Smurf #1 ( LAW )

DeletedUser

Guest
nej, tvärtom =) LAW har tagit en by ^^ tupac spelar i law :)
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Ingen direkt poäng. Men jag kan med säkerhet säga att ni inte har rekryterat rätt folk till stammen, Folk som flyr hit och dit (inte dig jag menar) och folk som skriker bara de får en inkommande. Dessutom att någon ens låter mig få denna information är ju väldigt underligt ^^ Lojala medlemmar.

Har er diplomati lista som bild också men det skulle vara att ta i och visa den offentligt.

Det verkar som du får lite oväntade attacker av en f.d medlem i detta nu och förlorat en by med. Du verkar vara ganska så stoppable om jag får uttrycka mig lite vitsigt. Visst är det kul när någon annan har dina kulor i handen och pressar, kanske en tankeställare om hur din attityd kan påverka dig i framtiden.

mvh.
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som du får lite oväntade attacker av en f.d medlem i detta nu och förlorat en by med. Du verkar vara ganska så stoppable om jag får uttrycka mig lite vitsigt. Visst är det kul när någon annan har dina kulor i handen och pressar, kanske en tankeställare om hur din attityd kan påverka dig i framtiden.

mvh.

Han visste mycket väl att jag inte hade deff där. Alltså var det inte så svårt för honom. Sen varför han gjorde som han gjorde behöver ni inte veta!
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Han visste mycket väl att jag inte hade deff där. Alltså var det inte så svårt för honom. Sen varför han gjorde som han gjorde behöver ni inte veta!

Haha, han visste och vet inte var du hade din deff. Jag vet mycket väl varför han gjorde det, hoppas du lär dig något av det här och växer i och utanför spelet. Men jag tvivlar.

mvh
 

DeletedUser

Guest
Haha, han visste och vet inte var du hade din deff. Jag vet mycket väl varför han gjorde det, hoppas du lär dig något av det här och växer i och utanför spelet. Men jag tvivlar.

mvh

Om vi säger så här då! Jag trodde att man kunde lita på sånna inom stammen! Men tyvärr kunde man inte det. (Detta är bara riktat mot en person och ni vet vem!) Så jag valde att skicka deff till utsatta byar inför kriget mot RF. Så det var inga större probs att den byn.

Vet inte riktigt anledningen till varför han gjorde som han gjorde. Men det kan du skriva i p:m om du vill!

Sen vill han börja kriga med mig 2min innan han lägger av, FEGIS!

Så det är alltså den där j*vla råttan som get ut info om oss i LAW?
 

DeletedUser

Guest
Och sedan tycker jag att du kan ta och visa ditt riktiga nick och sluta gömma dig bakom ditt fejk nick. Är det så att du inte spelar på värld 6 behöver du inte ens skriva i denna tråd.

Om du tycker att det är så kul att poängtera att en förrädare adlade en by av mig som inte hade några trupper i sig så tycker jag att Du kan visa vem du är. Har jag tur så bor du i min närhet och har jag ännu mer tur så har du inte allians eller IAP med min stam!

Äsch äsch, .. Nu ska jag ut och kriga och låter mina svärd tala..
 

DeletedUser

Guest
Äsch äsch, .. Nu ska jag ut och kriga och låter mina svärd tala..


Hoppas du skämtar:eek:


För att ändå säga något relevant(och för att inte bli off-topic varnad) så: Shame on you som vågar ta byar av de stackars smurfarna! Eh, vänta nu, oops enligt TW-stats har vi det med :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
är det han jag tror det är så spelar han på V6, ja =) tror tillomed han har spelat i .:RF:. , vart han är nu vet jag inte, och tänker inte säga ändå ;) lite får ni leta :D
 

DeletedUser

Guest
oohja han ha spelat i .:RF:... vet vem han är.. spelat med honom förut om jag inte minns fel på andra världar :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jaa, men mudnor.. ger man ut lagom med info så suktar dom efter mer och det bara kliar i hela kroppen på dom för att dom inte vet vem det är!! :D
 

DeletedUser

Guest
ja, exakt =) men säger du att han spelar i v4 så äre för mkt , :eek:
dock har han fejknick här som ni vet (; .
dessutom vet jag flera av hans stamfränder @ V4 =)


en av dom spelar i LAW =)
 

DeletedUser

Guest
så nöjd nu min smurffrände?? iofs ger världsnumret mycket info :p
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Om vi säger så här då! Jag trodde att man kunde lita på sånna inom stammen! Men tyvärr kunde man inte det. (Detta är bara riktat mot en person och ni vet vem!) Så jag valde att skicka deff till utsatta byar inför kriget mot RF. Så det var inga större probs att den byn.

Vet inte riktigt anledningen till varför han gjorde som han gjorde. Men det kan du skriva i p:m om du vill!

Sen vill han börja kriga med mig 2min innan han lägger av, FEGIS!

Så det är alltså den där j*vla råttan som get ut info om oss i LAW?

1. Med tanke på dina poäng borde du ha deffen till att försvara helt random attacker som är helt utan tajming och utan fejks.

2. Som jag skrev innan så har det med din attityd mot andra spelare, det handlar även om ditt storhetskomplex. Man kan nog kalla det för att du är en nutida version av Odysseus, dock självklart inte en lika stor ... personlighet som denne eller storhet överhuvudtaget.

3. Och nej han var och är inte den person som ger mig info. Ni kommer aldrig veta vem det är för jag har aldrig spelat med personen i någon annan värld därför har jag inget band till denne heller. Vi förser varandra med information, och vi litar på varandra.

Och sedan tycker jag att du kan ta och visa ditt riktiga nick och sluta gömma dig bakom ditt fejk nick. Är det så att du inte spelar på värld 6 behöver du inte ens skriva i denna tråd.

Om du tycker att det är så kul att poängtera att en förrädare adlade en by av mig som inte hade några trupper i sig så tycker jag att Du kan visa vem du är. Har jag tur så bor du i min närhet och har jag ännu mer tur så har du inte allians eller IAP med min stam!

Äsch äsch, .. Nu ska jag ut och kriga och låter mina svärd tala..

Ojoj riktigt hotfullt det där grabben. Förstår inte riktigt resonemanget och logiken bakom varför jag ska gå ut med mitt nick på v6 för att du tappade två byar som du först påstår att spelaren som adlade dig visste att du inte hade deff där (vilket han inte visste och som du erkände någorlunda) men senare påstod att du inte hade deff hemma.

Och är du så du respekterar en IAP/Allians ? Adlingsbart i vissa fall? Hoppas inte LAW stödjer den åsikten, fast du har ju inte bara varit gott för stammen LAW lite många tillrättavisningar är väl aldrig roligt och många dispyter mellan spelare. Fast dock vet jag ju att ledningen i LAW (då menar jag toppen, inte dom andra tusen personerna) respektera diplomati.

Kriga på du lille vän.

Mvh.


Mudnor och Xaran, kanske ni vet, kanske ni inte vet ;)
 

DeletedUser

Guest
Kommer inte tjafsa mer. Men som sagt, Om du sitter och klagar på mig kan du göra det bakom riktigt nick.

Men hur som lycka till Smurf ^^
 
Topp