Statistik över "wcw kriget"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Visserligen har jag aldrig varit en stor spelare, men jag vill ändå yttra mig i denna fråga:

Självklart anser jag att det är fegt av vissa stammar att gå in i kriget i det här läget, men eftersom det är ett strategiskt krigsspel så får man tyvärr räkna med det. Nu är det WCW mot resten av världen och förhoppningsvis står WCW emot bra i inledningen för att sedan gå segrande ur striden.

Glöm inte att Tjekan hade 150.000.000 poäng men ändå tvingades lägga sig på ryggen mot 26.000.000 poäng :)
 

DeletedUser

Guest
man kan inte adla mycket av alla ? :p

Jag tycker wcw kämpar på riktigt bra faktiskt :)

iaf med tanke på att dom möter 10 stammar minst :rolleyes:

Visst, kämpar dem på bra^^. Självklart kan man inte heller adla mycket av alla^^. Men om man spinner vidare på tanken... xD
 

DeletedUser

Guest
Visserligen har jag aldrig varit en stor spelare, men jag vill ändå yttra mig i denna fråga:

Självklart anser jag att det är fegt av vissa stammar att gå in i kriget i det här läget, men eftersom det är ett strategiskt krigsspel så får man tyvärr räkna med det. Nu är det WCW mot resten av världen och förhoppningsvis står WCW emot bra i inledningen för att sedan gå segrande ur striden.

Glöm inte att Tjekan hade 150.000.000 poäng men ändå tvingades lägga sig på ryggen mot 26.000.000 poäng :)

Vaaaa? Detta kommer jag inte ihåg o_O
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte att Tjekan hade 150.000.000 poäng men ändå tvingades lägga sig på ryggen mot 26.000.000 poäng :)


Nu överdriver du väl litegrann?`Tjekan la sig inte på rygg av 26 miljoner.
Dom ledde ju överdrivet mycket tills hela wcw hoppade på dem, med deff hjälp av Corian. Och efter hoppade även Corian på dem.
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
??

vet du inte vilka LCN är och ändå är vän med fler därifrån enligt din profil på v3 om du nu är thunders där?

ja det är ja som spelar på v3 med nicket thunders och sen är ja väldigt bra kompis med många från lcn men ja har bara hört talas om lcn f men vet inte mycket om dom många av lcn har inte velat att jag ska adla dom efter som att dom är deras fans och alla behöver ju fans!!
 

DeletedUser

Guest
Nu överdriver du väl litegrann?`Tjekan la sig inte på rygg av 26 miljoner.
Dom ledde ju överdrivet mycket tills hela wcw hoppade på dem, med deff hjälp av Corian. Och efter hoppade även Corian på dem.

Ok, det var nog en liten överdrift... Det jag ville få fram är att WCW förut inte varit rädda för att strida trots underläge, vilket även är fallet i detta krig. Dessutom undrar jag hur det kommer sig att varenda stam nu har förklarat krig mot dem, men det är klart att det är roligare att strida på den "stora" sidan istället för att slå ur underläge alternativt passivt beundra händelseförloppet från en neutral position.

Men det är bara att vänta och se, det kan nog bli utdraget nu när 1½ miljard poäng krigar. Dessutom kan ju positionerna skifta i takt med tiden... Dock råder det ju världskrig och det ska bli intressant hur kartan ser ut om någon månad.
 

DeletedUser

Guest
Ok, det var nog en liten överdrift... Det jag ville få fram är att WCW förut inte varit rädda för att strida trots underläge, vilket även är fallet i detta krig. Dessutom undrar jag hur det kommer sig att varenda stam nu har förklarat krig mot dem, men det är klart att det är roligare att strida på den "stora" sidan istället för att slå ur underläge alternativt passivt beundra händelseförloppet från en neutral position.

Men det är bara att vänta och se, det kan nog bli utdraget nu när 1½ miljard poäng krigar. Dessutom kan ju positionerna skifta i takt med tiden... Dock råder det ju världskrig och det ska bli intressant hur kartan ser ut om någon månad.

Återigen fel av dig.
dom 26 miljonerna eller hur stor dom var på den tiden var inte wcw, utan det var ddsv (om jag inte minns fel)

Som vart nwcw-K just innan wcw hoppade in mot Tjekan.

Och när då wcw hoppade in emot Tjekan så var det inte direkt i underläge längre, + att dom hade deff från Corian.
 

DeletedUser

Guest
inte rädda och fallet i detta krig ? tror inte dom har nå annat val än att strida faktiskt ja om dom inte gör en tjekan då , men wcw är borta till jul så det blir deras julklapp i V3 :D OBS det var ett skämt

har wcw stridit i underläge? när isf
detta är världarnas krig som pågår och stammar har helt enkelt tröttnat och gått ihop för att få bort wcw , sånt händer
 

DeletedUser

Guest
säger bara... dem som äger centrum byarna verkar ALLTID åka på däng...:D
 

DeletedUser

Guest
Återigen fel av dig.
dom 26 miljonerna eller hur stor dom var på den tiden var inte wcw, utan det var ddsv (om jag inte minns fel)

Som vart nwcw-K just innan wcw hoppade in mot Tjekan.

Och när då wcw hoppade in emot Tjekan så var det inte direkt i underläge längre, + att dom hade deff från Corian.

Jag är väl medveten om att det inte var det nuvarande WCW som krigade, om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att det främst var DDSYV2 (eller någon liknande förkortning) som stred mot Tjekan. Ok, de hade understöd av sina vänner från bland annat G-O-W men Tjekan hade ändå ett ganska saftigt poängövertag i början. Men numera är Tjekan historia, och nu är det detta världskrig som vi bör fokusera på.

I detta krig, här och nu, tror jag att mycket kan hända förutsatt att bägge parter har det tålamod som krävs. Dock har WCW fått en del stryk, men såvida inga fredsavtal ingås inom kort kommer det att bli en utdragen historia där bägge parter mycket väl kan dra det längsta strået.

Peterinas, vem skulle du sätta dina guldmynt på i denna fråga?
 

DeletedUser

Guest
säger bara... dem som äger centrum byarna verkar ALLTID åka på däng...:D

Självklart... Man har ju så många fler fronter då, ingen vägg att ställa sig mot och slåss... Kan alltid få en dolk i ryggen hur skicklig man än är.
 

DeletedUser

Guest
Första och sista gången jag skriver här men måste bara dra upp denna fråga. Säg att WcW blir mosade. Vad händer sen? vilka är näst på tur?
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Då är det väl bara att kolla rankingen. Den nya stammen som ligger 1:a och den som ligger i mitten, omringad 360 grader.
 

DeletedUser

Guest
Då är det väl bara att kolla rankingen. Den nya stammen som ligger 1:a och den som ligger i mitten, omringad 360 grader.

Kollar vi statistiken kommer LCN passa bra in på det du precis skrev Cribba. Det är stammen som lättast kommer ta alla våra centrala byar, vilket de säkert gör, LCN är ju krigarstammen nr 1.

Men det bekräftar även det jag fått sagt av källor inom st2, att de gärna samarbetar med LCN så länge som möjligt, men när stundens allvar är kommen(när LCN är rankade 1 och har alla centrala byar) då kommer en lång allians förvandlas till vice versa.

Men detta kanske är ngt som min källa i st2 bara hittat på?

Fast håll med om att det bekräftar det Cribba precis skrev.
 

DeletedUser

Guest
Kul å se hur kortsiktigt folk tänker :) tänk vilken fridfull plats v3 blir när dumma elaka wcw e borta!

blommorna kommer återigen blomma, fåglarna kvittra i solen och barnen leker på ängarna :D nästan synd att man inte kommer få uppleva det :(
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Men det bekräftar även det jag fått sagt av källor inom st2, att de gärna samarbetar med LCN så länge som möjligt, men när stundens allvar är kommen(när LCN är rankade 1 och har alla centrala byar) då kommer en lång allians förvandlas till vice versa.


hahahahahahaahhha:D

Du för för go GZ

Snyggt försök, men lite väl genomskinligt. Snart kommer vi på besök hos dig, så sätt på kaffet // Cribba:)
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Kollar vi statistiken kommer LCN passa bra in på det du precis skrev Cribba. Det är stammen som lättast kommer ta alla våra centrala byar, vilket de säkert gör, LCN är ju krigarstammen nr 1.

Men det bekräftar även det jag fått sagt av källor inom st2, att de gärna samarbetar med LCN så länge som möjligt, men när stundens allvar är kommen(när LCN är rankade 1 och har alla centrala byar) då kommer en lång allians förvandlas till vice versa.

Men detta kanske är ngt som min källa i st2 bara hittat på?

Fast håll med om att det bekräftar det Cribba precis skrev.

Ditt försök att slå in en kil mellan LCN och ST2 fungerar tyvärr inte, varken jag eller cribba är lättlurade 15 åringar
 

DeletedUser

Guest
Haha er går det inte att lura, det vet jag mkt väl.

Men jag svarade enbart på frågan, vad händer när(om) WCW är borta. LCN bör vara rankad 1-2, och ha flest av byarna i mitten, då bör det väl vara LCN som ligger mest risigt till`?

Rätta mig om jag har fel?
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Haha er går det inte att lura, det vet jag mkt väl.

Men jag svarade enbart på frågan, vad händer när(om) WCW är borta. LCN bör vara rankad 1-2, och ha flest av byarna i mitten, då bör det väl vara LCN som ligger mest risigt till`?

Rätta mig om jag har fel?

Förstår inte hur du kommer fram till att LCN skulle ha bäst chans till att plocka flest byar i detta krig?
Vår front mot er är ju minimal om man jämför med vissa andra stammar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp