Sprit vs K55-alliansen

Reaktionspoäng
0
hahaha! asså tänk så här.. dom är hmm 3-4 stammar som har flera hundra medlemmar tillsammans... medans ni har 70 medlemmar typ och är en stam så ni kan lättare förmedla varje ord till era medlemmar

Själv har jag hört rykten om något som kallas "Delat forum".. Men det är som sagt bara rykten! ;)
 

DeletedUser

Guest
Själv har jag hört rykten om något som kallas "Delat forum".. Men det är som sagt bara rykten! ;)

brukar ändå ta tid när det är ett gäng stammar..

hallå tänk så här..

200 spelare som kanske 100 nybörjare som knappt har några trupper medan dom kör emot en stam som har hmm 70 medlemmar och alla är duktiga och vet hur man spelar detta spel... vem tror ni vinner??? eller så är det vissa som knappt är inne och glömmer att läsa viktiga saker...

kan hända... men fint köttat sprit!
 
Reaktionspoäng
0
brukar ändå ta tid när det är ett gäng stammar..

hallå tänk så här..

200 spelare som kanske 100 nybörjare som knappt har några trupper medan dom kör emot en stam som har hmm 70 medlemmar och alla är duktiga och vet hur man spelar detta spel... vem tror ni vinner??? eller så är det vissa som knappt är inne och glömmer att läsa viktiga saker...

kan hända... men fint köttat sprit!

Sen tror jag knappast att de planerade sin lyckade offensiv dagen innan/samma dag som de började attackera.
Så tid till att planera och prata ihop sig med alla hundratals medlemmar hade dem.
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Att 50% av dom är nybörjare och inte alls vet hur man spelar. Att kommunikationen mellan stammarna är dålig. Att sprit är pr0.
 
Reaktionspoäng
0
Från dagen "kriget" började tills nu.

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: VVS WoS CRAFT Glory
Players:

Timeframe: 28/08/2009 00:00:00till01/09/2009 14:45:53

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 84
Sida 2: 59
Skillnad: 25

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 9
Skillnad: 43

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 314,179
Sida 2: 129,337
Skillnad: 184,842

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 212,731
Sida 2: 36,051
Skillnad: 176,680

image.php
 
Reaktionspoäng
0
Att 50% av dom är nybörjare och inte alls vet hur man spelar. Att kommunikationen mellan stammarna är dålig. Att sprit är pr0.

Tack för översättningen. Vi är inte "pr0", vi är bara ett gäng fyllbultar till nååbs... =)

Huruvida andra sidan är nybörjare kan jag inte kommentera, låter de med större erfarenhet än mig bedöma sådant.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
brukar ändå ta tid när det är ett gäng stammar..

hallå tänk så här..

200 spelare som kanske 100 nybörjare som knappt har några trupper medan dom kör emot en stam som har hmm 70 medlemmar och alla är duktiga och vet hur man spelar detta spel... vem tror ni vinner??? eller så är det vissa som knappt är inne och glömmer att läsa viktiga saker...

kan hända... men fint köttat sprit!

Let me get this straight...

Du menar alltså att eftersom några mindre stammar planerar en kombinerad attack mot en stor, och dom dör, så är sprit hemska människor? Det är på något sätt vårt fel att dom försöker döda oss?

Man hade ju lätt kunnat tro att du resonerar om vilka som borde vinna, men inte ens det tycks du göra. Du ställer retoriska frågor för att bevisa en icke existerande poäng. Briljant, minst sagt. Ditt inlägg är långt över mitt huvud, så du får hemskt gärna plocka ner det på en mer human nivå så jag och många andra förstår vad du pratar om.

Tack på förhand
 

DeletedUser

Guest
Att 50% av dom är nybörjare och inte alls vet hur man spelar. Att kommunikationen mellan stammarna är dålig. Att sprit är pr0.

Att skylla på att visa spelare är nybörjare går bara inte. Om en spelare är nybörjare och dra ner stammen så här detta tecken på en dålig ledare. Ledarskapet som brast totalt i alliansen mer än spelare, om detta är era bortförklaringar.

Nybörjare kan vara enormt bra bara om de har rätt ledare bara se på nybörjarna i sprit eller stene47 (Som dominerade sin w15.net i ett år)
 

DeletedUser

Guest
Att sida två har lyckats adla 9 Sprit-byar förvånar mig! ;o
 

DeletedUser

Guest
inte mig, vet att det gömmer sig några bra flitiga spelare varje fall i craft har inte kollat igenom dem andra stammarna så värst så vet inte vad som gömmer sig där, =)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag tappade 4 byar.
Hade en halv off by och en halv deff by, så blev relativt nukad :)
 

DeletedUser

Guest
Stackars Outlander :(

Jag har fortfarande inte förlorat min by än...det förvånar mig lite.

Aja, för o dra topic:
Som statsen visar så "leder" ju Sprit överlägset. Inte för att det förvånar mig så mycket, då man sett vissa bevis på att de är ganska bra på offensiven :p
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: CRAFT WoS VVS Glory
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 1
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51,039
Sida 2: 2,441
Skillnad: 48,598

image.php
 

DeletedUser

Guest
Väldigt fin statistik ;o

Go fire the cannons and make it better! :D
 

DeletedUser

Guest
Stats sedans dom började deras SK massoffensive mot oss.

Side 1:
Tribes: Vi
Players:

Side 2:
Tribes: Dom
Players:

Timeframe: 28/08/2009 00:00:00till02/09/2009 15:20:51

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 110
Sida 2: 64
Skillnad: 46

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 66
Sida 2: 9
Skillnad: 57

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 410,325
Sida 2: 140,373
Skillnad: 269,952

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 272,229
Sida 2: 36,051
Skillnad: 236,178

image.php
 
Topp