Smurf #1 ( LAW )

DeletedUser

Guest
För att inviga The Smurfs så passar vi på att förklara krig mot toppstammen LAW. Bring it on, b¤tches ;) <3
 

DeletedUser

Guest
Surprise ;) mohhaha !


btw, det kommer fler överraskningar. men vi släpper bara en åt gången då vi inte vill ge ngn hjärtattack !
 

DeletedUser

Guest
Du ska få en överraskning mudnor..

mudnor.png
 

DeletedUser

Guest
haha jag vet. visst äre sött =)

vet inte om du hade ngn poäng där ? :) jag berättar för min stam att jag inte tänker sitta o vänta på att bli adlad som de andra gör, utan jag ska se till att ha kul med vänner under tiden .,
 

DeletedUser

Guest
Ingen direkt poäng. Men jag kan med säkerhet säga att ni inte har rekryterat rätt folk till stammen, Folk som flyr hit och dit (inte dig jag menar) och folk som skriker bara de får en inkommande. Dessutom att någon ens låter mig få denna information är ju väldigt underligt ^^ Lojala medlemmar.

Har er diplomati lista som bild också men det skulle vara att ta i och visa den offentligt.
 

DeletedUser

Guest
Ingen direkt poäng. Men jag kan med säkerhet säga att ni inte har rekryterat rätt folk till stammen, Folk som flyr hit och dit (inte dig jag menar) och folk som skriker bara de får en inkommande. Dessutom att någon ens låter mig få denna information är ju väldigt underligt ^^ Lojala medlemmar.

Har er diplomati lista som bild också men det skulle vara att ta i och visa den offentligt.

antar att du förstår varför jag inte vill bli begravd med en .:RF:.flagga på kistan ?
 

DeletedUser

Guest
Ja, Och jag vet vilken trevlig person du är. Bra val.
 

DeletedUser

Guest
haha jag tar det som en komplimang ;)

får se vilken stam som får nästa dödsdom ;)
 

DeletedUser

Guest
Verkar som RF kommer att splittras ännu mer nu :S

Fler å fler medlemmar skapar nya stammar hela tiden
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
De splittras men de räknas fortfarande som RF, Vi var också smarta och listade upp alla i RF innan de började gå varsitt väg. Tro inte att ni är undanslippta, vi kommer att jaga er, även på "Law's" Kontinent
MudNor är den skönaste personen jag känner till i RF :p
 

DeletedUser

Guest
De splittras men de räknas fortfarande som RF, Vi var också smarta och listade upp alla i RF innan de började gå varsitt väg. Tro inte att ni är undanslippta, vi kommer att jaga er, även på "Law's" Kontinent
MudNor är den skönaste personen jag känner till i RF :p

jag både skrattar och gråter :) :(

jag vill inte bli klassad som .:RF:.are ! Vi är the Smurfs !
 

DeletedUser

Guest
en femhundring på att denna tråd snart off topic varnas ;)
 

DeletedUser

Guest
aa, nu äre dags att prata om Smurf Vs LAW !

en by tagen hittils, tupac som snattade en efter 4 rens ^^ . dock hade det räckt med ett halvt ;)
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Nice, ni har lyckats ta en by, väldigt fint en också men hur många byar har Law tagit från er?
 
Topp