Speed Värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är nog ingen direkt fara för upptäckt...
Det finns sju burstpally, 1-7 med ungefär samma poäng, tror du dom spelas av olika personer?:)

Och VILL man bryta mot reglerna så är det inte dirket svårt att köra med olika IP. Ny tycker jag det är kul nog att bygga EN gubbe, men det hade varit kul med ett "offline" hak att simulera stambyggnad i precis som trupper... i.e. hur det skulle gå att ändra ordning på olika byggsaker, som det är nu lär man sig ju saker men kan inte utan en massa tid börja om ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej det kan man inte. Simpelt

Allt går, bara man vill ;)
Och jovisst finns det spelare med flera accounts, antagligen använder sig en del av dom av proxyservrar, och detta är inte helt lätt att försvara spelet mot, eftersom en IP-ban bara bannar just den proxyn.
Nåja, bättre om alla vore ärliga, tyvärr ser inte världen ut sådan ^^
Finns allt lite väl många som tror att de har rätt att fuska hur som helst. Ska man spela får man ju följa reglerna :)
 

DeletedUser

Guest
Min kompis fuskar i alla spel (spelar inte detta. viktigt att säga) och varje gång jag testar spela dem spelen som jag själv spelar utan fusk så blir det tråkigt och inte bara för den som fuskar...det blir ju extra tråkigt för alla andra. spelen förlorar utmaningen. Så sluta fuska alla fuskare!!!
 

DeletedUser

Guest
Fyska har aldrig förstått det roliga i det. hålla sig med att spela ett spel som det är tängt är bra mycket roligare. och är det mad statistik så vet man att man har förtjärnat det om man inte fuskat.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp