Speed Värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tycker ni ska ha en speed värld som är som en riktig värld, alltså använd värld 1 (engelska) och sätt in speed typ 500, och låt den vara igång tills en person har hela mappen, och roligaste vore om det var gratis.


om ni har frågor äre bara att ställa dom :D
 

DeletedUser

Guest
det var kiwi´s idé att skriva det här.. kiwi jag sa att nördarna skulle hålla på..
 

Rodryn

New Member
Reaktionspoäng
0
Fråga kiwi hur den skulle finansieras utan spelare och utan folk som har premium..Kan tänka mig att det inte är gratis att köra en speed server
 

DeletedUser

Guest
jag är inte så dum att jag heter samma sak:D det är en wannabe ^^
 

DeletedUser

Guest
De som inte vågar använda sitt eget spelnamn här borde avrättas.
Man måste ju få veta vem som lägger inläggen. eller hur Jockekim eller vad du nu vill heta. snacka om wannabee.
 

DeletedUser

Guest
Patetiskt att inte posta under sitt spelarnamn...

Och varför skulle man välja ett som en spelare har? var man inte tvungen att ge sitt spelarlösen då? och två konton kan du ju inte ha, det var ju emot reglerna om jag förstog dem rätt...

Men det är så klart, jag har ju bara spelat en vecka nu...
 

DeletedUser

Guest
Men det är inte emot reglerna om han slutar på det gamla och börjar på ett nytt.;)
 

DeletedUser

Guest
jag försöker få mods att byta mitt namn här på forum men dom vill inte
 

DeletedUser

Guest
jag försöker få mods att byta mitt namn här på forum men dom vill inte

Vill och vill ^^ fråga någon som överhuvudtaget kan. Det är möjligt att det går, dock är jag inte så hemma med moderatorkontrollpanelen, och jag vet inte hur policyn ser ut angående namnändringen :)
Nino är på semester nu, men han kanske kan svara på din förfrågan när han kommer tillbaka.
 

DeletedUser

Guest
då får ni mods finna er i att från vårt ip att det finns runt 20acc men bara 2 används.. okej tillbacks till topic:d
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp