Statistik över "wcw kriget"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur du kommer fram till att LCN skulle ha bäst chans till att plocka flest byar i detta krig?
Vår front mot er är ju minimal om man jämför med vissa andra stammar

Sist in i kriget, flest trupper kvar, minst motstånd? Vad vet jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur du kommer fram till att LCN skulle ha bäst chans till att plocka flest byar i detta krig?
Vår front mot er är ju minimal om man jämför med vissa andra stammar


Vi hade def mot MASH/ST2, flyttade över allt vi hade kvar mot DVH=snustorrt på allt som kan försvara.
Sen så kom ni in sist, vilket betyder (som jandersson sa) mest trupper kvar och om ni ser på statistiken så har er tidiga julklapp överraskat oss rejält ;)
Vi får se om ni får en julklapp av oss också sen :)
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Vi hade def mot MASH/ST2, flyttade över allt vi hade kvar mot DVH=snustorrt på allt som kan försvara.
Sen så kom ni in sist, vilket betyder (som jandersson sa) mest trupper kvar och om ni ser på statistiken så har er tidiga julklapp överraskat oss rejält ;)
Vi får se om ni får en julklapp av oss också sen :)

I så fall önskar jag mej en gul gummianka :)
 

DeletedUser

Guest
Capitan, jag har uppblåsbar alligator, perfekt att flyta runt på i poolen. Vart skickar jag den?
 

DeletedUser

Guest
Jo, håller med om vad ni skriver, men vi har ju i princip ingen front alls att leka på :mad::mad::mad:. Vilket blir rätt segt då det resulterar i massvis med extremt långående rensningar för många :(.
 

DeletedUser

Guest
Jo, håller med om vad ni skriver, men vi har ju i princip ingen front alls att leka på :mad::mad::mad:. Vilket blir rätt segt då det resulterar i massvis med extremt långående rensningar för många :(.

Byt sida så får du hur mycket front som helst att leka på :D
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hehehe, jo, speciellt med tanke på att jag ligger i LCN-land xD. Men jag går med LCN till döden(om den någonsin infinner sig xD).

Hahaa den skulle vara väldigt otippad, att döden inte infinner sig alltså ;) Hur många hade ens räknat in LCN innan ert lilla köttande av DVH? :) Men helt klart vore det inte helt omöjligt att ni skulle ta hem V3, men då får ni spela era kort rätt helt enkelt och inte ta för många centrerade byar ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaa den skulle vara väldigt otippad, att döden inte infinner sig alltså ;) Hur många hade ens räknat in LCN innan ert lilla köttande av DVH? :) Men helt klart vore det inte helt omöjligt att ni skulle ta hem V3, men då får ni spela era kort rätt helt enkelt och inte ta för många centrerade byar ;)

Der är inte människors uppfattning som bestämmer hur bra man är, det som bestämmer hur bra man är är ju faktiskt hur bra man är. Bara för att vi inte riktigt visat upp oss i nåt stort krig betyder inte det att vi inte kan spela :p. Men framtiden kan ingen förutspå...
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Der är inte människors uppfattning som bestämmer hur bra man är, det som bestämmer hur bra man är är ju faktiskt hur bra man är. Bara för att vi inte riktigt visat upp oss i nåt stort krig betyder inte det att vi inte kan spela :p. Men framtiden kan ingen förutspå...

Det var ju precis detta jag menade :p Som jag sa så var det inte många som räknade med er innan ni började visa upp er emot DVH :)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår xD. Just nu känns det iaf som vi verkligen är en stam att räkna med :D.

hoppas det håller i sej,för det är en grym känsla att vara med i en bra stam där folk är online ofta och ställer upp för varandra och att det finns en bra atmosfär i stammen.Det är då det blir riktigt kul att lira.så tycker jag att vi har det i Ma och det är nice,visst har det fått sej en törn nu=) men det har också visat att folk är riktigt engagerade,och det är riktigt kul.
 

DeletedUser

Guest
hoppas det håller i sej,för det är en grym känsla att vara med i en bra stam där folk är online ofta och ställer upp för varandra och att det finns en bra atmosfär i stammen.Det är då det blir riktigt kul att lira.så tycker jag att vi har det i Ma och det är nice,visst har det fått sej en törn nu=) men det har också visat att folk är riktigt engagerade,och det är riktigt kul.

Jo, det är trevligt :D. Grattis och fortsatt krigslycka! Ses på slagfältet ;).
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen ni håller i Kville och inte lägger er, bra spelare får man leta efter och tycker du är riktig duktig och aktiv och vill gärna mäta mig mot dig framöver då jag fått upp mina sönderbombade byar till max igen ;)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas verkligen ni håller i Kville och inte lägger er, bra spelare får man leta efter och tycker du är riktig duktig och aktiv och vill gärna mäta mig mot dig framöver då jag fått upp mina sönderbombade byar till max igen ;)

Ja men nu har du dina akademier i alla fall, eftersom jag slutat ;)

Men jag håller med dig Tobie, Kville är en aktiv spelare som är hjälpsam mot ALLA i stammen och han är väldigt kompetent och sätter adling av fiendebyar före internadling som man ser när man kollar Tw-stats vilket gör honom till en av 5 spelare jag har störst respekt för i V3.

Sen så är det så klart många andra som är bra spelare och det gäller båda lägren så detta kommer bli tufft för samtliga som krigar.
 

DeletedUser

Guest
haha Akademi förstöraren Nr1, ett tag gick det jäääkligt segt att fixa fram mynt till adels gubbar..
 

DeletedUser

Guest
Jag hjälper dig slöa miffo :p

Side 1:
Tribes: Stribe MASH -ST2- LCN Corian Zaxa DCOE DCOF DCOI
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-B nWCW-K nWCWKa NwcwMA
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 419
Sida 2: 213
Skillnad: 206

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,845,589
Sida 2: 1,987,163
Skillnad: 1,858,426

image.php
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp