Sprit vs K55-alliansen

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Den där kommentaren tkr jag är spydig.

Ja för ni klarar ju er inte utan spioner:rolleyes:....

Lol, inte spydig någonstans..
Han förklarar bara att vi inte lär behöva det MEN tackar för omtanken :rolleyes:
Tycker han var relativt snäll då ni plockar på våra rester.

Att era spelare sedan väljer att visa erat forum för oss är inte vårt fel, spioner är ett del av spelet.
Live with it :)

Men nog med off topic då det förstör bara tråden om ett intressant slagfält:
Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: VVS WoS Glory CRAFT
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 3
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 68,323
Sida 2: 11,004
Skillnad: 57,319

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ja för ni klarar ju er inte utan spioner:rolleyes:....
Klarar oss och klarar oss... jag ser väl inte det som att det är mitt fel om era medlemmar copypastar ert interna forum och skickar det till mig.
Vad skall jag göra tycker du? Skita i att läsa dom, ta bort dom och skriva till spelaren som ger mig information att det är fel att göra som han gör?
 

DeletedUser

Guest
så här ligger det till gentlemen.... låt statsen tala.. enligt mig så är k55 alliansen små stammar typ som har kanske 100k poäng i k55 medans sprit har över 1 mille och är en stor stark krigs stam.. vem tror ni vinner??? sprit kommer säkert att vinna men dom kan få det tufft för det är så många byar att adla och så mycket tid:D
 

DeletedUser

Guest
så här ligger det till gentlemen.... låt statsen tala.. enligt mig så är k55 alliansen små stammar typ som har kanske 100k poäng i k55 medans sprit har över 1 mille och är en stor stark krigs stam.. vem tror ni vinner??? sprit kommer säkert att vinna men dom kan få det tufft för det är så många byar att adla och så mycket tid:D

Vi kommer klara oss, det är bara moralen och deff***** som sätter stopp för adlingarna :cool:
 

DeletedUser

Guest
så här ligger det till gentlemen.... låt statsen tala.. enligt mig så är k55 alliansen små stammar typ som har kanske 100k poäng i k55 medans sprit har över 1 mille och är en stor stark krigs stam.. vem tror ni vinner??? sprit kommer säkert att vinna men dom kan få det tufft för det är så många byar att adla och så mycket tid:D

You, my friend, are not making any sense. At all.

Heja heja...
 

DeletedUser

Guest
så här ligger det till gentlemen.... låt statsen tala.. enligt mig så är k55 alliansen små stammar typ som har kanske 100k poäng i k55 medans sprit har över 1 mille och är en stor stark krigs stam.. vem tror ni vinner??? sprit kommer säkert att vinna men dom kan få det tufft för det är så många byar att adla och så mycket tid:D

När "alliansen" startade sin offensiv var deras samlade poäng över 1mille, nu är den dock långt därunder ;).
 

DeletedUser

Guest
så här ligger det till gentlemen.... låt statsen tala.. enligt mig så är k55 alliansen små stammar typ som har kanske 100k poäng i k55 medans sprit har över 1 mille och är en stor stark krigs stam.. vem tror ni vinner??? sprit kommer säkert att vinna men dom kan få det tufft för det är så många byar att adla och så mycket tid:D

När LOL-iansen (alliansen för er som inte förstår) förklarade krig emot oss så hade dom 100 k mindre poäng än oss tillsammans. Därför ska dom enligt mig räknas som en "jämnbördig" motståndare enligt ditt sätt att se på saker och ting..

Enligt mitt sätt att se på saker så åker dom på pisk.. (ahhh spank me bitch, meee like it naughty) woooops censur plox?
 

DeletedUser

Guest
När LOL-iansen (alliansen för er som inte förstår) förklarade krig emot oss så hade dom 100 k mindre poäng än oss tillsammans. Därför ska dom enligt mig räknas som en "jämnbördig" motståndare enligt ditt sätt att se på saker och ting..

Enligt mitt sätt att se på saker så åker dom på pisk.. (ahhh spank me bitch, meee like it naughty) woooops censur plox?

hahaha! asså tänk så här.. dom är hmm 3-4 stammar som har flera hundra medlemmar tillsammans... medans ni har 70 medlemmar typ och är en stam så ni kan lättare förmedla varje ord till era medlemmar ni vet att dom lyssnar på er på direkten och ni kan lättare välja ut targets medans dom är så pass många och säkert många inaktiva just nu så det blir ganska svårt för dom..

och en sak till det är inte poängen som dom inte verkar ha fattat vem bryr sig om poängen hallå 3 stammar som har *tillsammans* 100k mindre poäng det är ruttet ingen ide att försöka förklara krig då går man mot sin död några timmar snabbare bara
 

DeletedUser

Guest
aha 100k mer.. hur ligger det till nu då????


nej jag menar inte att dom är skit stammar.. jag vet hur dom ligger till hur dom är organiserade det är riktigt starkt.. och jag är riktigt imponerad av doms mod och vilja att besegra sprit.. fast k55 är ju sprits hemma plan kan man säga så det kan inte vara lätt.....
 
Topp