Speedsnack

sugar free

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att det är för lite spelare som spelar speed nu för tiden. Det behövs flera spelare. Utav dom som spelar så är 50% inte ens svenskar! Så kom igen nu speed Sverige, om flera spelar så är det roligare att spela! Plus att det kanske går att få olika vinnare på varje speed. Ryktas det... Sen kanske det skulle vara färre speeds så det blev mer prestige att vinna en runda :D Tycker jag i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är för lite spelare som spelar speed nu för tiden. Det behövs flera spelare. Utav dom som spelar så är 50% inte ens svenskar! Så kom igen nu speed Sverige, om flera spelar så är det roligare att spela! Plus att det kanske går att få olika vinnare på varje speed. Ryktas det... Sen kanske det skulle vara färre speeds så det blev mer prestige att vinna en runda :D Tycker jag i alla fall.


tror de blir fler om ni skickar mass meddelande några timmar innan varje runda,, många vet inte när en runda börjar eller överhuvud taget vad de är för något ..
 

DeletedUser

Guest
tror de blir fler om ni skickar mass meddelande några timmar innan varje runda,, många vet inte när en runda börjar eller överhuvud taget vad de är för något ..

That, eller bara lägga upp i forumet som ni brukade göra och som ni nu precis gjorde med kommande runda.
 

sugar free

Member
Reaktionspoäng
0
Ja allt det ni har skrivit är bra, att ni lägger upp rundorna i forumet är riktigt bra. Men det jag menar är att man kan dra ner på speedsen som ligger mitt under en skol/arbetsdag då är cirka 30-40 spelare på rundan. När det är skol och arbetsvecka är det inte så många som kan spela mitt på dagen. Jag tycker att man borde kanske ha en speciell tid som det var för något eller några år sedan, då varje fredag kom det en 3 dagars speed det visste man.
Sen någon gång skulle det kanske inte skada att ni drog ut "mass-pm" till alla världarna då jag tror att många spelare inte ens känner till speed. För utav alla som spelar så är inte så jätte många som ens hänger här på forumet. Ett till sätt att locka spelare kanske kunde vara att sätta rundorna så att dom är gratis för alla. För jag minns när jag var mindre och inte kunde köpa prem. Satt o krigade för jag visste att rundan skulle komma upp 3 sekunder efter hel. Så är det inte längre att man behöver "kämpa" för en gratisplats direkt men om man ser att speed ligger uppe och det har gått en kvart så kanske man missat gratis platsen och har inte råd med prem helt enkelt.
Sen vet jag inte om det blir för mycket spelare. Men på de tyska världarna har det vart upp i mot 1000 spelare på speedsen.
Rundan som ligger uppe i skrivande stund är det 150 st på vilket är väldigt roligt att se. För i alla fall i min åsikt är det roligare med mycket spelare och det tror jag många håller med mig om. Det är roligare om dom "bästa" speed spelarna får lite utmaning och inte kan vinna rundorna på några timmar.
Rundan som ligger uppe nu är ett bra exempel många spelare och flera med höga poäng.
En till sak jag vill tillägga är att jag tycker att det är bättre när speedadmins bestämmer rundorna. För vissa rundor har det spårat totalt, inte nu det senaste kanske men för ett tag sedan var det bara speeds med maxade byar. Hur kul är det liksom???

Lite tankar kring speed bara.

Sorry för Wall of tex
 
Senast ändrad:

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det borde stå vilken typ av start det är på speedrundorna, då detta är en utav dem avgörande faktorerna om jag ska spela speeden eller inte.
 

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle uppskatta att ni rapporterar speeden minst 4 h innan den startar istället för 30 min!
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det borde stå vilken typ av start det är på speedrundorna, då detta är en utav dem avgörande faktorerna om jag ska spela speeden eller inte.

Gästinlogg 1 sekund efter speeden startat sen kolla kartan och ranking, svårare än så äre inte :)
 
Senast ändrad:
Topp