Spännande spelare/stammar

DeletedUser

Guest
Kontinent 44 Love vs ICu
Kontinent 54 Shino vs CSB
Kontinent 55 OF vs Aqua vs HEROES
Kontinent 54 Sting vs Nkv

nja, tror knappast OF återuppstår för en tredje gång... k55 blir minst sagt spännande men OF är körda och det finns flera stora stammar än dom nämnda
 

DeletedUser

Guest
Jag vet!

V.S.H,Vi Skriver Historia.Man hör ju bara på namnet.Dom blir vassa!
 

DeletedUser

Guest
Tror HEROES kan var en otrevlig Dark Horse som kommer överaska många. I övrigt är det väll ICU som ser intresant ut.

Mest överskattade är fjantarna i STING som verkar bestå av 100% spamfjortisar. Sämst alla kattegorier är dock GoW som precis som tidigare kommer kasta in handuken när dom börjar tjafsa i forumet.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tror HEROES kan var en otrevlig Dark Horse som kommer överaska många. I övrigt är det väll ICU som ser intresant ut.

Mest överskattade är fjantarna i STING som verkar bestå av 100% spamfjortisar. Sämst alla kattegorier är dock GoW som precis som tidigare kommer kasta in handuken när dom börjar tjafsa i forumet.

Ja vi e spamhoror :( flåt kära du. men ditt söta leende får mig och vilja pussa på dina kinder så himla mycket.

PUSS O_O
 

DeletedUser

Guest
Nog tycker jag att ni borde kunna vara aningen mer kreativa och välja lite mer passande ord för att beskriva spammers, höj nivån på språket lite i fortsättningen är ni snälla!
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Nog tycker jag att ni borde kunna vara aningen mer kreativa och välja lite mer passande ord för att beskriva spammers, höj nivån på språket lite i fortsättningen är ni snälla!


Jag vet inte Nova , Då det är accepterat att använda uttryck som

Deffhora
Trupphora
Poänghora

så ser jag ingen större skillnad på SPAMhora
 
Topp