Slutar, Kontos ges bort.

DeletedUser

Guest
Okej nu har jag varigt inaktiv i Tribal wars sedan i julas och känner att jag inte kommer få tillbaka lusten att spela. Därför har jag bestämt mig för att låta någon annan ta över Detta account.
Jag har 259st byar med sammanlagt 2 729 459 poäng.

Den som kommer att få detta account är den som vinner min frågetävling. Enda sättet att är självklart att ha så många rätt som möjligt. Jag kommer att utse vinnaren inom någon vecka ;)

Lycka till!

FRÅGOR:
1. Hur gammal är jag?
2. Hur avslutar jag mina brev?
3. Vilken är/var enligt mig den bästa stammen?
4. Vilken stam tycker jag inte är värdig o finnas kvar på v4?
5. Varför lämnade jag stammen -=AT=-?
6. Under kriget med AT vs NAV och Ä vs NAV fanns en spion till mig inblandat,Vem?
7. Vilken spelare var först med att ta en by ifrån mig i ett "krig"?
8. Vilken var det första kriget jag var med om?
9. Vart i Sverige bor jag?
10. Vad heter min brors account?
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
Vilda gissningar x)

1. Hur gammal är jag? 18-19 tror jag =P
2. Hur avslutar jag mina brev? Mvh Allabo?
3. Vilken är/var enligt mig den bästa stammen? Ecalos
4. Vilken stam tycker jag inte är värdig o finnas kvar på v4? Haha nar eller? :D
5. Varför lämnade jag stammen -=AT=-? För det var kravet från NAV familjen att inte kriga mot AT vilket menas dig och kabben.
6. Under kriget med AT vs NAV och Ä vs NAV fanns en spion till mig inblandat,Vem? Ingen anning
7. Vilken spelare var först med att ta en by ifrån mig i ett "krig"? Heller ingen anning x)
8. Vilken var det första kriget jag var med om? Nått krig i EA
9. Vart i Sverige bor jag? STOCKHOLM ??
10. Vad heter min brors account? Kabben?
 

DeletedUser

Guest
1. Hur gammal är jag? 18-19 tror jag =P
2. Hur avslutar jag mina brev? Mvh Allabo?
3. Vilken är/var enligt mig den bästa stammen? Ecalos
4. Vilken stam tycker jag inte är värdig o finnas kvar på v4? Haha nar eller? :D
5. Varför lämnade jag stammen -=AT=-? För det var kravet från NAV familjen att inte kriga mot AT vilket menas dig och kabben.
6. Under kriget med AT vs NAV och Ä vs NAV fanns en spion till mig inblandat,Vem? Ingen anning
7. Vilken spelare var först med att ta en by ifrån mig i ett "krig"? Heller ingen anning x)
8. Vilken var det första kriget jag var med om? Nått krig i EA
9. Vart i Sverige bor jag? STOCKHOLM ??
10. Vad heter min brors account? Kabben?


Tror han vill ha det där skickat till sig i ett pm ;)
 

DeletedUser

Guest
tråkigt att du slutar >.<
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tråkigt du slutar men förstår endå inte varför du lägger upp allt detta på forumet? Hör med de i din stam eller andra vänner ifall någon vill ta över kontot. Luktar faktiskt som du söker lite uppmärksamhet med detta eller liknande.
 

DeletedUser

Guest
FRÅGOR:
1. Hur gammal är jag?20-22 ?
2. Hur avslutar jag mina brev? //A
3. Vilken är/var enligt mig den bästa stammen? Ecalos ?
4. Vilken stam tycker jag inte är värdig o finnas kvar på v4? -=AT=-
5. Varför lämnade jag stammen -=AT=-?För du tycker den inte är så bra och du ska sluta.
6. Under kriget med AT vs NAV och Ä vs NAV fanns en spion till mig inblandat,Vem?Din brosa
7. Vilken spelare var först med att ta en by ifrån mig i ett "krig"?Din brosa
8. Vilken var det första kriget jag var med om?Vet inte
9. Vart i Sverige bor jag?Göteborg
10. Vad heter min brors account?Vet inte
 

DeletedUser

Guest
Ta inte detta här på forumet, känns lite halvt fel..

Jag kan annars adla byarna? :)
 

DeletedUser

Guest
Angående kontot så har jag skrivit ett pm till dig(kontoägaren)här i forumet.

Devanz
 

lill lacken

New Member
Reaktionspoäng
0
lill lacken :p

FRÅGOR:
1. Hur gammal är jag?22
2. Hur avslutar jag mina brev? mvh allabo
3. Vilken är/var enligt mig den bästa stammen? EA
4. Vilken stam tycker jag inte är värdig o finnas kvar på v4? NAV
5. Varför lämnade jag stammen -=AT=-?
6. Under kriget med AT vs NAV och Ä vs NAV fanns en spion till mig inblandat,Vem?Din broder/nian
7. Vilken spelare var först med att ta en by ifrån mig i ett "krig"? någon i NAV ?
8. Vilken var det första kriget jag var med om? Mot G-R =GrimReapers
9. Vart i Sverige bor jag? Göteborg
10. Vad heter min brors account? nian
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt du slutar men förstår endå inte varför du lägger upp allt detta på forumet? Hör med de i din stam eller andra vänner ifall någon vill ta över kontot. Luktar faktiskt som du söker lite uppmärksamhet med detta eller liknande.

Haha nä Jag tycker helt enkelt att Ä inte förtjänar o ta mina byar. Inte mer med saken än så.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt du slutar men förstår endå inte varför du lägger upp allt detta på forumet? Hör med de i din stam eller andra vänner ifall någon vill ta över kontot. Luktar faktiskt som du söker lite uppmärksamhet med detta eller liknande.

Haha nä Jag tycker helt enkelt att Ä inte förtjänar o ta mina byar. Inte mer med saken än så.
 

DeletedUser

Guest
Hej Allabo,

Tyvärr kan jag inte svara på frågorna jag har faktiskt knappt spelat på v4..
Men skulle nog tycka att det var kul om jag fick spela på ett stort konto.
Jag har varit konto-övervakare åt spelare i din storlek och tycker att det är härligt med så många byar.
Jag förstår om du inte vill skänka kontot till mig men jag skulle verkligen bli glad och jag skulle verkligen ta god hand om kontot.

Det är helt ditt val,men ha mig i åtanke.

Förresten jag avslutar mina brev såhär:

Devanz
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
kommer ens =Ä= gå med på att du ger bort kontot ? Varför inte låta dem intern adla dig stället ?:confused:
 
Topp