara påpeka en sak... Jag har hört eller snarare vet att många har en ally eller IAP med suit-arna för att nu i början vill dom undvika farming av 200000 spelare så efter dom har växt ett tag och suti-arna har blivit litte större kommer dom kötta sönder dom..

Kom ihåg det jag skrev och kommentera om 5-6 månader så får vi se vem som har rätt :D
 

DeletedUser

Guest
Massinvitsstammar yeahh :D

Vill bara påpeka en sak... Jag har hört eller snarare vet att många har en ally eller IAP med suit-arna för att nu i början vill dom undvika farming av 200000 spelare så efter dom har växt ett tag och suti-arna har blivit litte större kommer dom kötta sönder dom..

Kom ihåg det jag skrev och kommentera om 5-6 månader så får vi se vem som har rätt :D

Skrev om detta i en annan tråd. Det ska bli spännande att se hur de kommer klara sig senare :D
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer nog klara oss bättre än er ska du tro ;)

ER??? :O Jag spelar inte i dGröna:), och är rätt säker på att ni kommer faila för snart blir ni andras farmer med... :)

Ännu en gång GO dGröna tänk på miljön och massinvits är inte nyttigt för MILJÖN :D
 

El Muppski

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag har för info så är det många Suit spelare som inte har så mycket trupper kvar.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag har för info så är det många Suit spelare som inte har så mycket trupper kvar.

Bekräftas.. Vi har en IAP med dom men jag har farmat spelare från dom som inte har växt ett skit sen dag 1 som har kickats för ngn dag sen :/ inaktiva är mitt ord
 

DeletedUser

Guest
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)
 

Putte by

Member
Reaktionspoäng
1
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)


Go for it :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... dGröna har/hade många illojala spelare, har för mig att 5-6 har flytt :thinking:
 

Nixtro

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill tacka Cola Bear för en fin kamp om hans by, jag kommer ta hans om den kan jag lova dig :)
 
Topp