Speed upphåll - igen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Så fort några spelare bryter mot reglerna så ska hela speedsektionen läggas ner? Är detta verkligen rätt? Ni kommer tappa spelare.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer låta denna tråden vara öppen, försök hålla diskussionen på en bra nivå.
 

DeletedUser

Guest
Du skrev att 3-4 admins ska jobba bredvid varandra? Jag fattar inte? Ska dom typ sitta på ett kontor? o:
 

DeletedUser

Guest
Du skrev att 3-4 admins ska jobba bredvid varandra? Jag fattar inte? Ska dom typ sitta på ett kontor? o:

Hehe nej, det var ett "figure of speech". :)

De får sitta hemifrån, som volontärer och prata aktivt på skype med mig så att vi får ordning på speeden.
 

DeletedUser

Guest
Är intresserad av att jobba men vet att du inte kommer ta med mig Gaffel. Jag är också bara 15 :p
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ärligt talat, varför inte bara banna spelarna som brutit mot reglerna istället för att låta alla bli drabbade? Känns ju onödigt att stänga ner en tunering efter bara två rundor?
 

DeletedUser

Guest
Jag e ju lite seg ibland så vad är det som har hänt?

(Hörde från Lody om nåt med att "Laden"-spelarna hade nå fuffens för sig, va de dem som förstörde för resten?)
 

DeletedUser

Guest
Jag e ju lite seg ibland så vad är det som har hänt?

(Hörde från Lody om nåt med att "Laden"-spelarna hade nå fuffens för sig, va de dem som förstörde för resten?)

Vi i teamet kommer aldrig att gå ut med namn på dessa saker, vilket du säkert förstår.
_____________

Vi kommer att ta upp speeden när allt är i ordning igen... Just nu är det på tok för mycket regelbrott som begås på den servern.

Kan vi inte garantera ett fuskfritt spel, måste vi se över hur vi ska ta itu med problemet helt enkelt.


Om det fortsätter såhär, kan vi inte ha snabba och korta rundor. Det kommer resultera i långsammare och längre rundor.

Även fast det är ett spel, så sitter det riktiga personer och administrerar spelet för att de vill hjälpa andra. Värt att tänkas på.
 

DeletedUser

Guest
Vad var det för regler som bröts ?

Bara på tolv timmar igår, lyckades mer eller mindre varje paragraf att brytas.

Därför tänker vi engagera fler personer för att förhindra detta och se över allt.

Spontant lutar det mot: Längre rundor (ex 1-3 månader), långsammare hastighet (ex 10-20),
 

DeletedUser

Guest
Vi i teamet kommer aldrig att gå ut med namn på dessa saker, vilket du säkert förstår.
_____________

Vi kommer att ta upp speeden när allt är i ordning igen... Just nu är det på tok för mycket regelbrott som begås på den servern.

Kan vi inte garantera ett fuskfritt spel, måste vi se över hur vi ska ta itu med problemet helt enkelt.


Om det fortsätter såhär, kan vi inte ha snabba och korta rundor. Det kommer resultera i långsammare och längre rundor.

Även fast det är ett spel, så sitter det riktiga personer och administrerar spelet för att de vill hjälpa andra. Värt att tänkas på.

Okej inga namn men va va regelbrotten för ngn som inte vet riktigt hur speedreglerna e upplagda? =)
 

Adamkruger

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså näe, gör ni rundorna längre och långsammare kommer ni tappa många spelare, bla mig. Det kan väll inte vara omöjligt att banna packen som fuskar ? :(
 

DeletedUser

Guest
Det är ju roligare att spela korta så man kan vara inne 24/7 :)
 

DeletedUser

Guest
Alltså näe, gör ni rundorna längre och långsammare kommer ni tappa många spelare, bla mig. Det kan väll inte vara omöjligt att banna packen som fuskar ? :(

Precis, det är därför vi inte har bestämt något än.

Tiden och engagemanget, gör att kraven från spelare blir för stort för att tillfredsställa.

Det är rätt tufft och intensivt att vara administratör för speed. (Även med 2 stycken.)

Så vi ska tänka igenom detta noga och leverera något bättre. Det är grundtanken.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan inte se att det står att ni som redan vunnit förlorar eran plats i semin, vart hittar ni det?

Och snälla, inga fler norge/sverige-historier, de belönas med röda kort.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Lite info här: http://forum.tribalwars.se/showthread.php?p=353132#post353132

Vi samlar resurser medan det är uppehåll. Ansök om intresse finns gott folk!



Jag kommer att ansöka kanske när jag fyller 16 år eller är äldre och jag klarar av att prata mycket om speed tekniken.
Det var synd att det var några som bröt mot reglerna.Jag måste lära mig allt först och att jobba i grupp väldigt bra.
Menar du reuser som i trä och sånt eller fler som kan jobba?
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp