Stäng v8!

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
va fn nino! du hade sagt att du personligen stänger v8 genom administratörernas datorer när vi når 90%, håller ni inte det e det fan ren blasfemi, ni får ju ffs hålla vad ni lovat!

Nej, jag var sarkastisk när jag skrev det. =) Men vi kör ju inget normalt end-game. Vi kör bara pa den tid det kommer ta för oss att organisera för att stänga ner världen.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, jag var sarkastisk när jag skrev det. =) Men vi kör ju inget normalt end-game. Vi kör bara pa den tid det kommer ta för oss att organisera för att stänga ner världen.

Då var du nog den enda som var sarkastisk på den fronten.
Alla andra tog det på allvar.
 

DeletedUser

Guest
okej då har jag ett förslag, frys världen.

Det görs i samband med allting runt omkring. Så efter 1 månad, kommer allt att falla på plats.

Nu gav Nino ett löfte, som imponerar eftersom det har uppnåtts, så blev vi lite tagna med rumpan bar. :)

Se till att ta vara på sista månaden, för sen kommer ni inte kunna logga in på den igen.

Ordna kontakten mellan er, ni förstår nog vad jag menar, sen så hoppas vi att ni fortsätter tillsammans på en ny värld.

Stående ovationer till er i IGS med imponerande 90%.
 

DeletedUser

Guest
11 december 2010 - Om siffrorna håller sig - Kommer världen att bli vunnen utav den ledande stammen.


om siffrorna håller i sig... du måste skämt el tror du att nån ska kunna hota oss utom TW ledningen.
vi har hållt oss lugna pga av nino´s löfte om stängning vid 90%..vi har heller inte begärt att få adelmänna hjälp i form 6 adlar istället för 3/by. vi har i andra världar fått halvering av adelpriset... du borde inse att vi faktiskt gett dig tiden du ville ha.. att de ska ta en månad o fixa allt kan jag hålla med om..men världen kan lika väl vara stängd under denna tiden..
så vi kan vara säkra på att inte de kommer nya regler o andra förutsättningar.. de kommer väl att v2,v4,v6 ov8 ska ha ett krig i mellan..
att säga att ni behöver en månad måste jag säga: att det kan ju inte vara nån nyhet för er att detta skulle komma och att ni har haft sen i mars på er att förbereda stängningen av v8.. frågan är ju då vad ni gjort med all tid ni fått?
för några förberedelser verkar ju inte var gjorda..måste säga att er behandling av oss i v8 är under all kritik..
när ni gav andra fördelar med att få hjälp att få mer adlar..vad fick vi då? om nån värld behövde hjälp med adelmänn var de väl v8 el? där det bara är 3 adlar per by om max 17h29min adlings väg..

nej gör de ända rätta o stäng världen.. så fixar sig lister o annat under kommande månaden..

bara TW´s ledning kan besegra oss i v8.. men är det vad ni verkligen vill..skulle vara den absolut sämsta reklamen som ni kan få..

mvh
lordpanmaster
 

DeletedUser

Guest
va fn nino! du hade sagt att du personligen stänger v8 genom administratörernas datorer när vi når 90%, håller ni inte det e det fan ren blasfemi, ni får ju ffs hålla vad ni lovat!

Jag tyckte också jag såg det där, ny typ av nyårslöfte? :thinking:
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Världen stänger om 1 manad. Förberedelser maste göras. Varför det tar tid är ocksa för att vi helt enkelt är upp i andra saker här pa kontoret och inte kan snabba pa det för tillfället, det kunde inte heller ha förutsetts i min post.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
ok men kan ni ta bort det jäfla nobbskyddet då! det borde egentligen inte behövas användas i en värld där världen redan e vunnen.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
vi har beslutat oss om att vi slutar bitcha om detta ifall adelsavståndet höjs till 50 timmar! då hör ni inget mer från oss sen...
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, jag var sarkastisk när jag skrev det. =) Men vi kör ju inget normalt end-game. Vi kör bara pa den tid det kommer ta för oss att organisera för att stänga ner världen.

hahahaha :D du har ju verkligen humor...haha det är verkligen roligt med sarkasm...speciellt när man får veta sen i efterhand "jag var bara sarkastisk"
rena rama standupkomikern ^_^
..menar det

tycker det är bra att världen inte stänger direkt.
Alltså ungefär samma stam har vunnit för typ ett år sedan och nu är de sura för att de måste vänta en månad för att få det på papper?
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Om dom får 100% så får dom en stor applåd från mig. Dom kommer nog vara dom enda som har tagit 100% av alla aktiva byar i världen jag tycker att det är konstigt att dom inte har stängt än
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Dem som vann W.12 på net fick 100% av dem spelarägda byarna :)

ni lär ju klara 100 % av alla byar om ni bara försöker :p
 
Topp