Speedsnack

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag kanske kommer spela den som kommer snart, Ryktas att rundan är för lång, att jag inte kommer ha tillgång till datorn så länge..... Men kanske

Brukade nicka 1 annat nick vann speed 2 gånger , 1 tur gång katas alla hade samma poäng i toppen någon gång kom jag topp 5 och vann med stam inte spelat på länge fixade ihop irl tw vänner och krigade mot Boefeströdabollar och de där, Men såklart ska Forsti leta sig hit och spela den gången jag kör.


"inte kört speed så länge heller" ganska ny kanske kört 10 ronder högst säkert mindre

Fast det går inte o vinna om man inte har tillgång till datorn VARJE sekund av ronden och om man ska behöva logga in igen för att google chrome slutat fungera.
 
Senast ändrad:

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas oxå att min stam jag var i planerade att anfalla Forsti jag med fast någon vid namn fredrik anfallde mig så jag krigade med honom istället. FAN
 

Kingend

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag glömde speed turneringen men skulle ändå bara lagga, " Noob" är med igen tysken fan ska han vara här o spela han fattar inte äns språket ändå är han med på turneringar och sånt jag hejar på er nu.

Tysken ska inte få vinna på vår hemmaplan, skicka tillbaka dem till sin egen TW
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag glömde speed turneringen men skulle ändå bara lagga, " Noob" är med igen tysken fan ska han vara här o spela han fattar inte äns språket ändå är han med på turneringar och sånt jag hejar på er nu.

Tysken ska inte få vinna på vår hemmaplan, skicka tillbaka dem till sin egen TW

haha, ta det som sagt lugnt.Det är ett fking spel ;)
 

DeletedUser

Guest
Vad är stamgränsen för dagens speed?
lite off topic men aja.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att turneringen läggs ner.

Edit: Ryktas också att .se's bästa speedadmin genom tiderna har avgått.
Edit2: Ryktas att TC avsatte honom med omedelbar verkar för en soppa han och hans team själv har skapat.
 
Senast ändrad:
Topp