Stammar @ V10!

DeletedUser

Guest
Enligt mig är tiotop inte mkt just nu, så jag öppnar härmed en tråd om stammar på V10 "Overall". Stammar som kanske är något i framtiden och även stammar man vill framföra budskap till.

Som Tex jag; Jag vill tillägna den första meningen i denna tråden till SoC. En mycket pinsam stam som kommer åka ut ur V10 och det är med basta! ;)
 

DeletedUser

Guest
0-OBA ser lovande ut.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
sotMF kommer gå långt. Sedan vill jag visa min kärlek till D7D också<33:D
 

DeletedUser

Guest
har en SoC spelare bredvid mig:) får väl se vad han kan:p har bara sätt hot brev än, får väl se om han kan komma med något senare :)
 

DeletedUser

Guest
SSS
CbC
SHINO

Dessa kommer gå långt tror jag. Leder kötten idag, och finns inget som säger att de inte kommer hålla.
 

DeletedUser

Guest
nja stammar som leder ob off i början brukar halka ner senare, SHINO med flera tror jag kommer falla de ligger redan efter åt satan.

Lägger en litet finger på SSS jag
 

DeletedUser

Guest
En intressant stam är väl .rar :rolleyes:, spec deras namn å profil haha, men annars tror jag på SotMF
 

DeletedUser

Guest
nja stammar som leder ob off i början brukar halka ner senare, SHINO med flera tror jag kommer falla de ligger redan efter åt satan.

Lägger en litet finger på SSS jag

inte säkert att man förlorat mycket trupps bara för att man har hög OB :rolleyes:

men håller med, Shino ser ut att ha förlorat en del ..
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med centern om att AKU verkar vara ett starkt kort. ser även potential i jultomten, evighetsmaskiner och litar fullt på allt som står i aftonbladet.
 

DeletedUser

Guest
SHINO med flera tror jag kommer falla de ligger redan efter åt satan.

Du kan ha rätt men titta på deras medelpoäng och dem är inte så långt efter... Dem kommer dock inte ligga 1a närmaste månaden.:rolleyes: (min åsikt)
 
Topp