Stort specialrykte , tonight only!

DeletedUser

Guest
Pekar inte heller ut någon enskild, det är inte detta forum till för. Jag pekar på det allvarliga i att kasta ur sig saker man inte kan backa med bevis då det i praktiken ÄR olagligt att stjäla någons kontouppgifter och det även om det är "ett sketet internetspel , so what??" Den som inte är medveten om det bör tänka efter två gånger innan man ger sig på det, särskilt som våra admins har redskap för att kontrollera oegentligheter. Det är därför man skall kontakta supporten och inte yla i forumet. Förtal blir det när en namngiven person eller grupp anklagas falskeligen för att ha gjort något och dessa väljer att dra denna falska anklagelse till sin spets. Detta är ett spel men det är ingen lek, inte om man väljer att begå brott för att spela det.

Vi är här för att ha kul och många betalar via lön, veckopeng, burkpantande eller whatever för detta. Den som tycker att kul är lika med att medvetet jävlas med andra genom att begå regelbrott och kanske till och med lagbrott har inget existensberättigande här.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lite fina stats!

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: [KoH]
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 633
Sida 2: 76
Skillnad: 557

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 278
Sida 2: 0
Skillnad: 278

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,846,705
Sida 2: 351,466
Skillnad: 5,495,239

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,670,552
Sida 2: 0
Skillnad: 2,670,552

chart




Side 1:
Tribes: Sprit WoS
Players:

Side 2:
Tribes: [KoH]
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,019
Sida 2: 76
Skillnad: 943

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 384
Sida 2: 3
Skillnad: 381

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 9,065,171
Sida 2: 351,466
Skillnad: 8,713,705

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,638,544
Sida 2: 29,838
Skillnad: 3,608,706

chart
 

DeletedUser

Guest
Märker de inte att de är under attack, eller sitter de och lurar på värsta planen att liksom bara ta tillbaka alla byar + 100 till? *höhö*
 

DeletedUser

Guest
Märker de inte att de är under attack, eller sitter de och lurar på värsta planen att liksom bara ta tillbaka alla byar + 100 till? *höhö*

Jag tippar på att det är minst sju till som blivit hackade, och det är därför.. Jag hörde att vi hade en master plan gällande just att hacka hela stammen efterso mvi inte klarar av dem annars !
 

DeletedUser

Guest
Jag tippar på att det är minst sju till som blivit hackade, och det är därför.. Jag hörde att vi hade en master plan gällande just att hacka hela stammen efterso mvi inte klarar av dem annars !

Jo jag tror nog det är ni som har tagit till lite såna medel för att slå ner dem :awsm:

Nat xD
 

DeletedUser

Guest
vi höll på att få upp moralen men det gick inte bra :S hade inte sprit vetat vilka som mina off byar var så hade jag nog get tillbaka :awsm: men nu är det så att jag måste ha en spion på mitt konto :S nu är alla typ bara imot ayla och tror hon är förrädare så vi har ingen moral :/ men jag har iallafall suttit och skickat mina deff trupper lite här och var :awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
De byar jag attackerade av dig var blandbyar =)<3. Dessutom nukade vi nästan alla dina byar, right? =D
 

DeletedUser

Guest
vi höll på att få upp moralen men det gick inte bra :S hade inte sprit vetat vilka som mina off byar var så hade jag nog get tillbaka :awsm: men nu är det så att jag måste ha en spion på mitt konto :S nu är alla typ bara imot ayla och tror hon är förrädare så vi har ingen moral :/ men jag har iallafall suttit och skickat mina deff trupper lite här och var :awsm:

Hade du offbyar .. ? :eek: Vart då ? :(
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
vi höll på att få upp moralen men det gick inte bra :S hade inte sprit vetat vilka som mina off byar var så hade jag nog get tillbaka :awsm: men nu är det så att jag måste ha en spion på mitt konto :S nu är alla typ bara imot ayla och tror hon är förrädare så vi har ingen moral :/ men jag har iallafall suttit och skickat mina deff trupper lite här och var :awsm:

Nu var det i och för sig Goete och Fubik som plockade dig och jag är inte jätteinsatt måste jag säga.. Men jag är rätt säker på att ALLA dina byar hade skarpa attacker på sig omedelbart vid klockan 22. Så gott som alla kjellees byar hade det och samma sak gäller Aylas i k55, men du får gärna tro vad du vill. Vi har inga spioner, vi vet däremot att NI har haft spioner hos WoS.
 

DeletedUser

Guest
spioner i WoS vet jag inget om :O men det gick inte så bra med dom skarpa attackerna när jag kom in :awsm:
 

DeletedUser

Guest
fan heller, jag tror definitivt att de sitter på en riktig jävla mästerplan (YYY) :cool:

Jag vet jag vet!

Har hört att KoH ska hacka alla i Sprit och sen skicka all off mot WoS medans de sen hackar B-B och adlar Sprit från de hållet! medan de sen hackar D E och adlar WoS från den sidan!


Farligt detta! (Byt pass fort)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
mm det är nåt sånt på g alltså :p can smell it. när ni minst anar och de verkar helt utslagna, då..
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet jag vet!

Har hört att KoH ska hacka alla i Sprit och sen skicka all off mot WoS medans de sen hackar B-B och adlar Sprit från de hållet! medan de sen hackar D E och adlar WoS från den sidan!


Farligt detta! (Byt pass fort)

Haha det här blir kul att se, visst:awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp