Stäng v8!

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
när kommer världen officielt stängas?? någon admin som e inne o har ett bra svar??
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Hej Allihop,

först vill jag säga grattis till IGS för vinsten med hela 100%, första gangen i .se historia och andra gangen nagonsin i hela Tribal Wars historia världen över.

Gaffel med team kommer att lägga ut all info om priser och all övrig info fran och med mandag.

SV8 stängde exakt klockan 20.05 den 11 December.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Hej Allihop,

först vill jag säga grattis till IGS för vinsten med hela 100%, första gangen i .se historia och andra gangen nagonsin i hela Tribal Wars historia världen över.

Gaffel med team kommer att lägga ut all info om priser och all övrig info fran och med mandag.

SV8 stängde exakt klockan 20.05 den 11 December.
ETT UTTALANDE!!! WOW!!!

grattis IGS F.D. WTRASH F.D. UrbanT hälften av er hatar man, hälften älskar man för ert hårda arbete, frågan är, vad fan ska ni göra nu?....
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Vill säga tack till alla jag spelat med/mot på Värld 8.
Har varit en riktigt kul värld, hoppas vi får se samma adelssystem på någon mera värld:)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
...det var länge sen v8 LEVDE......

...den är kall och död och har varit så väldigt länge....

(så det är nog dags att låta den dö, på ett värdigt sätt, ett endgame skulle bara dra ut på lidandet)

har för mig att den dog med mig å BCB med tanke på att allt bara minsade när vi stack med ett antal andra.
 

toxii

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för denna världen, har varit roligt att spela med dessa inställningarna och spelare. :)
 

DeletedUser

Guest
ETT UTTALANDE!!! WOW!!!

grattis IGS F.D. WTRASH F.D. UrbanT hälften av er hatar man, hälften älskar man för ert hårda arbete, frågan är, vad fan ska ni göra nu?....

Nu ska jag iallafall skaffa mig ett riktigt liv! ; )

Tack som fan till er alla, friends and foes!
 
Topp