Speed upphåll - igen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
dock är inte uQ bannade? inte någon stanns. Dock så hittar Herr gaffel på en regel om att man inte får skriva lösa och tomma ord. så han bannade wallarn och uQ blev diskade. Ngt fusk har inte förekommit och finns inget de kan bevisa. allt handlade om att wallarn hade erbjudit sina byar till en person. Dock gav han aldrig bort dem så ingen regel blev bruten.

Angående att ni whinar att ni inte har tillräckligt med admins till speeden. Det är bara denna rundan som fusk har förekommit och det blivit kaos, när en viss gaffel vakade över rundan. Abel och Acid har det aldrig förekommit något fusk utan att det tagit's hand om direkt.

Har man inte tid till att vara CM över tribalwars.se så ska man inte vara det heller och det ska inte gå ut över spelarna.

lite resonemang och tankar från ViiGoo.

Nu får du tusan ta och skärpa dig.

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, vi diskuterar inte avstängningar på forumet men regelbrott?

Det var 100% ett regelbrott. Utan tvekan.

Skriv ett mail om du nu inte vill fortsätta förneka sanningen. Så ska jag visa dig regelbrottet och vilken paragraf.

Vill inte se något mer snack om detta, för det har inget med tråden att göra viigoo.
_________

Till fireosb. Ska ta mig en titt på ditt inlägg när jag kommer hem igen.

DeletedUser

Guest
Kollade ochså at det är samlad 16k registrerade forum brukare. Där fortfarande kanskje 50% aktiva i tid och annan. Så 8k aktiva forumbrukare per vecko.

DeletedUser

Guest
Tre ord bör beskriva tw.se @ speed...

För lite intresse

Men här kommer även en liten förklaring vad jag tror. För några admins som kan hålla speed-servern uppe lika mycket som t ex tw.br speed-servern. Dålig planering av rundorna, brukar dyka upp då och då, med veckors mellanrum. Intresset hos speed-spelare försvinner till andra speedservrar, eller så slutar vissa spelare bara att spela. Och när inte intresset finns kommer det alltid vara så, det står på oss medlemmar att ställa upp som admins. Och även hos spelare att spela rundorna som kommer upp. Men även de nuvarande admins som måste hålla allt igång om speed-servern ska kunna bli nått igen.

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
@ViiGoo: Paragraf §8: " Det är inte tillåtet att sälja, köpa eller erbjuda konton, byar eller resurser." Nöjd? :p

DeletedUser

Guest
Hur går det ? Börjar det bli bättre eller skiter det sig ?

Vi ska ha ett uppehåll på servern tills jag har rekryterat de nya administratörerna.

Det är ett tufft ansvar och kräver en hel del, så det är inget vi kan ge till vem som helst.
_

Jag kommer gå ut med information när vi kör en ny start. :)

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Vi ska ha ett uppehåll på servern tills jag har rekryterat de nya administratörerna.

Det är ett tufft ansvar och kräver en hel del, så det är inget vi kan ge till vem som helst.
_

Jag kommer gå ut med information när vi kör en ny start. :)

en fråga bara vad händer om tex en stam i speeden fuskar i ett kval och en av spelarna erkänner?Jag ttror det är on topic nu

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Om en spelare fuskar på en vanlig värld så påverkas bara den enstaka spelaren. Men på en speed värld är allt annorlunda och som mudnor sa, så påverkas hela stammen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp