SMISK förklarar krig mot TITS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha värdighet och värdig het xD skit i det kämpa på för fasiken istället
 
Reaktionspoäng
0
Vad yrar du nu om? :confused:

Jag sa jag är neutral? Jag skulle kunna gå mot en topp stam utan stam om jag viljat, skulle bara vara skönt med en TW paus, men försöker ändå kämpa för min stam ;)

Yrar gör vi nog båda två i så fall. Du har knappast agerat neutralt, men du får vrida på det som du vill... inte mitt problem om du ska stå för vad du sagt eller inte, även om det är sorgligt :)
 

DeletedUser

Guest
sobbo89, jag har aldrig hört så mycket skit komma från en och samma käft. Hur lyckades du klämma ur dig allt det där?

Du sade att ni redan vunnit kriget, för att sedan någon sida efter det säga att du inte sagt det. Hur fan tänkte du där?

Hur fan tänkte du när du säger att jag sagt något jag aldrig sagt? :)

Du verkar heller inte läsa allt som står skrivet här? Tror det var till pilis så visa han min kommentar (inte hela) och om man läst hela så fattar man att jag skrev IRONISKT
 

DeletedUser

Guest
Yrar gör vi nog båda två i så fall. Du har knappast agerat neutralt, men du får vrida på det som du vill... inte mitt problem om du ska stå för vad du sagt eller inte, även om det är sorgligt :)

Så om jag säger:

Världen är avgjord typ..
Enda chansen att göra den roligare är om:
Sprit & 4:20 krigar mot varandra och andra utnyttjar tillfället.
Sprit splittras
Alla försöker gangbanga 4:20 o sprit.

Detta räknas väl inte som att man är emot sprit?
Det kan jägermeister själv skriva för att dra exemplel hur världen ska bli mindre "avgjord".
 
Reaktionspoäng
0
Dessutom har Smisk inte tagit in spelare från Tistel som vissa påstår - kom med bevis...vi ville vara neutrala

Du verkar leva i det berömda Lalaland.

Ett exempel på spelare från tistel : Vashanka.

Tistel PBT 18th November 2009 - 19:00:02 330,236
PBT SMISK 21st November 2009 - 01:00:01 380,011

Så du säger att ni gick i krig mot TiTs för smädelser?

Tror nog att vi utan problem kan smäda er värre.

Förklarar ni krig mot oss då?

Puss&kram.
 
Reaktionspoäng
0
Vad yrar du nu om? :confused:

Jag sa jag är neutral? Jag skulle kunna gå mot en topp stam utan stam om jag viljat, skulle bara vara skönt med en TW paus, men försöker ändå kämpa för min stam ;)

Jo man räknar väl sig själv som trakasserad när det var du tror jag som kallade mig störd eller något sådant?

Jag har mer eller mindre faktiskt sagt att ni har kört på bra här, men sa också att det är tråkigt att servern redan är avgjord nu typ.


Hur skulle du kunna gå emot en topstam?

Jag kan enkelt sammanfatta din egen verksamhet i kriget mot tits :
THE TITS ARE COMING (450|515) K54 9,839 Xarxez [SMISK] andreas1001 [TITS] 2009-11-24 02:33:05
THE TITS ARE COMING (450|515) K54 9,873 Colorado56 [TITS] Xarxez [SMISK] 2009-11-23 03:59:32

Det är vad den största glapparen i er stam lyckats med , ta en by av en inaktiv och få den återtagen direkt av en aktiv.

Kom och snacka igen när du har tagit en by av de som du snackar skit om.
 

DeletedUser

Guest
Hur skulle du kunna gå emot en topstam?

Jag kan enkelt sammanfatta din egen verksamhet i kriget mot tits :
THE TITS ARE COMING (450|515) K54 9,839 Xarxez [SMISK] andreas1001 [TITS] 2009-11-24 02:33:05
THE TITS ARE COMING (450|515) K54 9,873 Colorado56 [TITS] Xarxez [SMISK] 2009-11-23 03:59:32

Det är vad den största glapparen i er stam lyckats med , ta en by av en inaktiv och få den återtagen direkt av en aktiv.

Kom och snacka igen när du har tagit en by av de som du snackar skit om.


Du måste skoja? vem som helst kan gå mot en topp stam fast man inte har stam? o_O

Kolla var jag ligger? Jag var bara ute efter att slå ut trupper, annars skulle jag skickat deff med också, hade ju över 24h på mig innan adlen ;)
Och att tillägga så skulle jag också kunnat be om deff :)


Har jag snackat mycket skit om dom`? Tror du pratar med fel person då? :)

Om du ska försöka göra mig till en fail då ska det inte komma en som är fail själv :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Kolla var jag ligger? Jag var bara ute efter att slå ut trupper, annars skulle jag skickat deff med också, hade ju över 24h på mig innan adlen ;)
Och att tillägga så skulle jag också kunnat be om deff :)


Har jag snackat mycket skit om dom`? Tror du pratar med fel person då? :)

Om du ska försöka göra mig till en fail då ska det inte komma en som är fail själv :)

Umm jag förstår inte riktigt i vad jag är ett fail , men det kanske bara är jag som inte hänger med...

Tror du behöver läsa igenom dina alldeles för många poster på forumet , du har oavbrutet snackat skit om Sprit & TiTs den senaste månaden.

Ps 24 timmar är mer eller mindre nära för de flesta av våra adlingar so far , brukar ligga på 40 + timmars adelsdistans för att komma fram.

Och ett ögonblick så ska jag kolla på kartan var du ligger , ska nog ta och kolla lite avstånd samt moral när jag ändå är igång.

/me fondles
 

DeletedUser

Guest
Umm jag förstår inte riktigt i vad jag är ett fail , men det kanske bara är jag som inte hänger med...

Tror du behöver läsa igenom dina alldeles för många poster på forumet , du har oavbrutet snackat skit om Sprit & TiTs den senaste månaden.

Ps 24 timmar är mer eller mindre nära för de flesta av våra adlingar so far , brukar ligga på 40 + timmars adelsdistans för att komma fram.

Och ett ögonblick så ska jag kolla på kartan var du ligger , ska nog ta och kolla lite avstånd samt moral när jag ändå är igång.

/me fondles

Fail i att bevisa saker osv, kommer med oklar fakta. :)

Jag vet inte vad jag skrivit för skit då, jag kan skriva en sak ibland och inte minnas den dagen efter, så intresserad är jag av vad jag skriver ^^

Vet bara om vad du kan tycka är skitsnack är det då jag skriver om vad som ska hända om det ska bli en mindre avgjord värld.

Vadå ska du hjälpa mig med en tw paus? :O

Moral ligger väl på 50 kanske, har 80k du har väl 500k?
 
Reaktionspoäng
0
Fail i att bevisa saker osv, kommer med oklar fakta. :)

Jag vet inte vad jag skrivit för skit då, jag kan skriva en sak ibland och inte minnas den dagen efter, så intresserad är jag av vad jag skriver ^^

Vet bara om vad du kan tycka är skitsnack är det då jag skriver om vad som ska hända om det ska bli en mindre avgjord värld.

Vadå ska du hjälpa mig med en tw paus? :O

Moral ligger väl på 50 kanske, har 80k du har väl 500k?

83% faktiskt , men dessvärre för långt bort för adels =/
 

DeletedUser

Guest
sobbo89 du är nog det största skämtet i detta forum just nu.

fatar inte hur man kan tillåta dig som ledare att skriva som du ger i forumet, du förstör din stams rykte och skämmer ut fler än dig. Sen att din ledare inte håller så mkt bättre nivå sj :/

Fatar inte hur de sköna personerna i din stam orkar med er, för det finns faktiskt en del sköna och söta, eller i alla fall en :awsm:
 

DeletedUser

Guest
stefanmag Idag kl 18:25
Det var en chans för dig att slippa se dina medlemmar lämna dig en efter en...eftersom du skyddar en i-ot:)
BiltjuveN Idag kl 16:56
haha xD jag har inte sagt att ni är oroliga xD inte det minsta det hoppas jag inte :) för isfall hade detta krig inte blivit av :)
stefanmag Idag kl 16:47
Tror du att vi är det minsta oroliga för er? Du vet inget:) Du får väl se....
 

DeletedUser

Guest
Inte nog med att ni är ett sjukande skepp, St3karN, ni tar in flyktingar också.

Need FofR Speed är en.
BlazerOne också...

Dessa två är ex-medlemmar i stammen kallad UT. En stolt stam som gjorde ett par misstag. Vi borde inte ha accepterat fler medlemmar än de från V7.
Detta är några anledningar:

* mage12, fick förtroende nog och blev älskad som en i ledningen. Bara för att det ska visa sig att han är en spion.
* Massinviten var något utav de största misstagen vi kunde göra, n00bsen som adlar barbarer och går på poäng istället för trupper.
Men visst, ska inte dra dem alla över en kam, jag är ingen bra spelare jag heller, jag hade säkert adlat ett par barbarer om jag inlett adlingen INNAN kriget mot DSA bröt ut. Men jag hade insett, och lärt mig av mina misstag, men istället har jag lärt mig av andras.
* Inaktiviteten bland ledningen...
Coon var borta ett tag, det var bara han som kunde få en stam som UT att lyssna. Hade han varit där när barbaradlingen var igång som värst hade den inte varit det så länge till...Coon är en bra ledare. En av de bästa jag sett. (Jäger är bättre, en shout-out till honom.)
Sen roka...han hade semester ett väldigt bra tag. Det var en stor förlust. Hade han funnits till hands när kriget varit som värst hade han ordnat med en HEJDUNDRANDE föreställning. För tro mig, han är en j-vel på att ordna sammanfogade och underbara offensiver.

Under denna period så leddes stammen mer eller mindre helt ensam av Casual1894 (ja, även Paperboy är värd att nämnas) och denna underbara människa var ingen bra spelare. Han började på V7 och pratade en del med Xarxez.
När v9 kom så lärde han sig fort. Han blev snabbt bra nog för att sköta en position inom en stam som "General", men inte bra nog för att få en stam att fungera som en enhet. Har dock inte hört något från honom sen han fick jobb och blev adlad...trist nog.

Nåja, för att komma dit jag vill.

BlazerOne och Need Fofr Speed, två flyktingar från massinvite-stammen/n00b-stammen/Stammen som åker "UT". Hur kommer det sig att de fortfarande finns kvar och växer?
DSA ansågs vara en bra stam. "Inga flyktingar beskonas!" - KAN NI BACKA UPP DETTA!?
Att vi tar in "flyktingar" som varit med i Tistel gör att vi ska krossas som en bil på skroten, borde inte TITS få några hedersanfall för att ta in spelare från stammen som varit en av de mest hatade här på V9?

Jag är GRYMT sugen på att starta en tråd, där jag driver min EGEN propaganda. Och då j-vlar ska ni få se på fanders...


Yours truly,
Adya
 

DeletedUser

Guest
sobbo89 du är nog det största skämtet i detta forum just nu.

fatar inte hur man kan tillåta dig som ledare att skriva som du ger i forumet, du förstör din stams rykte och skämmer ut fler än dig. Sen att din ledare inte håller så mkt bättre nivå sj :/

Fatar inte hur de sköna personerna i din stam orkar med er, för det finns faktiskt en del sköna och söta, eller i alla fall en :awsm:


Är det meningen att jag ska skratta eller gråta, åt texten du skriver?

För det första: Xarxez är ingen ledare.
Det andra: Detta är ett forum, att provocera är en av de bästa former av propaganda. (Åtminstone i detta spelet.)
FÖR DET TREDJE: Är ni för korkade, eller för blinda, för att se att både jag och Xarxez skriver det vi gör för att få er sura?
Du anar inte hur kul det är att komma hem efter skolan, och SKRATTA åt alla era svar på mitt/mina inlägg jag gjort föregående dag.
SIDEPOINT: Är Sprit och 4:20 allierade, eller är de ett par? Jag menar...det låter på er här i forumet som att ni är gifta.
Räddningen för den här världen, värld9, som jag STOLT är en del av...


...


...


Ingen kärlek varar för evigt...

...efter giftermål kommer skilsmässa...

...efter skilsmässa kommer...
 

DeletedUser

Guest
Inte nog med att ni är ett sjukande skepp, St3karN, ni tar in flyktingar också.

Need FofR Speed är en.
BlazerOne också...

Dessa två är ex-medlemmar i stammen kallad UT. En stolt stam som gjorde ett par misstag. Vi borde inte ha accepterat fler medlemmar än de från V7.
Detta är några anledningar:

* mage12, fick förtroende nog och blev älskad som en i ledningen. Bara för att det ska visa sig att han är en spion.
* Massinviten var något utav de största misstagen vi kunde göra, n00bsen som adlar barbarer och går på poäng istället för trupper.
Men visst, ska inte dra dem alla över en kam, jag är ingen bra spelare jag heller, jag hade säkert adlat ett par barbarer om jag inlett adlingen INNAN kriget mot DSA bröt ut. Men jag hade insett, och lärt mig av mina misstag, men istället har jag lärt mig av andras.
* Inaktiviteten bland ledningen...
Coon var borta ett tag, det var bara han som kunde få en stam som UT att lyssna. Hade han varit där när barbaradlingen var igång som värst hade den inte varit det så länge till...Coon är en bra ledare. En av de bästa jag sett. (Jäger är bättre, en shout-out till honom.)
Sen roka...han hade semester ett väldigt bra tag. Det var en stor förlust. Hade han funnits till hands när kriget varit som värst hade han ordnat med en HEJDUNDRANDE föreställning. För tro mig, han är en j-vel på att ordna sammanfogade och underbara offensiver.

Under denna period så leddes stammen mer eller mindre helt ensam av Casual1894 (ja, även Paperboy är värd att nämnas) och denna underbara människa var ingen bra spelare. Han började på V7 och pratade en del med Xarxez.
När v9 kom så lärde han sig fort. Han blev snabbt bra nog för att sköta en position inom en stam som "General", men inte bra nog för att få en stam att fungera som en enhet. Har dock inte hört något från honom sen han fick jobb och blev adlad...trist nog.

Nåja, för att komma dit jag vill.

BlazerOne och Need Fofr Speed, två flyktingar från massinvite-stammen/n00b-stammen/Stammen som åker "UT". Hur kommer det sig att de fortfarande finns kvar och växer?
DSA ansågs vara en bra stam. "Inga flyktingar beskonas!" - KAN NI BACKA UPP DETTA!?
Att vi tar in "flyktingar" som varit med i Tistel gör att vi ska krossas som en bil på skroten, borde inte TITS få några hedersanfall för att ta in spelare från stammen som varit en av de mest hatade här på V9?

Jag är GRYMT sugen på att starta en tråd, där jag driver min EGEN propaganda. Och då j-vlar ska ni få se på fanders...


Yours truly,
Adya

För att vara ärlig så är väl inte flyktingar så farliga och om du vill ha blazerone eller mage12 så är sprit alltid redo för krig.

Vi skyddar våra medlemmar oavsett om du anser de är flyktingar eller inte och vi är alltid redo för krig så ska vi köra?

//pilis hertig av sprit.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp