Smurf #1 ( LAW )

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Idag förlorade stoppable en by till, men det gör inget, han ska kriga nu och jag önskar dig all lycka. För den delen också smurfar jag tror på er!
 

DeletedUser

Guest
Idag förlorade stoppable en by till, men det gör inget, han ska kriga nu och jag önskar dig all lycka. För den delen också smurfar jag tror på er!

Ja det gjorde jag! So what? Kan inte du säga ditt nick då du som är så bra? Istället för att sitta och klaga och snacka massa skit?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack för informationen slinkan.

"För några dagar sedan tappade slemslusk jätte många byar, det tyckte han var roligt. :)

http://www.twstats.se/sv6/index.php?page=player&mode=conquers&id=213220&pn=-1&type=&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

Du som är så bra, Varför blev du nollad så lätt?"

Som jag uppfattat det så syftar ha mer på ditt lätt överlägsna uppträdande och att du klankade ner på några spelare för att dessa förlorade byar, samtidigt som du indirekt sa att något sånt aldrig skulle hända dig. Tror det var därför han skulle visa att du förlorat byar.

Men, don't worry, we like you anyway Unstoppable, pga av tidigare visade Horden-sympatier :)

Horden <3 Unstoppable:cool:
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för informationen slinkan.

"För några dagar sedan tappade slemslusk jätte många byar, det tyckte han var roligt. :)

http://www.twstats.se/sv6/index.php?page=player&mode=conquers&id=213220&pn=-1&type=&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

Du som är så bra, Varför blev du nollad så lätt?"

Nu börjar den dåliga attityden och förutfattade meningar. Det är lite tråkigt att du inte riktigt läser eller behärskar språket (välj själv vad som passar bäst).

Så nu ska vi klargöra lite saker här!

Slinkan skriver en frågande mening alltså inget konstaterat utan frågar mer om jag är denne candyvan.jpg i v6. Detta antar jag att han drar slutsatsen från att candyvan.jpg är med i stammen "Unstoppable jävla nolifer" (eller har jag fel slinkan?). Vidare så börjar du fortsätta din jakt på den heliga gralen och drar snabbt upp twstats för att på något sätt bevisa för dig själv att du är bättre än undertecknad på tribalwars. Nu såg man ju ganska snabbt att candyvan.jpg hade ett ganska utsatt läge i assimilationen av RF och visst han borde nog ha försvarat sig bättre. Men det roliga är att "jag" har väl aldrig påstått att jag är bra i tribalwars och om jag har så visa gärna detta. Vidare är varken jag eller candyvan.jpg nollade utan vi har poäng om än candyvan.jpg har väldigt lite poäng.

Sen vad är egentligen skit? Det är ju en ganska uppenbar subjektiv beskrivning på ren fakta i spelet tribalwars. Men ett faktum kvarstår Candyvan.jpg blev anfallen minst av fyra personer och en av dessa är rankade etta. Han tappade ett antal byar men du blev anfallen av En person som hade väldigt "sämre" rank än dig och färre byar. Det är en ganska intressant reflektion Mr Stoppable.

Mvh.
 

slinkan

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är ganska säker på att du är candyvan.jpg, men jag var inte riktigt säker. Så man kan säga att det var i en frågande mening, ja.
 

DeletedUser

Guest
Unstoppable är utan tvekan en av våra bästa spelare.
Att han förlorade en by mot en mindre spelare kan ha att göra med att Unstop jobbade under speciella omständigheter vid den tiden som jag inte tänker gå in närmare på. I den sitsen hade det varit besvärligt för vem som helst.

Låt trupperna tala i spelet istället för att kasta skit här (allmän uppmaning).
 

DeletedUser

Guest
aa precis som dig slinkan är jag ganska säker på att han är canyvan.jpg, har för mig att det var någon från RF som sa det när han kom i i stammen, men dock minns inte vem :D
 

DeletedUser

Guest
håller med payne på flera punkter, men speciellt på den punkten att det är bättre ni spelar spelet, och ni kan ju dessutom IGMa, detta börjar faktiskt likna en diskussionstråd mer än en krigsförklaring.. jag följer gärna intrigen men detta är inte rätt plats =)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det var bra av Payne och Mudnor att rycka in i tråden. Tack för det. Det fick mig att tänka efter innan jag fortsatte kasta ord i luften.

Jag vill inte bevisa att jag är bra, Det kanske jag inte är heller. Jag har aldrig sagt "jag är bäst!". Men det är klart man vill svara för sig när någon verkar tycka man är urkass om man förlorar 2 byar till en mindre spelare. Sanningen ÄR att jag hade inte försvar där. Men spela roll, Hade jag haft det hade han kanske tagit byn ändå..

Jag får även en känsla av att du Slemslusk är en bra spelare. Och då förvånar det mig att du verkar anse att om man är bra rankad så bör man inte förlora byar, Och det förvånar mig även att du inte förstår att inför ett krig så skickar man upp sitt försvar till fronten av kriget.. de byar jag förlorade hade sitt försvar uppskickat till fronten.

Och när det gäller mitt namn. Unstoppable, Det betyder inte att jag tror att jag är ostoppbar. WTF, anser du att du är ett slem eller? Nej.. lite onödig diskussion tycker jag. Namnet har väll ingen som helst roll i spelet tribalwars.

Men som sagt. Jag tänker inte tjafsa mer och detta inlägg var inte något sätt att bråka på med utan ville bara förklara innan jag lämnar tråden.

För övrigt har jag inte varit stenseriös i denna konversation kan jag säga, Vanliga jag hade lämnat tråden för länge sedan ;)

Ha det bra alla!
 

DeletedUser

Guest
Hade du upptäckt adlarna hade du lätt lyckats skrapa ihop nog med gubbar för att döda ett adelståg.
Antingen hade han väldigt mycket fejks eller så var du dunder-offline.

Kan ju vara så att du inte kan döpa om attacker, men jag vågar inte tro det :p
 

DeletedUser

Guest
man kan ju knappast stoppa en full off by med att skrapa ihop kanske 2k spjut/svärd. det stoppar inte adling, unstopp har tappat byar mot en stamfränd som slutat på ett hemskt vis.. Så inga j***a mer personangrepp, ta det via pm, jag hatar smutskastning, om det ska snackas på denna tråd är det om LAW och smurf, inte bara om just nån speciell spelare eller nåt.. komigen nu, ni spelar väl inte tw för att smutskasta på folk?

Ta ur er vrede på slagfältet istället..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
man kan ju knappast stoppa en full off by med att skrapa ihop kanske 2k spjut/svärd. det stoppar inte adling, unstopp har tappat byar mot en stamfränd som slutat på ett hemskt vis.. Så inga j***a mer personangrepp, ta det via pm, jag hatar smutskastning, om det ska snackas på denna tråd är det om LAW och smurf, inte bara om just nån speciell spelare eller nåt.. komigen nu, ni spelar väl inte tw för att smutskasta på folk?

Ta ur er vrede på slagfältet istället..

Du kanske ta ta ut din vrede på slagfältet istället för externa?

Jag vet inte hur dom ligger på kartan tillvarandra, sorry :p Ligger dom 35 min bort är det ju fullt förståligt :)
 
Topp