SPRIT tågar mot =S=K=

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: =S=K=
Players:

Side 2:
Tribes: Sprit
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 1
Skillnad: 15

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 139,989
Sida 2: 5,995
Skillnad: 133,994

image.php


ill say no more.
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Börjar riktigt dåligt för Sprit, =S=K= var ganska underskattade.

Får se om Sprit kan återhämta sig från de senaste 2 dagarna och få en bättre dag imorgon.

Känns som =S=K= är mera redo att kriga än Sprit! Men lycka till båda! En så länge tillhör jag absolute inte toppen så jag ska inte säga nåt
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Hmm... Börjar riktigt dåligt för Sprit, =S=K= var ganska underskattade.

Får se om Sprit kan återhämta sig från de senaste 2 dagarna och få en bättre dag imorgon.

Känns som =S=K= är mera redo att kriga än Sprit! Men lycka till båda! En så länge tillhör jag absolute inte toppen så jag ska inte säga nåt

Det kommer nog hända grejer, du behöver inte oroa dig :)
 

DeletedUser

Guest
no offence men att sprit ska återhämta sig från 16 tappade byar är faktiskt lite små löjligt :D

tkr faktiskt det är kul att nån bjuder på dans :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ojoj, =S=K= kan! Vilken tur att jag blev kickad, annars hade det säkert gått bättre för Sprit ^^
 

DeletedUser

Guest
Det känns som detta kommer bli ett riktigt stort om jämt krig.
Vi får se hur länge det håller på och hur det ser ut när julfriden börjar:D
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte läst hela tråden, men SMISK och ett par andra stammar (eller wtf? vänta...får kolla rankingen igen, nu när jag tänker efter så såg inte jag dom:confused:) borde passa på nu. Jag är inte sugen på något V8 dilemma på V9 också, även om jag inte spelar på någon av dessa världar.

Teenage Mutant Ninja Turtles, Go Go!
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
tror inte ens sprit börjat på allvar men låt SK tro nåt

Sant, det vet jag att de inte har men det är trögt att mobilisera drygt 30mille p... fler borde plocka byar medans Alkisarna slåss på tu man hand...

Vem vet det kanske kan bli lika villkor...
Sprits fördel idag är ju att över halva stammen endast behöver tänka offensivt och aldrig nås av några incs...

När det kommer Sprit, då skall vi vara så redo det går att vara...

Skulle tro att vi fortfarande leder i julfriden men en stor våg kommer komma strax efter att julen är över...

Det viktiga är inte att vinna utan att bära huvudet högt och göra sitt bästa för att försvara sig mot de som säger sig äga V9, alltid kul när saker händer...
 

DeletedUser

Guest
Heja Blomman! Visa världen att även vackra blommor kan ha taggar längs stjälken! ;)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Det viktiga är inte att vinna utan att bära huvudet högt och göra sitt bästa för att försvara sig mot de som säger sig äga V9, alltid kul när saker händer...

Det är sånt här man vill se!
Heder för att ni inte har gett upp ännu, som ett par andra stammar gjorde.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag är överlycklig över att vi verkar få motstånd. Förhoppningsvis motiverar det fler än mig. :)

Jag hoppas på en trevlig kamp framöver :)
 
Topp