Stammar @ V10!

DeletedUser

Guest
Snacka inte när du inte vet.

Från Söt_ni tog vi in ett begränsat antal spelare , av dem är ett fåtal kvar.

DSA,iNuke = samma sak , de flesta skulle in , ledningen där beslutade vilka de inte ville skulle med.

Ni slipper inte undan mergarstämpeln ändå så gå och lägg dig. (ska jag göra iaf)... snart...
 

DeletedUser

Guest
KILT har inte mergat väl?

Haroo sa:
Elr vänta förresten ;p KILT mergade med NN för ett hyfsat långt tag sen då alla hade ca 200K

Var inte detta nog med svar? :p

Ecalos har dessutom gjort flera merge innan den med ÖL. De slog ihop sig med stora delar av gamla EA, WAR, -=AT=- osv.

Horden har slagit ihop sig med flera mindre stammar och FTW! har ju också varit med om flera stora.

På v7 har alla stammarna i top 4 slagit ihop sig med andra stammar och i v8 så gjorde UT också det. I v9 så har SPRIT mergat med iNuke och i v1 känner jag också til en hel del meges.

så alla topp stammar slår ihop sig med andra. För annars skulle de ju inte haft så mycket medlemmar kvar tillslut ;)
 

kugelfest

Member
Reaktionspoäng
0
Ser inget fel i en merge som stärker stammen, vissa mergar skadar ju tom med båda stammarna, orkar inte komma med exempel
 

DeletedUser

Guest
Kilts enda "merge" var 9 aktiva konton som gick över från NN tll KILT, sen var det flera konton som internadlades direkt men 9 aktiva konton och 7 st spelar idag.
 

DeletedUser

Guest
Ser inget fel i en merge som stärker stammen, vissa mergar skadar ju tom med båda stammarna, orkar inte komma med exempel

Nope det är inget fel med mergs, men tjockis gås drog igång en disskution om stammar som låg 1:a som inte mergat men som de bevisligen har, därmed dessa 2 sidor mergsnack ;)

Känns som att Ecalos v4, KILT v5, Horden v6, Ninjas v7, Urbant v8, Sprit v9 inte håller med om att toppstammarna alltid byts ut... Dessa har legat bra till i början o fortfarande bra...
 

DeletedUser

Guest
De har ju inte det. Bara för att en stam mergar så försvinner den inte. Den kanske har en mängd nya spelare. Men om inte det ändrar stammens koncept, så finns stammen i mina ögon kvar, om än i en liten annorlunda form. T.ex. så har Ecalos samma koncept och ledaregestaler som när de mergade för första gången. I sådana fall försvinner en stam om de tar in nya medlemmar/en ny medlem också.

Har inte så stor koll på de andra världarna, men det är säkert ungefär likadant där med.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ni slipper inte undan mergarstämpeln ändå så gå och lägg dig. (ska jag göra iaf)... snart...

Sprit sitter fortfarande med sitt original namn, tog inte in hela iNuke och inte hela Söt_Ni för den delen iheller.
Söt_Ni fortsatte ett tag med ett annat namn så ingen merge på den sidan, samma med iNuke ett x antal spelare körde vidare ändå.
 

DeletedUser

Guest
Sprit sitter fortfarande med sitt original namn, tog inte in hela iNuke och inte hela Söt_Ni för den delen iheller.
Söt_Ni fortsatte ett tag med ett annat namn så ingen merge på den sidan, samma med iNuke ett x antal spelare körde vidare ändå.

Vad är då skillnaden mellan Sprits+iNuke och Tistel+MTWA (tror de taggade så)? Tistel-grejen är enligt er merg men eran är inte...

btw, nu är det off topic, svara min fråga så kör vi med stammar v10 :)

Tistel
SPQR
DomDom
ING
SSS

Blir nog dom som slåss i toppen, kommer nog upp nån stam vid rimmen i NV och SV också.
 

DeletedUser

Guest
kilt har mergat med theworys, haziro o dem kommer inte ihåg stamnmanet bara :(
 

DeletedUser

Guest
då skulle eliten i SWEs intåg i rs(som tack vara detta låg rank ett i typ 6 månader) vara en merge. Det var det inte.
 

DeletedUser

Guest
Såg precis att D-P kör familje stilen. Där försvann min respekt för dem.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp