snack om stammarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Inga mer såna saker annas låser jag tråden Tillbaka till on topic
 

DeletedUser

Guest
Vilken stam har bäst placering på sina byar? Kommer vara avgörande...

Ensam, utan snack. Alla Ensam's byar liggar strategiskt placerade nära varandra, support kan med lätthet skickas innan inkommande attacker hinner nå sina mål.
 

DeletedUser

Guest
Ensam, utan snack. Alla Ensam's byar liggar strategiskt placerade nära varandra, support kan med lätthet skickas innan inkommande attacker hinner nå sina mål.
Och icke att förglömma, medlemmarna i ensam slipper trängas om alla nya byar som kommer att adlas
 

DeletedUser

Guest
PD ligger strategiskt mitt i smeten. Fint utgångsläge för oss (dvs mig) att nobla alla andra stammar. Strategin är att kasta våra giftiga blöjor på dem och de kommer inte att göra några motanfall eftersom de inte vill anfalla gulliga små bebisar. Som ni märker är strategin mycket noga genomtänkt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
PD ligger strategiskt mitt i smeten. Fint utgångsläge för oss (dvs mig) att nobla alla andra stammar. Strategin är att kasta våra giftiga blöjor på dem och de kommer inte att göra några motanfall eftersom de inte vill anfalla gulliga små bebisar. Som ni märker är strategin mycket noga genomtänkt :rolleyes:

Som sagt du ligger i mitten av HRE lycka till att nobla oss.
du är ju inte ens en bra spelare dock
 

DeletedUser

Guest
Nåja, Purple Cobra, även om ni har en del bra spelare i HRE, så har ni några riktiga amatörer också. Jag har slutat svara på dina inlägg men gör ett undantag här för att säga tre saker:

1. Försök att muntra upp dig en smula. Det måste vara jobbigt för din omgivning om du är så där grinig hela tiden.

2. Försök att läsa en post mer noggrannt i fortsättningen om du tänker besvara den så att du kan avgöra om personen skämtar eller menar allvar.

3. Det här är ett spel. Vi är här för att ha roligt. Har du något problem med mig så ta det ig istället.
 

DeletedUser

Guest
Nåja, Purple Cobra, även om ni har en del bra spelare i HRE, så har ni några riktiga amatörer också. Jag har slutat svara på dina inlägg men gör ett undantag här för att säga tre saker:

1. Försök att muntra upp dig en smula. Det måste vara jobbigt för din omgivning om du är så där grinig hela tiden.

2. Försök att läsa en post mer noggrannt i fortsättningen om du tänker besvara den så att du kan avgöra om personen skämtar eller menar allvar.

3. Det här är ett spel. Vi är här för att ha roligt. Har du något problem med mig så ta det ig istället.

hehe. Riktiga amatörer, du har säkert sökt men du fick inte joina derför starta du en egen stam. jag tror inte Rutkowski tar in amatörer..
 

DeletedUser

Guest
Två av era medlemmar förde Bad Co i fördärvet. Jag vet. Jag var där. De är riktigt dåliga^^
 

DeletedUser

Guest
Detta tillför mer i detta KRIGSspel denna dispyt mellan stammar då ligger det mer mening i attakerna och då blir det roligare än att bara vara ute efter resurser så hoppas inte någon stänger denna tråd

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"
Välj den rätta vägen kamrat kom med i Tengils Elite Garde
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Problemet är ju att Tengil fick råstryk... Hans elite garde hade inte mycket att komma med =/
 

DeletedUser

Guest
Var hälsad Mimru jag antar att du sett filmen och den spelades in när det blåste andra vindar i sverige så den filmen är manipulerad och har felaktig fakta i sig så du kan inte grunna dinna åsikter på den det är synd att Astrid är död annars hade hon kunnat berätta det men vi kommer aldrig få reda på det men i våra tankar kommer han alltid att finnas vi slåss till sista blodsdroppen för våran älskade Tengil

"All makt åt Tengil, vår befriare och vän"
 

DeletedUser

Guest
jag tror jag kunde gå med i HRE innan v3 startade och kunde göra det fortfarande men inte längre.....skrev en dum komentar om HRE enligt wallin
 

DeletedUser

Guest
jag tror jag kunde gå med i HRE innan v3 startade och kunde göra det fortfarande men inte längre.....skrev en dum komentar om HRE enligt wallin

Enligt? Så du påstår att den inte är sann? Sen vet jag inte vad du kallar "dum" men att vilja starta krig med några är nog ett par snäpp högre.
 

DeletedUser

Guest
Enligt? Så du påstår att den inte är sann? Sen vet jag inte vad du kallar "dum" men att vilja starta krig med några är nog ett par snäpp högre.

hehe ok och tror mig jag var den adnra i stammen som hade skrivit det...hittade inte första inlägget så jag gjorde en ny.....och ni borde vara stolta att ni har en sån bra motståndare som jag....GW har redan gott under
 

DeletedUser

Guest
hehe ok och tror mig jag var den adnra i stammen som hade skrivit det...hittade inte första inlägget så jag gjorde en ny.....och ni borde vara stolta att ni har en sån bra motståndare som jag....GW har redan gott under

Bra? Skrattretande.
 

DeletedUser

Guest

jaja men tillbaka till ämnet du sa själv om nån går till off-topic ska du smiska gonom personligt.

min åsikt
bästa stammar
1.HRE
2.Solace
3.X3M
4.cccp
5.A.I.E

om dem här stammarna sammarbetar och tar ner dem andra kommer dem gå långt....annars så kommer dem kriga om första plats då tror jag att HRE spöar skiten ur oss alla

poängjägare
1.TFO
2.MTB
3.Pat
4.TFO-A
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp