Spännande spelare/stammar

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
F.Ö tycker jag HEROES är jävligt intressanta. det har blivit mer och mer så med tiden nu när ni börjat visa framfötterna. I början trodde jag ni va en massinvite som inte skulle klara er långt, men när jag granskat nicken närmre så hittar jag en hel del intressant och tror ni kan komma långt! Finns en del nick jag klurar på och jag tror jag vet hur ni sammanställt stammen.

LV, tror jag dock inte på. tyvärr.. men kan ha fel om er som jag hade fel om HEROES.

Kriga på!
 

DeletedUser

Guest
Hallå killar, jag tycker ni kan ta den där diskussionen på qx, eller i pm. Vi andra är inte så jätteintresserade av ert kärleksförhållande, vi vill läsa om stammar och spelare på v17 (inte deras kärleksaffärer då)!

Med vänliga hälsningar,

er oromantiska och brutala moderator.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hallå killar, jag tycker ni kan ta den där diskussionen på qx, eller i pm. Vi andra är inte så jätteintresserade av ert kärleksförhållande, vi vill läsa om stammar och spelare på v17 (inte deras kärleksaffärer då)!

Med vänliga hälsningar,

er oromantiska och brutala moderator.

Ja det var överdrivet. jag vet. flippade ur totalt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vargen var väl inaktiv (eller sökte iaf co) om jag inte minns helt fel?
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
STING ser inte så vassa ut nu längre när vargen lämnat.

en stam hänger inte på en spelare :) om de vore så så skulle det inte finnas stammar.

Sen vid frågor om vargen får han väl berätta vad som hände själv istället om han känner för det.

Vi i STING gillar han verkligen som spelare. så all respekt till han.

Med vänliga hälsningar
 
Reaktionspoäng
0
AN är en intressant stam som ändå har hållit en förhållandevis låg profil trotts sin storlek.

Av de mindre stammarna kan jag inte säga om jag ser någon extra spännande precis. Men jag kan säga att den minst spännande är VVV!
 
Topp