Speed Round Varje Dag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SyHz

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har spelat speed round några gånger nu under dreamhack, första gången jag spelade, det var la på mini speed eller va den hette :)D) då kom jag 3:a, tyvärr var jag inte DH o fick inget pris, men det var riktigt kul...

Jag skulle vilja att det fanns en speed runda varje dag, alltså en NY speed round varje dag!

Jag går i skolan så det skulle vara skitcoolt om ni på något sätt fixade så att det passade med skoltider och jobbtider m.m. Jag har tyvärr ingen idee om hur man kan fixa det, men ni med era superhärnor kan nog lista ut nåt xD

Va tycker ni andra om ideen?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
inte varje dag, vi har ett liv...
kanske på helgerna...
 

SyHz

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja, men det kan väll vara kul att ha en som börjar om dygnet runt så att den som känner för det kan leka och vara jätte stark.
Man kan ju ha en speed server som e lite mer serriös också (vet inte hur mycket jobb för admins och kostnader mm, men det e bara förslag :D)
 

DeletedUser

Guest
det kommer inet vara roligt, man kommer inet att göra ett skit i dem andra världarna...
 

SyHz

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi kan ju vänta o se vad andra tycker om de :D

Men annars har jag en annan idé (kanske lite överdriven)
Man kan få hyra mindre världar för att ha ett litet LAN (typ :D)
Det skulle vara skitkul o äga ut sina kompisar, men spelet skulle få mkt mkt mkt snabbare :D
typ att en runda var 30 min tex :D

när man hyr servrarna kan man ju använda premiumpoäng för att beställa, på så sätt skulle ni få in pengar också (iallafall av mej xD)
 

DeletedUser

Guest
Bra lanidé, skulle vara kul och läxa upp mina kompisar i andra spel än pokémon.
 

DeletedUser

Guest
En ide skulle ju vara att ha en speed server över helgerna, skulle vara skoj!
 

SyHz

New Member
Reaktionspoäng
0
JA :D
nu ska vi bara få våra (mina :p) förslag godkända av admins!
 

DeletedUser

Guest
jag skulle vilja att det var en på vardagar också, har oftast inte tid på helgerna till speed server. Var därför jag inte var med denna gången.
 

SyHz

New Member
Reaktionspoäng
0
Mm... Jag tycker fortfarande att det skall vara varje dag :D

För mej är speed round ett mycket bra sätt att träna olika taktiker, så kör man ensam (kanske förhoppningsvis inte helt ensam xD) så lär man sig att spela som den starkaste spelaren i VÄRLDEN xD

men min "LAN ide" var ändå bäst, jag kommer att hyra den j*v*i*t ofta xD
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mm... Jag tycker fortfarande att det skall vara varje dag :D

För mej är speed round ett mycket bra sätt att träna olika taktiker, så kör man ensam (kanske förhoppningsvis inte helt ensam xD) så lär man sig att spela som den starkaste spelaren i VÄRLDEN xD

men min "LAN ide" var ändå bäst, jag kommer att hyra den j*v*i*t ofta xD

Kostar ju massa att ha igång den säkert, så bättre att ha den på helger bara då mer folk kan spela osv, På vardagar så kan mindre folk spela, på nätterna på blir det mindre aktivitet. Sen är den igång oftare så blir folk trött på den snabbare = mindre folk som spelar det.
 

SyHz

New Member
Reaktionspoäng
0
Kostar ju massa att ha igång den säkert, så bättre att ha den på helger bara då mer folk kan spela osv, På vardagar så kan mindre folk spela, på nätterna på blir det mindre aktivitet. Sen är den igång oftare så blir folk trött på den snabbare = mindre folk som spelar det.

Jag förstår hur du tänker, men då kan man göra så här:

På vardagar är det en speed round igång (i 5 dagar, från måndag till fredag, ingen restart)
Men på helgen är det 2 endags rundor... alltså en på lördagen och en på söndagen!

vad sägs om det?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag förstår hur du tänker, men då kan man göra så här:

På vardagar är det en speed round igång (i 5 dagar, från måndag till fredag, ingen restart)
Men på helgen är det 2 endags rundor... alltså en på lördagen och en på söndagen!

vad sägs om det?

En speed server på 5 dagar? Gud jobbigt.
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll.Om man kommer in i TWHUUGS så verkar man ju vinna i vilket fall som helst :confused:
 

DeletedUser

Guest
Men då tar man väl och delar upp vardagarna på 2 lite kortare speedround xD
eller så har man 1 lite kortare bara?

Bättre över helgerna som sagt för blir mer folk som e online samt ifall det e mindre speed servers så kan dom ha bättre priser osv. (Premium)

Spelar ingen roll.Om man kommer in i TWHUUGS så verkar man ju vinna i vilket fall som helst :confused:

Jag var ju där, så såklart vinner man!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp