SMISK förklarar krig mot TITS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

stefanmag

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har nått vårt mål och att vi hjälpt någon annan stam är en ren och skär lögn:confused:

Vi fick dem ur topp 10 med råge och vi har även tre krig men vi bölar inte om det:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vänta lite nu... var det inte ni som gamade på medlemmar från TITS? Såklart ett effektivt sätt att vinna kriget. Ta deras aktiva medlemmar. :awsm:
 
Reaktionspoäng
0
Så du tycker jag ska komma på något annat att skriva? Att vi adla ut tistel istället eller?

Hmmm det har jag visst redan glömt :p

wat

Jo... jag skrev väl något om att enda sättet att få världen att inte bli avgjord innan den knappt börjat var att flera stamma fick gå emot er?
Jag sa bara enda chansen till en icke avgjorde värld var att flera går emot er.. Om jag försökt få andra att gå emot er skulle väl smisk krigat mot er också? :)

Jag räknar mig själv som neutral, sen att ni fått det till att jag är emot er kan ju inte hjälpas ..

Det skulle du kanske gjort om du hade ballz till det. Men du menar alltså att du vill gå emot oss, men vågar inte så länge du inte kan snacka över x antal stammar mot oss... :)

Sen att du själv tidigare räknat dig som en av de som trakasseras för att de är emot Sprit säger väl allt...
Eller var det kanske ironi?

Lite komiskt att du kan snacka men sen inte vill stå för det :awsm:
 

DeletedUser

Guest
wat



Det skulle du kanske gjort om du hade ballz till det. Men du menar alltså att du vill gå emot oss, men vågar inte så länge du inte kan snacka över x antal stammar mot oss... :)

Sen att du själv tidigare räknat dig som en av de som trakasseras för att de är emot Sprit säger väl allt...
Eller var det kanske ironi?

Lite komiskt att du kan snacka men sen inte vill stå för det :awsm:

Vad yrar du nu om? :confused:

Jag sa jag är neutral? Jag skulle kunna gå mot en topp stam utan stam om jag viljat, skulle bara vara skönt med en TW paus, men försöker ändå kämpa för min stam ;)

Jo man räknar väl sig själv som trakasserad när det var du tror jag som kallade mig störd eller något sådant?

Jag har mer eller mindre faktiskt sagt att ni har kört på bra här, men sa också att det är tråkigt att servern redan är avgjord nu typ.
 

DeletedUser

Guest
Vi har nått vårt mål och att vi hjälpt någon annan stam är en ren och skär lögn:confused:

Vi fick dem ur topp 10 med råge och vi har även tre krig men vi bölar inte om det:awsm:

HAHA vilket dåligt mål xD att få ut oss från top 10 xD när man är i krig så ska stammen bort då har man vunnit xD

Och att våra spelare lämnade oss gick till er var för att det var dem fega och inaktiva spelarna. som inte ville losa sina byar. vi som är kvar kämpar och vi tar byar så gott vi kan. kanske inte går fort, men vi tar det i våran takt :)
 

DeletedUser

Guest
Vad yrar du nu om? :confused:

Jag sa jag är neutral? Jag skulle kunna gå mot en topp stam utan stam om jag viljat, skulle bara vara skönt med en TW paus, men försöker ändå kämpa för min stam ;)

Jo man räknar väl sig själv som trakasserad när det var du tror jag som kallade mig störd eller något sådant?

Jag har mer eller mindre faktiskt sagt att ni har kört på bra här, men sa också att det är tråkigt att servern redan är avgjord nu typ.

värd 9 är inet avgjord redan var är det för skit snack. du såg väll vad som hände tistel det var en topp stam med stora starka spelare. Men dem hade en dålig ledning det är därför många lämnade. larvigt sagt. visst om man säger så så kan det bli svårt att få ner sprit från toppen. Men varför ska man få ner dem. det är en stam med en mycket bra ledning. en stam med mycket bra spelare. en stam som står för vad dem gör och inte backar.
tits kommer alltid stå vid sprit och 4:20s sida till 100% deras val om den inte vill ha oss där. :) puss på er alla
 

DeletedUser

Guest
HAHA vilket dåligt mål xD att få ut oss från top 10 xD när man är i krig så ska stammen bort då har man vunnit xD

Och att våra spelare lämnade oss gick till er var för att det var dem fega och inaktiva spelarna. som inte ville losa sina byar. vi som är kvar kämpar och vi tar byar så gott vi kan. kanske inte går fort, men vi tar det i våran takt :)

hehe de tog han ju från mig om du läser lite bakåt i tråden ^^ (top10 saken)

den spelaren vi har fått är faktiskt inte särskilt inaktiv :p
Dessutom sa han något om att han inte gillade er och ni var en noobstam, fast det stämmer ju inte helt ni var ju faktiskt med top 5 ett bra tag!
 

stefanmag

New Member
Reaktionspoäng
0
Kriget mot Tits började ju bara för att vi ville vara neutrala...sen kom smädelser från en viss spelare som inte kunde tolereras...:eek:
 

stefanmag

New Member
Reaktionspoäng
0
HAHA vilket dåligt mål xD att få ut oss från top 10 xD när man är i krig så ska stammen bort då har man vunnit xD

Och att våra spelare lämnade oss gick till er var för att det var dem fega och inaktiva spelarna. som inte ville losa sina byar. vi som är kvar kämpar och vi tar byar så gott vi kan. kanske inte går fort, men vi tar det i våran takt :)


det har vi märkt...
 

DeletedUser

Guest
jo jag vet att det började på grund av en spelare. men har vi backat i kriget emot er. nee. vi hade/har fortfarande en del stammar emot oss.
 

DeletedUser

Guest
värd 9 är inet avgjord redan var är det för skit snack. du såg väll vad som hände tistel det var en topp stam med stora starka spelare. Men dem hade en dålig ledning det är därför många lämnade. larvigt sagt. visst om man säger så så kan det bli svårt att få ner sprit från toppen. Men varför ska man få ner dem. det är en stam med en mycket bra ledning. en stam med mycket bra spelare. en stam som står för vad dem gör och inte backar.
tits kommer alltid stå vid sprit och 4:20s sida till 100% deras val om den inte vill ha oss där. :) puss på er alla

Den är ju mer eller mindre avgjord om detta stämmer som dom försöker få fram här att dom vill slå ut oss nu?

Att dom fokuserar på nästa "top 5 stam" efter att tistel fallit, jag vet inte vad dom ville men dom försöker ju något här i våran tråd :D

Men då vet man det 100% då :)
 

DeletedUser

Guest
MWTA Tistel 28th October 2009 - 22:00:01 206,509
Tistel PBT 18th November 2009 - 19:00:02 330,236
PBT SMISK 21st November 2009 - 01:00:01 380,011

där har ni flyktingen
vashanka
 

DeletedUser

Guest
och nu verkar ni väldigt rädda för att sprit ska gå på er xD ni söker fred med oss :p xD lite kul detta nu när vi börjar bomba tebax mera och mera
 

DeletedUser

Guest
sobbo89, jag har aldrig hört så mycket skit komma från en och samma käft. Hur lyckades du klämma ur dig allt det där?

Du sade att ni redan vunnit kriget, för att sedan någon sida efter det säga att du inte sagt det. Hur fan tänkte du där?
 

DeletedUser

Guest
BiltjuveN Idag kl 16:44
haha xD
stefanmag Idag kl 16:43
Skit i det då:) Då tar vi er istället....
stefanmag Idag kl 14:59
En skriftlig ursäkt från need och vi slutar kriget...hur ska ni ha det? Det gynnar varken oss eller för tillfället...du bestämmer.

Mvh stefan Ledare SMISK
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp