Spännande spelare/stammar

DeletedUser

Guest
Många v14 spelare från stammen OPTICO i just STING, ser lovande ut.

DÅ tror jag inte så mycket på den stammen faktiskt :). Låt mig tippa, ni klarar er till midgame, sedan dör ni ut. Vore skoj om ni för 3e sommaren irad blir mosade men så roligt blir det nog inte då ni förmodligen dör ut tidigare.

Varför jag tror så? Jo jag har märkt eran "kämparglöd". Men tyvärr, bengalo, Crazy Gonzales, Xyrx, Egwene och gänget.. När ledarfolk viker ned sig så enkelt som ni gjorde på v14 iaf så ser inte framtiden allt för ljus ut.

Överraska mig gärna dock, vore skoj. Ni verkar dessutom ha ricke med i er stam, kvalitet?

ICU ser intressanta ut, Aqua kan vara något, CSB ser fräscht ut det är mina personliga åsikter :).

Med Vänliga Hälsningar
GranberG/ICA-Stig
 

DeletedUser

Guest
Jo du "Stig" eran plan var utmärkt på v14 men i vårat fall så va det hopplöst redan från start.

Om jag ska utgå från mig själv så krossade ni Bengalokontot när Fubik kökörde då jag själv solade och badade:)
I övrigt så hade ni laddat i månader medan vi hade slagit oss blodiga mot DSA och va i stort sett trupplösa redan i starten vad hade ni krigat mot????

Vi hade en allierad som passivt tittade på.....

Dessutom så rekryterade ni stora Opticohatare runt oss innan ni förklarade krig.

Så vad ska vi dra för slutsats av detta??

Jo ni sitter bleka som måsskit medan vi har suttit på plajan hela sommaren och bara laddat!!!;)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jo du "Stig" eran plan var utmärkt på v14 men i vårat fall så va det hopplöst redan från start.

Om jag ska utgå från mig själv så krossade ni Bengalokontot när Fubik kökörde då jag själv solade och badade:)
I övrigt så hade ni laddat i månader medan vi hade slagit oss blodiga mot DSA och va i stort sett trupplösa redan i starten vad hade ni krigat mot????

Vi hade en allierad som passivt tittade på.....

Dessutom så rekryterade ni stora Opticohatare runt oss innan ni förklarade krig.

Så vad ska vi dra för slutsats av detta??

Jo ni sitter bleka som måsskit medan vi har suttit på plajan hela sommaren och bara laddat!!!;)

Dags och visa han hur det ska gå till från start nu då ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker Love verkar intressanta, att ens skaffa akademi med 900yx och 500LK är ett skämt bara i sig men att sedan försöka adla med det. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHA

fyfan att man aldrig slutar förvånas över idioters inkompetens
 

DeletedUser

Guest
South Park är spännande intressant . men det tycker nog alla
 

DeletedUser

Guest
BFG ser väldigt intressanta ut, dom håller sitt område väl där nere i K55, undra bara om ledarna håller måttet :p
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
DÅ tror jag inte så mycket på den stammen faktiskt :). Låt mig tippa, ni klarar er till midgame, sedan dör ni ut. Vore skoj om ni för 3e sommaren irad blir mosade men så roligt blir det nog inte då ni förmodligen dör ut tidigare.

Varför jag tror så? Jo jag har märkt eran "kämparglöd". Men tyvärr, bengalo, Crazy Gonzales, Xyrx, Egwene och gänget.. När ledarfolk viker ned sig så enkelt som ni gjorde på v14 iaf så ser inte framtiden allt för ljus ut.

Överraska mig gärna dock, vore skoj. Ni verkar dessutom ha ricke med i er stam, kvalitet?

ICU ser intressanta ut, Aqua kan vara något, CSB ser fräscht ut det är mina personliga åsikter :).

Med Vänliga Hälsningar
GranberG/ICA-Stig



Ta de lugnt granberg:) får väll ta ned dem på v17 också :D
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte minns fel var också OUT med på det. 2vs1 på stammar och 4vs1 på poäng.

FEL. OPTICO hade krigat mot DSA (senare OUT) i MÅNADER tillsammans med ca 150 andra individer (från början, sen gav fler och fler upp). Då var det ca 200 mot 20 (kommer ihåg att siffror finns någonstans, men orkar inte leta upp det) vilket kan ses som bra mycket fegare än 37 mot 29 (ICA vs OPTICO). Så vad är slutsatsen?

OPTICO klarade inte tillsammans med sina ca 150 "vänner" döda 20 konton i DSA på månader, medans ICA med sina 37 medlemmar totalt krossade OPTICOs 29...

För att ge lite bidrag till topic så tycker jag att det var väntat att Virus klappade ihop, och att ICU ser riktigt giftiga ut.
 

DeletedUser

Guest
För egen del så tycker jag att Granberg ser jäkligt het ut
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Kontinent 44 Love vs ICu
Kontinent 54 Shino vs CSB
Kontinent 55 OF vs Aqua vs HEROES
Kontinent 54 Sting vs Nkv
 

DeletedUser

Guest
GoW med tillhörande framtida allianser kommer att bli farliga.
 
Topp